Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Scumbag schreef:
Ik vind die remix juist onwijs lekker en die andere twee tracks niet heel erg boeiend! Crypsis moet echt ff wat nieuws gaan verzinnen, dit begint te vervelen. Thera remix vind ik dus echt super vet!


Van mij mag hij euwig doorgaan met zijn producties het verveelt totaal niet.. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 09:40 
 

Guide4U schreef:
Piaaa schreef:
Mark One schreef:
\


Nou jongens moet niet gekker worden xd :lol: ! 15 jaar. Ben er helemaal klaar mee ook trouwens.

Had al lang moeten nokken :D

JIJ basseert alles werkelijk op leeftijd he ?
Zegt echt genoeg :thumbsup:


mijn opa is van de week 80 jaar geworden, heeft hij dan ook meer verstand van hardstyle dan mij?

hahahaha :lol:
het ligt er gewoon aan hoelang je hardstyle/hardcore luisterd en hoe veel je je er in verdiept.
kijk alle mensen die hier die release posten en vaak naar feesten gaan enso die krijgen natuurlijk veel meer te weten dan mensen die alleen maar hs/hc luisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

2 toppers! :thumbsup:
Live Strike gehoord en die knalt hem echt :bomb:
Dust in your eyes, niet echt mijn ding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Piaaa schreef:
Mark One schreef:
\


Nou jongens moet niet gekker worden xd :lol: ! 15 jaar. Ben er helemaal klaar mee ook trouwens.

Had al lang moeten nokken :D

JIJ basseert alles werkelijk op leeftijd he ?
Zegt echt genoeg :thumbsup:


mijn opa is van de week 80 jaar geworden, heeft hij dan ook meer verstand van hardstyle dan mij?

Het gaat om het feit dat hij op iemands naam klikt, naar de leeftijd kijkt en vanuit daar gaat werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

weet ik, het is ook maar een geintje :thumbup:
maar is toch te gek voor woorden dat je aan de hand van leeftijd laat zien hoeveel respect je voor iemand toont.
tuurlijk heeft een ouder iemand meer levenservaring.
maar verstand van muziek gaat over kennis en niet over leeftijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 16:24 
 

Guide4U schreef:
weet ik, het is ook maar een geintje :thumbup:
maar is toch te gek voor woorden dat je aan de hand van leeftijd laat zien hoeveel respect je voor iemand toont.
tuurlijk heeft een ouder iemand meer levenservaring.
maar verstand van muziek gaat over kennis en niet over leeftijd

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 17:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind die intro's van deze release zo grappig. Niet slecht, maar ze hebben zo een grappige vibe.. haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cyrildales schreef:
Guide4U schreef:
weet ik, het is ook maar een geintje :thumbup:
maar is toch te gek voor woorden dat je aan de hand van leeftijd laat zien hoeveel respect je voor iemand toont.
tuurlijk heeft een ouder iemand meer levenservaring.
maar verstand van muziek gaat over kennis en niet over leeftijd

+1


Probeer en wil niemand belediging laat dat voor op staan. Ok, laat ik het anders zeggen.

Ik luister sinds ik 14 ben naar Hardcore en ga rond deze periode ook naar feesten. Sinds die leeftijd ben ik me ook er in gaan verdiepen, info over artiesten proberen op te zoeken ( was/had toen geen internet xd ) luisteren met me maten enzo. Toen begon de Hardstyle op te komen en vond dat ook erg tof en ben me daar ook meer in gaan verdiepen.... Ben sinds die leeftijd bijna dagelijks mee bezig geweest en daarom mijn statement dat ik meer verstand had dan iemand van 15. Nogmaals no offense naar niemand. Kan niet oordelen over de kennis van de andere gasten ( ken ze niet ) maar mag wel een klein beetje zeggen dat ik denk! meer kennis te hebben gezien de ervaring en de tijd die ik er aan besteed heb. Bezocht toen echt speciaal dat feest op zoek naar die DJ om te zien en horen wat voor nieuwe shit hij draaide en hoe hij dat deed. En daarom mijn reactie op het meer naar Hardcore neigen dan dat het Hardstyle is van deze release.

OK? Alles weer cool!

Ciao
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 08:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Dakpan schreef:
Thera Remix & Strike. :thumbsup: Vond The Demand met z'n oude intro veeel vetter.

+1. :) Ik kan de remix van Thera zeker wel waarderen! :thumbup:


vindt ik ook wel lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 01:19 
 
Hardtraxxer

The Demand :worship:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle