Album van begin tot eind geluisterd om het toch een eerlijke kans te geven, was een lange zit. Heb vrijwel alleen maar lege sounds gehoord in combinatie met een verzameling van de minst pakkende melodieën ever. Zelfs in de collabs met Frontliner en Wildstylez, die normaal wel redelijk garant staan voor ijzersterke melodielijnen, vind ik ze erg matig.
Alleen Magical is noemenswaardig, had deze plaat nog niet eerder gehoord. Het idee achter de track vind ik erg sterk, roept een beetje hetzelfde gevoel bij me op als Pillars of Creation. De melodie is helaas alleen net wat te simpel om het de hele track spannend te houden. Daarbij zijn dit denk ik de beste kicks die ik van Coone heb gehoord en staan ze in dienst van de melodie, pluspuntje.
Verder druipt de commercie er wel echt enorm vanaf zeg, of dat nu per definitie slecht is of niet laat ik maar even in het midden, maar het is in ieder geval totaal niet mijn ding. Die titel en al die intens goedkope lyrics. Die "speech" ook echt aan het begin, dit is toch gewoon Jiskefet.
Al met al dus één leuke track, voor de rest totaal niet mijn ding. Ik zet fijn Audiofreq's album weer op, die ik wel erg ben gaan waarderen de laatste tijd.