Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:45 
 
Hardtraxxer

strike is 1 van de weinige crypsis tracks die ik lekker vind... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The demand kan mij niet zo boeien, maar strike juist wel, lekkere vocals, en een beuk kick :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 12:55 
 

Dit word een vette release :D
alleen van 'The Demand' vind ik de mid-intro fijn die beukt lekker door :thumbsup:
en 'Strike' ja die blijft gewoon de :bomb: :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere tracks! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 19:04 
 
Hardtraxx Newbie

hij gaat er weer lekker op !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op Dominator zei Crypsis tegen mij dat geen van al z'n nieuwste tracks released zou gaan worden, maar dus toch.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crypsis een van m'n favo's op dit moment, heerlijk die stijl van hem.
Deze platen zijn ook weer kneiters!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

strike is full te koop op itunes, heb m net gedownload
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sowieso een dikke release! :worship:
The Demand :thumbsup:
Strike :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zal Dust In Your Eyes (Thera Remix) er bij op komen? die moet volgens mij ook nog released worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 17:42 
 
Hardtraxxer

wat n baas blijft t toch ook :yes: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
strike is full te koop op itunes, heb m net gedownload


Lul niet heb net gekeken en stond er niet bij :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Dan ben je blind want ik heb hem wel. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 15:41 
 
Hardtraxxer

ik heb hem ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 20:34 
 
Hardtraxxer

Heb Strike net ook even binnengehaald via iTunes
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heb strike ook al full jaa
man wat een kicks heerlijk! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

terwijl jullie strike wss op kut kwaliteit hebben, wacht ik nog even tot ze echt released zijn. heb je tenminste 100% zeker goeie kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
terwijl jullie strike wss op kut kwaliteit hebben, wacht ik nog even tot ze echt released zijn. heb je tenminste 100% zeker goeie kwaliteit


huilie huilie. ga eerst luisteren dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
terwijl jullie strike wss op kut kwaliteit hebben, wacht ik nog even tot ze echt released zijn. heb je tenminste 100% zeker goeie kwaliteit


Logisch, de grootste digitale muziekwinkel ter wereld gaat inderdaad tracks in kutkwaliteit verkopen :-/
iTunes verkoopt m4a (mp4 audio) bestanden van 256 kbps die volgens mij via de AAC methode zijn geencodeerd. AAC is ontworpen om de opvolger te zijn van mp3, en haalt betere kwaliteit bij dezelfde bitrate. Een 256 kbps AAC is dus ongeveer gelijk aan een 320 kbps mp3.

Als je je gekochte m4a nog omzet naar een mp3, dan heb je wel te maken met een verlies van kwaliteit, omdat je een al gecomprimeerd bestand nog een keer comprimeert. Zo heel groot is dit verlies niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ravenwood schreef:
terwijl jullie strike wss op kut kwaliteit hebben, wacht ik nog even tot ze echt released zijn. heb je tenminste 100% zeker goeie kwaliteit


Logisch, de grootste digitale muziekwinkel ter wereld gaat inderdaad tracks in kutkwaliteit verkopen :-/
iTunes verkoopt m4a (mp4 audio) bestanden van 256 kbps die volgens mij via de AAC methode zijn geencodeerd. AAC is ontworpen om de opvolger te zijn van mp3, en haalt betere kwaliteit bij dezelfde bitrate. Een 256 kbps AAC is dus ongeveer gelijk aan een 320 kbps mp3.

Als je je gekochte m4a nog omzet naar een mp3, dan heb je wel te maken met een verlies van kwaliteit, omdat je een al gecomprimeerd bestand nog een keer comprimeert. Zo heel groot is dit verlies niet.

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is dit niet misschien de full?

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ravenwood schreef:
terwijl jullie strike wss op kut kwaliteit hebben, wacht ik nog even tot ze echt released zijn. heb je tenminste 100% zeker goeie kwaliteit


Logisch, de grootste digitale muziekwinkel ter wereld gaat inderdaad tracks in kutkwaliteit verkopen :-/
iTunes verkoopt m4a (mp4 audio) bestanden van 256 kbps die volgens mij via de AAC methode zijn geencodeerd. AAC is ontworpen om de opvolger te zijn van mp3, en haalt betere kwaliteit bij dezelfde bitrate. Een 256 kbps AAC is dus ongeveer gelijk aan een 320 kbps mp3.

Als je je gekochte m4a nog omzet naar een mp3, dan heb je wel te maken met een verlies van kwaliteit, omdat je een al gecomprimeerd bestand nog een keer comprimeert. Zo heel groot is dit verlies niet.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 19:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
PNXRMX schreef:
Ravenwood schreef:
terwijl jullie strike wss op kut kwaliteit hebben, wacht ik nog even tot ze echt released zijn. heb je tenminste 100% zeker goeie kwaliteit


Logisch, de grootste digitale muziekwinkel ter wereld gaat inderdaad tracks in kutkwaliteit verkopen :-/
iTunes verkoopt m4a (mp4 audio) bestanden van 256 kbps die volgens mij via de AAC methode zijn geencodeerd. AAC is ontworpen om de opvolger te zijn van mp3, en haalt betere kwaliteit bij dezelfde bitrate. Een 256 kbps AAC is dus ongeveer gelijk aan een 320 kbps mp3.

Als je je gekochte m4a nog omzet naar een mp3, dan heb je wel te maken met een verlies van kwaliteit, omdat je een al gecomprimeerd bestand nog een keer comprimeert. Zo heel groot is dit verlies niet.


Afbeelding


Probeer je mij nu uit te maken voor een rokert? Die sigaret in z'n hand staat mij echt niet aan!

Ja ik weet dat ik een nerd ben, maar 't bevalt me opzich wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ja ik weet dat ik een nerd ben, maar 't bevalt me opzich wel

+1 Voor jou! :thumbsup:
Je bent zoals je bent, en zo moet je geaccepteert worden.
En Arthurhoihoi, PNXRMX is echt een top gozer! Super gezellig altijd met hem gehad op feesten, lekker los gaan en leer af en toe zo nog eens wat van hem :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle