Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 10:04 

Hardtraxx Veteran

Wat wordt dit ziek gehyped zeg. Vind het reuze meevallen, From The Hard is op zich een prima plaatje maar track of the year... Takin' Off ben ik ook niet zo over te spreken met die wannabe Wakanda sounds en Beat As One doet me helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 18:32 

Hardtraxxer

i just love from the hard (L) :yay: :yay: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:32 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Wat wordt dit ziek gehyped zeg. Vind het reuze meevallen, From The Hard is op zich een prima plaatje maar track of the year... Takin' Off ben ik ook niet zo over te spreken met die wannabe Wakanda sounds en Beat As One doet me helemaal niks.

Blijkbaar valt deze plaat prima in de smaak, dan mag je dat toch wel laten blijken. Ik vind dat dan nog geen hype a la Lose my mind ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:58 

Hardtraxxer

In tijden niet zo'n goede ep gehoord (in welk genre dan ook) , vind alle 3 de tracks echt top.

En dat zeg ik dan als niet-liefhebber van DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 12:11 

Hardtraxx Addict

Begin van Takin' Off is anders op de Defqon CD, zal dat de definitieve versie zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 14:36 

Hardtraxx Beheerder

Ondanks de melodie in From The Hard mis it toch wel een hoop drive in die plaat. jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 11:16 

Hardtraxx Elite

Calmdowner schreef:
Begin van Takin' Off is anders op de Defqon CD, zal dat de definitieve versie zijn?

Ik dacht inderdaad dat er een foutje in zat. Helaas is dit in de definitieve versie ook zo, zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 12:15 

Hardtraxx Addict

Even gewacht op de release voor een definitief oordeel. Eindelijk weer een D-Block & S-te-Fan release die m'n volledige interesse heeft gewekt.

From the Hard: Vanaf het moment dat ik 'm op Qlimax hoorde echt verliefd op de melodie in deze plaat. Dit is de reden waarom ik van melodieuze hardstyle houd, zo veel gevoel in een plaat weten te leggen met zo'n ultieme ontlading. Godzijdank ook geen vocals, hulde daarvoor. De kicks vind ik niet geweldig, zo als bij alle DBSTF platen van de laatste tijd vind ik de tail niet lekker klinken, lijkt ook niet erg lekker op de maat te liggen. Stoor me er gelukkig niet zo aan als bij Rebel of X. Beste melodieuze plaat van het jaar tot dusver.

Takin Off!: Wederom een sterke energieke melodie met een volle, zuivere synth die me goed ligt. Wel weer zo'n house-achtige anticlimax/drop waar ik persoonlijk niet van houd, komt de laatste tijd wel erg veel voor. Vind de kicks ook heel erg zwak, bevatten nul kracht en hebben een veel te hoog brom-gehalte. Denk niet dat ik deze vaker ga opzetten door die kicks.

Beat as One: Lekker festival-nummer. Erg veel energie in deze plaat, lekker scherpe synth ook. Moest in het begin even wennen aan de melodie aangezien hij blijft wel erg hoog blijft de hele tijd, maar dat houdt de plaat nu juist interessant. Vocals en kicks wel ok, maar niet echt spectaculair.

Al met al gewoon een prima release met From the Hard als absolute uitblinker. Hoop dat dit een beetje de wederopstanding van DBSTF is. Wel hoop ik dat ze wat aan hun kicks gaan doen, die lijken er niet erg op vooruit te gaan door de jaren heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 13:17 

Hardtraxx Elite

Ik vind ze lekker hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:55 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijke release, zoals mainstream eigenlijk zou horen te zijn. Wel is het idd erg overdreven om te zeggen dat dit track of the year zou kunnen worden, zoals Nando ook al zegt.
Enige jammere van Beat as One zijn de vocals :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:15 

Hardtraxxer

From The Hard is zo gruwelijk lekker! :yay: Wat een energy in die plaat! Kan niet wachten om hem eens te horen op een feest! Dan ga ik sowieso helemaal los! :clap: :yay: (L) :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:49 

Beat as One en From the Hard zijn bizar goede platen. Een paar van de beste platen uitgebracht in het afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 02:47 

Hardtraxx Veteran

Drie dikke prima platen! Doet ook mij aan de "oude" DBSTF platen denken, super sfeer!

Maar waar doet die synth van Takin' Off me nou toch aan denken?? Kom er maar niet op, kan de cd ook niet vinden maar de tracknaam die ik zoek heeft iets met 'beezzz' te maken... Kak... Help. Dit wordt weer een nacht niet slapen door het nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 03:00 

Hardtraxx Veteran

Haaaaa, gevonden!

'The Moon - Blow Up The Speakers' dus, stond op 'Dance Force 5', de 4CD. Weten jullie dat ook weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 09:14 

Hardtraxx Veteran

En From The Hard heeft nagenoeg dezelfde melodie als R3zonance - Music Is My Weapon (The R3belz & Zatox Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:26 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
En From The Hard heeft nagenoeg dezelfde melodie als R3zonance - Music Is My Weapon (The R3belz & Zatox Mix)

Oh dat was nog niet eerder gezegd. >.<
From The Hard doet me echt helemaal niks, Takin Off is een bazenplaat maar Beat As One; Heeeeeeeeeer-lijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 00:39 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Oh dat was nog niet eerder gezegd. >.<

Hij heeft wel gelijk en ik wist het nog niet dus boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 10:04 

Helemaal mooi :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 09:24 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
The Venator schreef:
Ik vind die kicks uit Takin' Off echt geniaal. precies wat ik vet vind :D From the hard is ook erg lekker!

Ja same here, ik ben denk 1 van de weinige die de kicks van DBSTF lekker vindt.

ik ook hoor, ik vind ze echt heel prima ook in from the hard ! Komen op mij lekker vol en hard over niks mis mee wat mij betreft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 20:47 

Hardtraxxer

Jemig wat is die melo in From The Hard langdradig... veels te langdradig voor mij.
Takin' off is het ook net niet, doet me niks.
Beat as one... nee.

Vroeger dikste fan van DBSTF maar ze boeien me helaas niet meer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 14:53 

Kraak... Piep...

From The Hard is een lekkere mainstream plaat

Takin“ Off is wel ok maar ik heb een beetje het idee dat ze de house stijl van Showtek in hardstyle proberen te verwerken (Cannonball enzo)

Be As One is een leuke plaat, doet me alleen niet zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 23:50 

Hardtraxx Veteran

From The Hard is heerlijk ! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 15:23 

Artiest

Takin' Off :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 18:27 

Hardtraxx Veteran

Takin' Off is echt dik. :D

From the Hard ook heerlijke melodie, al herkende ik hem direct wel al ergens van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 19:08 

Hardtraxx Addict

:thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle