Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 09:40 
 
Hardtraxxer

Staan een paar platen met potentie op zoals punish of possebilities maar deze worden compleet verkracht door de kicks :thumbdown: Waar ik de oude kicks van Crypsis nog steeds een van de fijnste uit de scene vindt, zijn deze kicks niet om aan te horen. Geen enkele track komt ook maar in de buurt van Statement of intent. Cryptology is ook een stuk beter dan dit. Had hier meer van verwacht :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eens met wat hierboven ook al wordt gezegd. De kicks zijn echt vreselijk. :thumbdown:

Had gehoopt dat Crypsis met zijn album de lat binnen de raw hardstyle weer hoog zou leggen voor andere producers, maar in plaats daarvan gaat hij mee met de trend van de laatste tijd: lompe, gevoelloze, inspiratieloze kicks. Heel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wisselvallig album. Uitschieters voor mij zijn de Torture remix en Bathe in Blood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel wisselvallig album inderdaad.
Kicks zijn over het algemeen veelte geforceerd en klinkt totaal niet lekker.
Totaal niet Crypsis waardig dit, zo zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 09:38 
 
Hardtraxx Elite

Ik keek echt enorm uit naar dit album, maar helaas. Zijn vorige albums draai ik nog steeds regelmatig, dit is echt drama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had na de eerste preview goeie hoop maar helaas, valt erg vies tegen dit album >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gaat snel vergeten worden dit album vrees ik :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Heel benieuwd naar dit album, al denk ik dat het me uiteindelijk allemaal wat gaat tegenvallen.


Zoals ik dus dacht :P Jammer toch, Crypsis kan veel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Better known as Crypsis may have just made one of his biggest come-backs with the release of his third (yes, third) album


Hmmm, vond zijn album Cryptology echt heel dik, zet die namelijk ook liever aan dan dit album.

Tracks als Fight, Bathe in Blood (&Radical) en King Kong vind ik interessante tracks.

Jammer had hier echt naar uit gekeken en ook wat meer van verwacht, niet slecht maar Crypsis kan beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Better known as Crypsis may have just made one of his biggest come-backs with the release of his third (yes, third) album


Is dat serieus? Comeback? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
gaat snel vergeten worden dit album vrees ik :/

Dat vind ik niet gek met zoveel tegenvallende tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Staan een aantal aardige platen op en dat was het dan ook. Zo zonde dit.
Pak program hostile bijvoorbeeld, lekkere plaat met potentie om het vervolgens helemaal te verknallen met die poep vocals van mc nolz
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle