Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 00:13 

Hardtraxxer

Haha echt heel dit album gaat nergens over, Magical is wel leuk en de hard driver remix van unite is ook wel lekkker, maar verder... Hoeveel bout kan ėėn producer in ėėn album stoppen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 00:43 

Hardtraxxer

Ben ik dan de enige die World Domination zo vet vind? Heerlijke melodie :loving: kicks gaan erg hoog, maar vind het bij deze plaat eerlijk gezegd niet echt storend. Terwijl ik normaal niks heb met zo'n hoge pitchkicks.

Buiten World Domination en Magical valt de rest wel heel erg tegen, wat ik overigens ook wel verwacht had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 10:53 

Hardtraxx Veteran

Drowning en Zombie killer zijn wel vet. Daar blijft het bij. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 11:52 

Hardtraxx Veteran

mrbubble456 schreef:
Ben ik dan de enige die World Domination zo vet vind?

Nee lees maar terug toen de preview daarvan uitkwam.
World Domination is het enige nummer wat ik nog vaker zal beluisteren, de rest is prullenbakmateriaal. (ook Magical ja, snap niet wat daar nou zo bijzonder aan is. De melodie?...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 14:19 

Hardtraxxer

Zoveel negatieve reacties, dat verdient dit album van Coone toch niet :( en ja ik ben een belg en ben er trots op dat hij als Belgische hardstyleproducer dit verwezenlijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 14:34 

Hardtraxxer

geen feest-album, maar een luister-album.

nummer die er op staan zijn weinig vernieuwend, maar om het nu helemaal slecht te gaan noemen, dat nu ook niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 16:27 

Hardtraxxer

Gondrez schreef:
Zoveel negatieve reacties, dat verdient dit album van Coone toch niet :( en ja ik ben een belg en ben er trots op dat hij als Belgische hardstyleproducer dit verwezenlijkt.

ach ga toch weg, ik ben ook belg en vind dit album echt heel slecht!
denk dat je zijn jump tijd bent vergeten, dat was 100 x beter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 17:05 

Hardtraxx Addict

Gondrez schreef:

Prima gedaan hoor, als je een album maakt. Maar hij wordt hier toch echt afgerekend op de kwaliteit van het album. Dan kan iemand er wel 5 jaar over hebben gedaan en een album hebben van 60 tracks, als de kwaliteit van zijn producties niet goed is hoef ik 'm niet te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 00:32 

Hardtraxxer

Ik vind dit helemaal niets. Synths, melodies en kicks.. :thumbdown:

Neem nou die laatste plaat.. op het einde gewoon kerstbelletjes ala Nexus VST (De producers onder ons zullen dit begrijpen).
Ik ken (relatief) onbekende producers die veel veelzijdiger zijn dan 'artiesten' zoals Coone. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 02:00 

Hardtraxxer

Teleurstellend album, de samenwerking met Frontliner is goed, Magical is een goede track, maar meer ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 20:23 

Hardtraxx Newbie

Krijg zo het gevoel dat ie nog steeds dezelfde kicks gebruikt als in The Challenge...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 19:06 

Hardtraxx Veteran

World Domination :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 16:27 

Hardtraxx Veteran

Vind dit wel ene lekker nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 17:37 

Hardtraxxer

Hier walg ik van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 17:59 

Hardtraxxer

Vocals :x :sick: