Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
The 6th Pathway Experience. :loving:

Is deze al ergens te beluisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Possibilities :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 20:19 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
MelvinFR schreef:
The 6th Pathway Experience. :loving:

Is deze al ergens te beluisteren?


Jazeker, heb de hardcopy hier liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 20:43 
 
Hardtraxxer

wat een kut album zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 10:22 
 

1 of 2 tracks zijn wel leuk maar de rest vind ik geen reet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen Fight en Punish zijn vet, de rest is matig, tot zeer matig tot zeer slecht. De grootste reden hiervan is dat ik de tracks allemaal zo gewoontjes vind, het is dus ''gewoon'' saai. Ook kicks is een aantal tracks kan ik niet plaatsen helaas.

Ik sla deze over, en zet Dust In Your Eyes weer op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verschrikkelijk album :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had hele hoge verwachtingen na de eerste 3 previews, maar wat is dit uiteindelijk vies tegen gevallen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 15:21 
 
Hardtraxx Addict

Had bij de Frequencerz remix liever die typische Frequencerz kick gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 15:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Wat een verschrikkelijk album :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Had bij de Frequencerz remix liever die typische Frequencerz kick gehoord.


Ik ook, deze kicks vind ik minder, net als bij Freqolution.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beast en Punish vind ik toch wel de vetste platen van het album :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol niemand die wat zegt over Possibilities? Dat is namelijk de enige plaat die ook maar een klein beetje interessant is. De rest is echt bizar. Is eigenlijk toch wel heel erg gesteld nu met de hardstyle als zelfs Crypsis het niet meer heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht dan (zonder eerder te luisteren en wel met redelijke verwachtingen) Crypsis z'n live act van deze platen gehoord. Op een track of 2 na (geen idee hoe die heetten) vond ik dat ze erg weing drive hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het juist wel een heel vet album, kwaliteit is wel wisselend. Maar kan in de meeste tracks wel wat vinden wat ik vet vind. (behalve Break down Low remix)

Vind de Torture remix enorm goed gelukt, had hem nog niet beluisterd omdat ik bang was voor het ergste. Maar ze hebben het origineel goed gebruikt en beetje geupdate. Een beetje wat The Prophet ook gedaan heeft met Music Made Addict en Lockdown remix. Precies gebruikt wat het origneel goed maakt, en het lichtelijk opgefrist met wat nieuwe elementen. Kudo's daarvoor :)

edit: veel tracks kun je ook echt leuk inmixen, houdt Crypsis sowieso vaak wel rekening mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Lol niemand die wat zegt over Possibilities? Dat is namelijk de enige plaat die ook maar een klein beetje interessant is. De rest is echt bizar. Is eigenlijk toch wel heel erg gesteld nu met de hardstyle als zelfs Crypsis het niet meer heeft?


Oke even hierop terug komend. Net tijdens het sporten even het hele album opnieuw geluisterd alleen dit keer dan alleen de radio edits via Deezer. Het valt eigenlijk allemaal best wel mee. Het eerste gedeelte van CD 1 is prima te doen en de kicks zijn ook nog wel redelijk afwisselend.

Het is gewoon heel jammer dat er geen platen tussen zitten van het niveau Chaser. Had hier wel heel erg op gehoopt en daardoor een beetje teleurgesteld. Maar als je het vergelijkt met de andere raw van tegenwoordig is dit album eigenlijk gewoon een verademing.

Moet wel zeggen dat ik Possibilities wel echt een bizarre plaat vind nu ik hem nog een paar keer heb aangehad. De Break Down Low remix daarentegen... daar had Crypsis echt wel even mogen zeggen tegen Brennan Heart dat dit toch echt te matig is want die kan gewoon echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 23:58 
 
Hardtraxx Addict

Voor de gene die het album al hebben, kan mij iemand vertellen of er een climax zit in king kong?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:37 
 

Ik heb er kritisch naar geluisterd, dat mag ook bij de naam Crypsis en had er toch wel veeeeel meer van verwacht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Album staat inmiddels ook op Spotify ;)
Even naar luisteren en wellicht mijn mening even achterlaten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haalt het niet bij Statement Of Intent, maar er zijn toch wel een groot aantal tracks die ik vaker zal opzetten van dit album. Vind de remixes dan nog het minst goede, maar dat kan je niet echt op het conto van Crypsis schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij had toch ooit gereageerd dat hij dit album in zijn oude stijl weer zou maken? Merk er anders heeeeel weinig van :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 11:27 
 

Wat een lachwekkende review :lol: Zal het beleid dan wel zijn bij AAN...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 16:46 
 

Citaat:
One of my favourite tracks from ‘Program Hostile’ was Brennan Heart’s remix of “Break Down Low.”


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis, dit is onder je niveau.

Kicks zijn niet over naar huis te schrijven en een goed aantal tracks zijn redelijk 'standaard'.
Bij sommige vocals dacht ik wel van 'Dit is wat ik verwacht bij Crypsis', maar de kicks en sounds verpesten vele tracks.
Soms hoorde ik wat sounds die zo fijn zijn (Meestal herkende ik ze van oudere tracks), maar dan verpeste andere onderdelen de track weer.

En wat een lachertje is die Break Down Low remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit een erg ondermaats album. Staan wel een aantal leuke tracks tussen, zoals Bathe in Blood, Revelation (die Viking vocals :loving: ) en de Torture remix, maar verder springt er geen enkele plaat tussen uit. Ik vind het niet slecht, maar het had zo veel meer potentie gehad. 5.5/10
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle