Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 17:31 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Droevig album alweer, sorry dat ik het zeg.
Volgens mij is de enige reden dat ie zo bekend is, dat ie een geweldig marketingteam achter zich heeft die hem vreselijk hypen. Kwaliteit van de muziek laat erg te wensen over.

Ik denk er precies hetzelfde over, met de uitzondering van Magical. Verder heb ik werkelijk nooit gesnapt waarom deze man zoveel naamsbekendheid heeft. Het is allemaal zo energieloos en matig, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 20:18 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 03:10 

Kraak... Piep...

Tja, het is niks nieuws maar ook niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 11:14 

Hardtraxx Addict

Hoor vrij weinig Coone in die collab met Wildstylez. Track weet me helaas niet echt te pakken, had op iets meer gehoopt met Wildstylez erbij. Voor de rest een aantal previews beluisterd, mager album zeg, eigenlijk is alleen de mid in World Domination écht vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 21:13 

Hardtraxxer

Weet iemand waarom alle tracks full op het album staan behalve ''This Is Home''? https://www.trackitdown.net/track/coone ... 15467.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 13:32 

Hardtraxx Veteran

JVS schreef:
Weet iemand waarom alle tracks full op het album staan behalve ''This Is Home''? https://www.trackitdown.net/track/coone ... 15467.html

Nou ja heel simpel, 2 minuut 46 is de volledige versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 13:47 

Hardtraxx Veteran

Al die gare vocalisten ook.. Kritikal, Jim Ferren, Cimo Frankel, Nicci, Chris Madin, Popr3bel (!), K19.. Flikker op met die meuk man. Voor de rest een bedroevend album. Vind die TNT-kloon nog wel gaan, voor de rest weer typisch Coone: zielloze commerciële grafbagger van een zeer matige productiekwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 13:48 

Hardtraxxer

Faaack ik vind die melodie in Showtime zoo lekker, maar dan zo'n irritante kut anticlimax die alles weer verkracht :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 13:49 

Hardtraxx Veteran

Review van mijn kant.

02. Coone feat. K19 - Times Gettin' Hard // Leuke melodie alleen die kerel heb een vreemde stem. Een typische track die je 2 maanden hoort en daarna nooit meer tegen ga komen. 6

03. Coone & Isaac feat. Popr3b3l - Ready For Life // Nee, dit doet me niets. Melodie blijft niet hangen, sounds hebben niet iets unieks en die vocalen van Popr3b3l doen me al helemaal niets. 4

04. Coone - Traveling (Da Tweekaz Remix) // Erg leuke energieke midintro. De vocalen blijven geweldig, ondanks dat ik ze iets te vaak gehoord heb. Melodie van het origineel doet me veel meer dan deze remix. Kicks van de remix zijn wel beter. 6

05. Coone - Magical // Eindelijk kom ik de eerste unieke track tegen. Heerlijke sounds en melodie. Krijg een beetje het gevoel die ik bij Timeless ook altijd heb. Kicks zijn voor Coone zijn doen prima. Ook ben ik blij dat ik eindelijk geen vocalen in een track hoor. Het enige probleem is dat het ook de enige track is van dit album waar geen vocalen in zitten. 8

06. Coone feat. Chris Madin - Our Fairytale (Theme Of Tomorrow 2013) // Nee, dit doet me niets. Heb helemaal niets met hardstyle op 130bpm. Vocalen gaan wel, maar duren zo ongelofelijk lang. En dan nog een keer dat rare 'DROP' voordat een anti begint. 4

07. Coone - Unite (Hard Driver Remix) // Lekkere energieke midintro. Het verschil tussen de climax en de midintro is wel wat groot. Vocalen zijn leuk en hebben wel wat. Kicks van Hard Driver gaan bij mij altijd wel richting de voldoende, net zoals deze track. 7

08. Coone & Zany feat. Nicci - Sound Wasted // En ja hoor, weer hoor ik verschrikkelijk irritante vocalen. 'Dancing in the front gettin fucking sound wasted'. Er zit wel een waarheid in dat zinnetje dat je wasted word, maar dan van de vocalen. Kicks zijn leuk, maar van Zany had ik toch iets meer verwacht. Melodie pakt me totaal niet, maar ik heb het idee dat het wel kan komen. 6

09. Coone & Wildstylez feat. Cimo Fränkel - This Is Home // Kan iemand die Cimo Frankel een verbod geven in de hardstyle scene? De beste man verneukt voor mijn gevoel heel de track. Melodie is prima, ondanks dat ik de synth heel er vind lijken op die van Atmozfears. Zonder vocalen was dit een 7, nu helaas een 5.

10. Coone & Jim Ferren - 150 BPM // Als ik 130 bpm muziek wil luisteren zet ik wel een track van een house artiest als Martin Garrix of Showtek. 3.

11. Coone & Substance One - Drowning // Pfff, weer vocalen. Kicks gaan opzich wel, maar niet echt heel hard. 5

12. Coone & Frontliner - World Domination // Ja, leuke track! Vocalen hebben eindelijk niet de overhand op de track. Midintro vind ik wel wat hebben van Chemical, al gaat deze track nooit zo hard als Chemical. Melodie blijft lekker hangen, iets wat toch wel een vereiste is van een mainstream track. 7

13. Coone & Hard Driver - Showtime // Kan iemand een verbod geven op dat TNT stiijltje? Ik wordt hier dus zo verschrikkelijk moe van, XY en Contrast waren leuk, maar nu krijg ik spontaan diarree van dit soort tracks. 4

14. Coone - I Have Seen // Ah, een zogenaamde RAW track. Sounds zijn leuk, maar waarom moet er dan zo'n verschrikkelijk saaie melodie bij komen? Kicks zijn niet bijzonder voor dit stijltje. Doet me helemaal niets. 4

15. Coone feat. Kritikal - Zombie Killer // Kijk, dit is dan wel een leuke melodie! Synth heeft iets weg van B-Front. De anti klinkt wel lekker en zou hier zeker op los kunnen gaan. Kicks gaan niet heel erg hard, maar er zit potentie in deze track. Vocalen zijn wat aan de overdreven kant met zinnen als 'I see dead motherfuckers'. 7

Conclusie:
Veel gezang in dit album en weinig heel spannende tracks. Dit album overtreft The Challenge totaal niet, mede omdat ik het idee heb dat vrijwel alle tracks op elkaar lijken qua sounds. Alleen de track met Wildstylez is volgens mij niet in Coone zijn studio gemaakt. 130bpm muziek is opzich niet verboden op een album, maar mij doet het niets. Had in plaats van Coone & Jim Ferren - 150bpm graag de collab met Steve Aoki gezien, die klinkt gewoon veel beter. Enige track die ik nog wat vaker ga luisteren is Magical.
Gemiddelde is: 5.4
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 14:16 

Donateur

Kwisniks schreef:
Daveytl schreef:
Droevig album alweer, sorry dat ik het zeg.
Volgens mij is de enige reden dat ie zo bekend is, dat ie een geweldig marketingteam achter zich heeft die hem vreselijk hypen. Kwaliteit van de muziek laat erg te wensen over.

Ik denk er precies hetzelfde over, met de uitzondering van Magical. Verder heb ik werkelijk nooit gesnapt waarom deze man zoveel naamsbekendheid heeft. Het is allemaal zo energieloos en matig, helaas.

Vraag ik me ook al jaren af.

Helemaal vanwege die Jumpstyle achtergrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 15:03 

Hardtraxxer

Vind deze album nochtans heel goed. Smaken verschillen eenmaal, btw ik luister van jump tot hardcore dus ik hoor van de harderstyles zowat alles, bij hardstyle hou ik ook van de melodieuze sounds maar ook van rawhardstyle van radical,chain reaction, crypsis,...

Vind toch dat Coone een stap vooruit is gegaan in de hardstylescene en hij is zeker op de goede weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 15:18 

Hardtraxx Elite

Echt een van de slechtste albums aller tijden, vol met meuk. Zit misschien 1 of 2 plaatjes bij die ik misschien nog wel een keer zou willen luisteren, de rest kan meteen de afvalbak in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 15:36 

Hardtraxxer

Net even snel alle nummers beluisterd. Op het eerste gehoor is Magical de enige track die me weet te boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 15:39 

Hardtraxx Addict

Album van begin tot eind geluisterd om het toch een eerlijke kans te geven, was een lange zit. Heb vrijwel alleen maar lege sounds gehoord in combinatie met een verzameling van de minst pakkende melodieën ever. Zelfs in de collabs met Frontliner en Wildstylez, die normaal wel redelijk garant staan voor ijzersterke melodielijnen, vind ik ze erg matig.

Alleen Magical is noemenswaardig, had deze plaat nog niet eerder gehoord. Het idee achter de track vind ik erg sterk, roept een beetje hetzelfde gevoel bij me op als Pillars of Creation. De melodie is helaas alleen net wat te simpel om het de hele track spannend te houden. Daarbij zijn dit denk ik de beste kicks die ik van Coone heb gehoord en staan ze in dienst van de melodie, pluspuntje.

Verder druipt de commercie er wel echt enorm vanaf zeg, of dat nu per definitie slecht is of niet laat ik maar even in het midden, maar het is in ieder geval totaal niet mijn ding. Die titel en al die intens goedkope lyrics. Die "speech" ook echt aan het begin, dit is toch gewoon Jiskefet. xd

Al met al dus één leuke track, voor de rest totaal niet mijn ding. Ik zet fijn Audiofreq's album weer op, die ik wel erg ben gaan waarderen de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:25 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Nou nou, daar stond wel 1 leuke track op. Meer dan wat ik hiervan verwacht :P

Verwachtingen bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:51 

Hardtraxx Addict

Magical, Showtime, Unite Remix, Traveling Remix en vooral Sound Wasted schieten eruit, leuke platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 18:15 

Hardtraxx Addict

Wat een vreselijk album zeg. Normaal zitten er altijd wel een aantal platen op een album bij die ik nog wel leuk vind, maar hier kan ik ze niet vinden. Alleen World Domination is nog redelijk (met name de mid-intro alleen eigenlijk).
Originaliteit ontbreekt aan alle kanten. Duidelijk een album waar kwantiteit boven kwaliteit staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 19:15 

Hardtraxx Veteran

Magical is leuk, de rest prullenmandmateriaal. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 22:15 

Hardtraxx Addict

Times getting hard, Magical, World Domination, This is home en Traveling remix zijn voor mij de beste platen, die ga ik zeker halen ^^ . De rest zijn echt niet interessant...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 16:25 

Hardtraxx Newbie

Werkelijk waar wat een bedroevend niveau. Lekker origineel tempowisselingen. Dit album heeft het allemaal!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 21:39 

Hardtraxx Newbie

Wat een saaie bagger zeg, alleen magical is heel leuk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:30 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
PNXRMX schreef:
Nou nou, daar stond wel 1 leuke track op. Meer dan wat ik hiervan verwacht :P

Verwachtingen bevestigd.

x2

Coone symboliseert wat mij betreft wat er mis is met deze scene :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 10:47 

Hardtraxxer

Om eerlijk te zijn vind ik zelfs de beste track van het album vervelen na 10 keer luisteren.
Belgische troep. Bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:36 

Hardtraxx Veteran

Ik wil een review van Lyst lezen over dit album xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:52 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Ik wil een review van Lyst lezen over dit album xd

haha ik zit ook al te wachten :woot:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle