Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 08:52 

Hardtraxx Elite

From The Hard:
Hier zat ik op te wachten eindelijk een goede mainstream plaat. Zweverige synth, goede climax met aardige kicks voor hedendaagse begrippen. De pitch gaat wel iets te. Desalniettemin de beste mainstream plaat tot nu toe.

Takin' Off: De mid-intro is best vet. De haperende screeches klinken goed. Ik moet wel zeggen dat de mid weinig drive bevat. De melodie in de break klinkt lekker "house" achtig. Jammer dat er dan een krachtloze anti achteraan komt. Gadverdamme zeg wat een slechte anti. De track scoort een kleine voldoende.

Beat As One: Wat me was opgevallen bij de andere tracks was dat er geen vocals in zaten. Erg goed van DBSTF. Bij Beat As One vielen ze meteen op :P In negatieve zin. Het komt erg scheeuwerig over. De synth zelf is ook vrij scherp/scheeuwerig. Toch kan ik van deze synth op zijn tijd wel genieten. Geslaagd plaatje.

Een goede comeback van de twee heren die erg waren afgezwakt. Weinig vocal gebruik en goede kicks voor hedendaagse begrippen. Ik hoop dat ze deze lijn doorzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 08:54 

Hardtraxxer

From The Hard heeft echt een bijna perfecte melodie! :love:
Takkin' Off is ook heerlijk! :worship:
Be As One pakt me jammer genoeg niet!

Lekkere release! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 13:04 

Hardtraxx Veteran

From The Hard is echt een geweldige plaat. Melodie :love: jammer dat die kick op het laatst nog omhoog pitcht. Anders was de plaat nog iets beter geweest.
Takin' Off heb ik al een tijdje niet meer uit mezelf opgezet. Maar deze is ook erg vet. Lekkere melodie, anti is erg vet, maar komt wel beetje slap over. Maar vooral live gaat die anti best goed bij mij! :)
Beat As One :loving: :worship: op de een of andere manier doet deze mij het meest, vind die melodie gewoon ontzettend vet, kicks zijn hier ook prima te doen!

Al met al beste mainstream release van dit jaar tot nu toe. Dit is echt een hele goeie comeback van DBSTF. De melodieen waren meestal in orde, maar ik vond de kicks altijd drama. Nu zijn de kicks best verbeterd imo, en zijn de melodieen nog een stuk vetter. Ik hoop dat ze deze lijn doortrekken en weer het niveau van een paar jaar geleden kunnen bereiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 14:37 

Hardtraxx Addict

Waar baseert iedereen hun mening over de kicks van From the Hard op? is daar al een hq van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 14:56 

Hardtraxx Elite

Maestro N schreef:
Waar baseert iedereen hun mening over de kicks van From the Hard op? is daar al een hq van?

Zit in Isaac Hardstyle Sessions 46
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 16:15 

Hardtraxx Veteran

Be as one viel me positief op in de nieuwe HWS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 17:15 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Maestro N schreef:

Zit in Isaac Hardstyle Sessions 46

Ah ok, die volg ik niet zo. Moet zeggen dat ik From the Hard echt een hele sterke plaat vind geworden, beste melodie die ik dit jaar gehoord heb. Met de kicks kan ik ook wel prima leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 18:16 

Hardtraxxer

Alleen From the hard is wel nice, derest niks aan zoals bijna altijd van dblock en stefan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 10:53 

Hardtraxx Veteran

taking off & from the hard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 11:12 

Hardtraxx Veteran

What the fuck, Beat as One lijkt wel heeeuuul erg veel op Symbols. Alleen dan een stuk minder goed vind ik.

From the Hard op zich helemaal niks mis mee, het raakt mij alleen (nog?) niet zo.

Taking Off lijkt weer erg veel op Zatox tracks zoals Check Out The Drop. Deze doet me niet zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 15:26 

Hardtraxxer

Zeer goede release. From the Hard mag zich nomineren voor beste mainstream plaat van het jaar met de emotievolle melodie. Be As One is ook heerlijk zomers en aangenaam om naar te luisteren. Takin' Off is ook aardig, maar wel de minste van de drie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 16:06 

Hardtraxxer

From The Hard is een goeie, héle goeie mainstream plaat! :worship:

Sowieso veel respect voor de platen die geen vocals bevatten maar wel een enorme drive hebben. Timeless, E=Nc2, Mysterias, deze en dan vergeet ik vast nog een paar. Kan daar echt van genieten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 17:09 

Hardtraxx Veteran

From The Hard :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 17:11 

Het blijven helden, ook deze 3 platen zijn ziekelijk gaaf :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 17:24 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke mainstreamplaten idd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 17:54 

Hardtraxx Addict

Vind het echt niet zo vet als dat sommige hier zeggen! From The Hard heeft een sterke melodie, maar gaat snel vervelen denk ik ;) Wel de beste plaat van deze heren sinds tijden! Takin' Off vind ik niks aan! Beat As One is echt een vreselijk nummer -.- die synth en melodie zijn echt heel vervelend!

Al met al, From The Hard sterk nummer ;) de rest is zware meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 12:53 

Hardtraxx Veteran

From the hard is echt een geweldige track. Perfect euforisj gevoel erin. Takin off is ook een vette track, en beat as one redelijk, vocals zijn wat jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 22:00 

Hardtraxx Veteran

Lol, de vocals zijn van D-Block zijn zus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 22:07 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
From The Hard is een goeie, héle goeie mainstream plaat! :worship:

Sowieso veel respect voor de platen die geen vocals bevatten maar wel een enorme drive hebben. Timeless, E=Nc2, Mysterias, deze en dan vergeet ik vast nog een paar. Kan daar echt van genieten :love:

Vervang drive met gevoel en je uitspraak slaat nog ergens op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 00:54 

Ik vind de vocals van Beat as One anders wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 13:37 

Hardtraxxer

Leuke EP van DBST. From the hard is een prima nummer. Heb alleen het gevoel dat het einde van de melodie net niet helmemaal lekker loopt. Wel een flinke bak sfeer er in :drool: .
Taking off leuk nummer, knalt er lekker op. Beat as one is mij wat te gewoontjes. Zeker vergeleken met de andere twee platen. Al met al goede release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 14:47 

Donateur

From The Hard

Een titel die werkelijk nergens op slaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 15:29 

Donateur

Takin Off vind ik wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:48 

Hardtraxx Elite

Ben blij dat deze mannen het dus toch nog kunnen, alle 3 lekkere plaatjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 17:15 

Bierkoning

From The Hard pakt me helemaal, heerlijk nummer! Takin Off is wel leuk, maar niet meer dan dat. Beat As One vind ik echt verschrikkelijk.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle