Update
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
THardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
8 want stereo is vet en incoming ook maar wel iets minder dan stereo maar shock is wel kut
8 puur al vanwege Incoming. Heb iets minder met de rest.
Edit: oke Stereo is eerlijk gezegd best wel vet.
Edit: oke Stereo is eerlijk gezegd best wel vet.
Gemiddeld een 7,7 voor B-Front en Dragan. Nu een wat groter en recenter succes; JDX - Live The Moment & Wan Taim!
Hoe vaak heb ik dit filmpje wel niet bekeken..
View on YouTube
Release duurde 3 jaar en uiteindelijk vond ik Wan Taim toch wat tegenvallen.
Live The Moment is gewoon Top-10 all time materiaal.
9/10
View on YouTube
Release duurde 3 jaar en uiteindelijk vond ik Wan Taim toch wat tegenvallen.
Live The Moment is gewoon Top-10 all time materiaal.
9/10
Live The Moment zal altijd een speciaal plekje hebben bij mij. Hoorde hem al vlak na dat ie uit was in een jeugdkroeg. Stond je dan als 16 jarig jochie met iedereen om je heen mee te bleren
9/10
9/10
Wan Taim is een hele lange tijd mijn favoriete plaat geweest. De uiteindelijke versie viel wel een klein beetje tegen, die was wat anders dan het 'origineel'.
Live The Moment is en blijft toch echt een legendarische plaat, met een even zo legendarisch moment op Qlimax 2009!
Wan Taim heb ik ook altijd erg vet gevonden, mag van mij wel eens wat vaker voorbij komen in (classics) setjes.
Krijgt van mij een 9!
Wan Taim heb ik ook altijd erg vet gevonden, mag van mij wel eens wat vaker voorbij komen in (classics) setjes.
Krijgt van mij een 9!
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Deze krijgt van mij een dikke 10.
Live the moment hoort inderdaad thuis in de top 10 aller tijden.
Vind deze plaat ook 1 van de allersterkste mid-intro's ooit hebben. Die opbouw die erin verwerkt is naar de daadwerkelijke mid-intro steekt zo goed in elkaar en sleept je er helemaal in.
Live the moment hoort inderdaad thuis in de top 10 aller tijden.
Vind deze plaat ook 1 van de allersterkste mid-intro's ooit hebben. Die opbouw die erin verwerkt is naar de daadwerkelijke mid-intro steekt zo goed in elkaar en sleept je er helemaal in.
Vitality wrote:Live The Moment is en blijft toch echt een legendarische plaat, met een even zo legendarisch moment op Qlimax 2009!![]()
Krijgt van mij een 10!
8. Omdat het toch vette platen zijn. Maar als ik ze vaak hoor wordt ik ze beide snel zat.
Wil ze denk ik 3-5x per jaar opzetten en dan denken: 'wat een super toffe plaat is dit dan :o '
Wil ze denk ik 3-5x per jaar opzetten en dan denken: 'wat een super toffe plaat is dit dan :o '
Jammer dat Wan Taim toen aangepast was omdat die eerste break volgens mij van een ander muziekstuk was. Weet iemand waar dat dan van gesampled was?
JDX is onze nieuwe koploper met een gemiddelde van 9,2 voor Live the Moment en Wan Taim!
Om vast een beetje te hypen voor Qlimax, deze keer een oud anthem. En vanaf JDX is het maar een kleine stap naar het Qlimax-anthem van 2006. Hoewel het niet het bekendste Qlimax-anthem is, is het in mijn ogen ook zeker niet de slechtste. Wat vinden jullie van Alpha Twins - The Darkside?
Om vast een beetje te hypen voor Qlimax, deze keer een oud anthem. En vanaf JDX is het maar een kleine stap naar het Qlimax-anthem van 2006. Hoewel het niet het bekendste Qlimax-anthem is, is het in mijn ogen ook zeker niet de slechtste. Wat vinden jullie van Alpha Twins - The Darkside?
Een 7 geen verkeerd nummer al zie ik liever andere anthems, zoals die van headhunterz, noisecontrollers, psyko punkz, zatox of coone.
Een 8. Geweldig anthem (al verkies ik toch de Darker Remix).
9 voor origineel, 7 voor Darker remix. Wordt dus een 8 
Voor mij ook een 9 voor het origineel en een 7 voor de Darker mix. Kicks gaan zo bizar hard!
Jammer dat Alpha Twins deze er nooit meer bijpakken op een classics boeking 
Precies dit!wootum wrote:Een 8. Geweldig anthem (al verkies ik toch de Darker Remix).
Qlimax 2006 is, ondanks dat ik er zelf niet geweest ben, toch echt hét feest dat mij helemaal de Hardstyle heeft ingetrokken!
Heerlijk anthem, geweldige duistere sfeer/melodie. Al met al een 8 voor deze EP.
2 gouden platen. Darker mix nog iets beter dan de normale. Gelukkig ook een keer live gehoord
9
Beide live gehoord in '06
een 8 voor deze release