9, WTF enorm vet gevonden maar verveelt tegenwoordig snel. Vendetta is puur genialiteit.
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
S
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
9, beide geniale platen!
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Van mij ook een dikke 9. W.T.F. blijft een genietmomentje op feesten en Vendetta is gewoon een bazenplaat. 
Ik vind deze release zo goed! WTF is gewoon geniaal en heeft een zieke drive.
Vendetta is voor mij echt zon ultieme tijdmachine plaat die ik nog live moet aanschouwen verdomme.
Die heerlijke intro en die melodie van de villa volta echt ge-wel-dig
.
10.
Vendetta is voor mij echt zon ultieme tijdmachine plaat die ik nog live moet aanschouwen verdomme.
Die heerlijke intro en die melodie van de villa volta echt ge-wel-dig
10.
-
S
- 3 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
Andere vraag; heeft iemand nog de liveset van Activator@Q-base 2007 op zijn of haar PC staan en kan deze geupload worden?
hier https://hardtraxx.com/gezocht/ of hier Stel je vraag: kan je je vraag beter stellenstiern wrote:Andere vraag; heeft iemand nog de liveset van Activator@Q-base 2007 op zijn of haar PC staan en kan deze geupload worden?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Vendetta 
voornamelijk Vendetta erg lekker, maar WTF ook erg fijn, (heb toch liever de 2012 edit)
-
SHardtraxxer
- 237 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Huh melodie van Vendetta uit de Villa Volta? Die track kan ik dromen en dat gekke huis zat ik laatst in, maar dat is me niet opgevallen, beetje jammer van mezelf 
Een 9! Allebei hele toffe plaatjes die ik nog erg graag opzet.
10
Beide platen hebben me de hardstyle ingetrokken en tot op de dag van vandaag luister ik ze beide nog regelmatig. Geweldige release!
Beide platen hebben me de hardstyle ingetrokken en tot op de dag van vandaag luister ik ze beide nog regelmatig. Geweldige release!
scantraxx rootz de plaat waardoor ik hardstyle ben gaan luisteren 
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Simpelweg een 10, beide tracks begon t zo een beetje voor mij. 
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
10!
Zijn voor mij de plaatjes waar t allemaal mee begonnen is
Zijn voor mij de plaatjes waar t allemaal mee begonnen is