Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 09:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Haha wow, die was ik helemaal vergeten. Zat zelf aan Sefa, Festuca etc te denken...

Festuca was ook gaaf, lamlul
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ziet er veel belovend uit, wellicht een HMH of ziggo dome feestje omtrent dit album? :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De opbouw is echt heel vet gedaan. Heel creatief en origineel vooral. Had alleen graag de melodie vanaf 1.32 graag in de climax terug willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Ziet er veel belovend uit, wellicht een HMH of ziggo dome feestje omtrent dit album? :clap:


Ik denk niet dat Clockartz zo'n fanbase heeft dat het een AFAS Live of Ziggo Dome uitverkoopt.. Al gun ik het ze wel, één van de interessantste namen de laatste tijd en hun setjes zijn ook altijd lekker afwisselend :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 19:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Ziet er veel belovend uit, wellicht een HMH of ziggo dome feestje omtrent dit album? :clap:

wat zijn mensen toch heerlijk simpel af en toe :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2019 09:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pete schreef:
TkTT schreef:
Ziet er veel belovend uit, wellicht een HMH of ziggo dome feestje omtrent dit album? :clap:

wat zijn mensen toch heerlijk simpel af en toe :lol:


Haha hopen mag :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2019 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha hopen mag, maar zie zoiets niet gebeuren. Bij Sub Zero en Phuture Noize was het ook een klein gezellig feestje, wat mij betreft ook veel gezelliger is en het meer genieten is bij een album release fissa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Clockartz @ Qlimax 2019 confirmed :lol: heerlijk stijltje dit, hopelijk krijgen ze eindelijk de aandacht die ze verdienen.


Graag! Chord V is vet en de meeste van Clockartz liggen me wel, dus ik heb goede hoop op dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 10:24 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Hey Clockies!!

It's been a little quiet on our socials for the last couple of weeks. We've been working our ass off since the beginning of the year to finish Chord V. The album is done now and we are so proud on what we created.

During the journee of this album we have developed ourselves as musicians and persons. We worked with new instruments and chordprogressions and tried to make Clockartz music with a different approach. The music could work on the dancefloor but will also give you an escape from your daily life. A moment where you can close your eyes and escape to your favorite music.

We thought a lot about how we want to present our music live and started to work on a new live setup that gives us the freedom to actually make music while we are on stage. This freedom gives us the opportunity to change tracks on stage and play around with live instruments where we want to.

Needless to say we are super excited about this new step we are making and are practising day and night to perfect it.

The next week we will still be really busy with finalizing all stuffs but we will try to answer some of your questions and give you a couple more updates and maybe some small previews.

Can't wait to see you all next saturday on IMPAQT!
<3 Seba & Konnie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik als ze echt live dingen gaan doen! Beetje a la AVIO & MD&A hopelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd naar het album en de invulling van de live act!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn dit toch een ongelofelijke bazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 20:52 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
WEB release: september

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Heel dik als ze echt live dingen gaan doen! Beetje a la AVIO & MD&A hopelijk!


Het hele concept is nog veel zieker dan ik in eerste instantie dacht. Dit is gewoon hardstyle naar een hoger muzikaal level brengen. Ik ben alleen erg bang dat dit het hedendaagse hardstyle volk niet gaat trekken... Terwijl ik persoonlijk vind dat deze gasten het zouden verdienen om volgend jaar op Qlimax te staan. Zeker met het lef wat ze tonen om nieuwe dingen te proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Cover art:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

super vette art :worship:
Heel benieuwd naar het album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2019 17:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks everyone for the kind replies we really appreciate it. Pre-order should start pretty soon and the physical album should be delivered in a couple of weeks too. Later all tracks also will be available digitally. Hope to see you all soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 22:13 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Het hele concept is nog veel zieker dan ik in eerste instantie dacht. Dit is gewoon hardstyle naar een hoger muzikaal level brengen. Ik ben alleen erg bang dat dit het hedendaagse hardstyle volk niet gaat trekken... Terwijl ik persoonlijk vind dat deze gasten het zouden verdienen om volgend jaar op Qlimax te staan. Zeker met het lef wat ze tonen om nieuwe dingen te proberen.


precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Citaat:
This album is not only our story.
It’s the story of everyone that listens to it.
It is your story. Your own personal experience.
Your deepest and strongest feelings.
Happiness, love, sadness, desire,despair and victory.
The struggles you overcame or have yet to overcome.

We proudly presens the tracklist of Chord V.
Pre-order starting soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een album wat ik 100% ook echt ga kopen, en die zijn er maar weinig tegenwoordig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan het hele verhaal al ongeveer uit de tracklist opmaken. Zo benieuwd naar hoe het zich vertaald in de muziek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd. Ik denk wel dat dit album meer luistervoer gaat zijn voor thuis dan muziek waarop je kan losgaan op feesten. We zullen het zien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Je kan het hele verhaal al ongeveer uit de tracklist opmaken. Zo benieuwd naar hoe het zich vertaald in de muziek :D
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle