Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het album geeft echt een heerlijke feeling en March To Glory heeft echt een bak sfeer van jewelste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 09:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een album, vooral de beleving van het in één keer afluisteren met zoveel kippenvel momentjes heerlijk!
Ben hierom ook erg benieuwd naar een Live album showcase.

Persoonlijke favorietes:
Chord V, Breaking en The march for victory
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
The march for victory

Welke van de 2 bedoel je? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanochtend in de auto dit album aangehad. Ondanks dat ik de verwarming op standje sambal had, bijna het hele album met kippenvel tot in m'n kleine teen. Het luistert enorm lekker weg met enerzijds soms erg dramatische en anderzijds soms erg euforische stukken (filmische) muziek. Erg knap gedaan om dit in een hardstyle jasje te steken en er zo'n samenhangend verhaal van te maken!

Kanttekening is dat ik hoop dat dit niet teveel de overhand gaat hebben. Met een Beyond Reality, BMS (in mindere mate want dat was wel grotendeels dansmuziek) en dit album (en het aankomende album van Luminite die zegt ook soort verhaal te willen vertellen, waar ik een hard hoofd in heb) lijkt dit steeds meer in opkomst. Af en toe een album showcase met een dikke gesynchroniseerde show eromheen is vet om mee te maken, maar hardstyle blijft voor mij toch wel echt dansmuziek wat ik hierbij toch niet echt voel. Als er twee van zulke showcases op een stage zouden staan, zou ik denk ik niet gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

March for glory :thumbsup:
Rest is niet aan mij besteed. Had gehoopt op meer rammers als Prisma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 10:39 
 
Hardtraxxer

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Het album geeft echt een heerlijke feeling en March To Glory heeft echt een bak sfeer van jewelste.

Mee eens, March To Glory ook mijn favoriet. Kanttekening is wel dat ik het veel break vind per plaat, 3 van de 4 minuten kan ik redelijk hebben voor een paar platen op een feest, maar niet een uurtje lang.

Wel opvallend hoe breed Clockartz is als je dit vergelijkt met Prisma en hun set op Loudness. Erg knap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na de eerste keer luisteren vond ik het niet zo; te veel breaks. Maar na een paar keer luisteren toch wel echt verliefd geworden op dit album. Letting Go persoonlijk favorietje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 12:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zeer goed album, het verhaal er in hoor je goed terug en het zijn hele strakke producties. Echter zie ik dit als geheel.
De platen opzich zullen goed zijn in de gehele show maar ik vind het veelal toch te veel break en had persoonlijk meer variatie verwacht. Alleen The March Of Glory schiet er uit. Waar Clockartz normaal veel variatie heeft, van lomp, oldschool, melodieus en episch tot aan meer een early achtige plaat, mis ik dat nu echt.

Dit is in mijn ogen dan ook meer een liveact album dan een echt Clockartz album. Want ik vind dit niet heel representatief voor wat ze maken en kunnen maken.

Desondanks zijn platen als Victory, The Last Resort, A New Dawn en Nothing Lasts Forever heel dik. Alles tot aan Breaking is imo niet heel bijzonder verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eens. Klinkt allemaal heel erg goed, heel vet dat "storytelling" maar dit is echt een luisteralbum. Niet waar ik op een feest op zit te wachten. Ben toch meer van de Prisma/Loudness Tool/Rockafella/Dilerium/Welcome To My Rave kant van Clockartz i.p.v. de langdradige(?, mag ik dat zeggen) kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2019 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strakke productie is het zeker. Maar ga dit niet een tweede keer weer opzetten. Val ervan in slaap
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IJzersterk album! Live zou hier echt een hele vette show omgebouwd kunnen worden.

Letting Go, Nothing lasts forever, A New Dawn, en The March of Glory! Dit zijn nummers met een absurd hoog productieniveau!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zet Prisma of Dirty Italy weer op, ik word hier niet echt warm van ondanks dat het heel goed geproduceerd is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet album is het geworden. Paar nummers die er bovenuit steken voor mij zijn: Letting Go, A New Dawn, Victory, Nothing Last Forever. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Mee eens. Klinkt allemaal heel erg goed, heel vet dat "storytelling" maar dit is echt een luisteralbum. Niet waar ik op een feest op zit te wachten. Ben toch meer van de Prisma/Loudness Tool/Rockafella/Dilerium/Welcome To My Rave kant van Clockartz i.p.v. de langdradige(?, mag ik dat zeggen) kant.

Wel eens met dit. Hoewel het zeker goed in elkaar zit en je best wel meesleept, dit is meer voor thuis (voor mij iig). Ook vanwege de breaks. Wel vet dat Clockartz echt alle kanten op gaan qua producties, dat zie je tegenwoordig haast niet meer. Van uplifiting/melodieus naar flink lomp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 11:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Alm1ghty schreef:
Mee eens. Klinkt allemaal heel erg goed, heel vet dat "storytelling" maar dit is echt een luisteralbum. Niet waar ik op een feest op zit te wachten. Ben toch meer van de Prisma/Loudness Tool/Rockafella/Dilerium/Welcome To My Rave kant van Clockartz i.p.v. de langdradige(?, mag ik dat zeggen) kant.

Wel eens met dit. Hoewel het zeker goed in elkaar zit en je best wel meesleept, dit is meer voor thuis (voor mij iig). Ook vanwege de breaks. Wel vet dat Clockartz echt alle kanten op gaan qua producties, dat zie je tegenwoordig haast niet meer. Van uplifiting/melodieus naar flink lomp.

Gister helemaal geluisterd in de auto en hier ga ik ook in mee. Het klinkt soms zelfs een beetje filmisch. Heel mooi maar niet iets waar ik op een feest heel blij van zou worden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heel mooi maar niet iets waar ik op een feest heel blij van zou worden denk ik.


In de Q&A geven ze dit ook aan, dat niet iedere track geschikt is om live te spelen. Het album is vooral een muzikale productie, en die productie is zeer geslaagd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 12:47 
 
Hardtraxxer

Justinhafc schreef:
Pommer schreef:
Heel mooi maar niet iets waar ik op een feest heel blij van zou worden denk ik.


In de Q&A geven ze dit ook aan, dat niet iedere track geschikt is om live te spelen. Het album is vooral een muzikale productie, en die productie is zeer geslaagd :thumbsup:


Volgens mij suggereerde ze ook dat ze djversies van sommige tracks hebben die iets anders zijn dan op het album
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forthehardest schreef:
Justinhafc schreef:
Pommer schreef:
Heel mooi maar niet iets waar ik op een feest heel blij van zou worden denk ik.


In de Q&A geven ze dit ook aan, dat niet iedere track geschikt is om live te spelen. Het album is vooral een muzikale productie, en die productie is zeer geslaagd :thumbsup:


Volgens mij suggereerde ze ook dat ze djversies van sommige tracks hebben die iets anders zijn dan op het album

Het lijkt uit hun antwoorden inderdaad alsof ze bepaalde edits maken om tracks in hun sets te draaien, maar dat ze ook bezig zijn om nog edits te maken voor hun album showcase
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle