Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Welk cijfer geef jij deze release?
1. 1%  1%  [ 1 ]
2. 0%  0%  [ 0 ]
3. 1%  1%  [ 1 ]
4. 0%  0%  [ 0 ]
5. 4%  4%  [ 3 ]
6. 4%  4%  [ 3 ]
7. 17%  17%  [ 13 ]
8. 47%  47%  [ 36 ]
9. 17%  17%  [ 13 ]
10. 8%  8%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 76
Bericht Geplaatst op 25 dec 2015 12:32 
 

9, WTF enorm vet gevonden maar verveelt tegenwoordig snel. Vendetta is puur genialiteit.
Bericht Geplaatst op 25 dec 2015 14:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een hele dikke 9 :worship:
Bericht Geplaatst op 25 dec 2015 14:39 
 
Hardtraxx Elite

9, beide geniale platen!
Bericht Geplaatst op 26 dec 2015 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Een hele dikke 9 :worship:
Bericht Geplaatst op 31 dec 2015 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Van mij ook een dikke 9. W.T.F. blijft een genietmomentje op feesten en Vendetta is gewoon een bazenplaat. ^^
Bericht Geplaatst op 31 dec 2015 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 9!
Bericht Geplaatst op 31 dec 2015 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze release zo goed! WTF is gewoon geniaal en heeft een zieke drive.
Vendetta is voor mij echt zon ultieme tijdmachine plaat die ik nog live moet aanschouwen verdomme.
Die heerlijke intro en die melodie van de villa volta echt ge-wel-dig :drool: .
10.
Bericht Geplaatst op 06 jan 2016 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke 9. Blijven heerlijke platen :woot:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2016 20:32 
 
Hardtraxx Newbie

Andere vraag; heeft iemand nog de liveset van Activator@Q-base 2007 op zijn of haar PC staan en kan deze geupload worden?
Bericht Geplaatst op 07 jan 2016 20:48 
 

stiern schreef:
Andere vraag; heeft iemand nog de liveset van Activator@Q-base 2007 op zijn of haar PC staan en kan deze geupload worden?

hier gezocht/ of hier algemeen/stel-je-vraag-t821.html kan je je vraag beter stellen
Bericht Geplaatst op 18 jan 2016 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Vendetta :love:
Bericht Geplaatst op 24 jan 2016 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voornamelijk Vendetta erg lekker, maar WTF ook erg fijn, (heb toch liever de 2012 edit)
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 12:53 
 
Hardtraxxer

Huh melodie van Vendetta uit de Villa Volta? Die track kan ik dromen en dat gekke huis zat ik laatst in, maar dat is me niet opgevallen, beetje jammer van mezelf :cry:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 16:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vendetta is kut, WTF leuk lomp ragplaatje
Bericht Geplaatst op 11 feb 2016 22:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Update!
Bericht Geplaatst op 11 feb 2016 22:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

8! Met name door Scantraxx Rootz
Bericht Geplaatst op 11 feb 2016 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
8!
Bericht Geplaatst op 12 feb 2016 09:04 
 

9
Bericht Geplaatst op 12 feb 2016 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9!
Bericht Geplaatst op 12 feb 2016 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 9! Allebei hele toffe plaatjes die ik nog erg graag opzet.
Bericht Geplaatst op 12 feb 2016 13:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

10 :worship:

Beide platen hebben me de hardstyle ingetrokken en tot op de dag van vandaag luister ik ze beide nog regelmatig. Geweldige release!
Bericht Geplaatst op 12 feb 2016 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

scantraxx rootz de plaat waardoor ik hardstyle ben gaan luisteren :worship:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2016 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10, geen twijfel over mogelijk! :love:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2016 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Simpelweg een 10, beide tracks begon t zo een beetje voor mij. :loving:
Bericht Geplaatst op 14 feb 2016 13:19 
 
Hardtraxxer

10!
Zijn voor mij de plaatjes waar t allemaal mee begonnen is :thumbsup:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle