Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor het eerst de kicks live gehoord op KnockOut, ontzettend lekker :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klapte er erg hard op in Ahoy :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 17:04 
 
Hardtraxx Addict

vind deze plaat toch wel redelijk overrated -.- kicks zijn vet, maar de gehele inhoud van de track vind ik nou niet echt bijzonder ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke vette stamp track dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
vind deze plaat toch wel redelijk overrated -.- kicks zijn vet, maar de gehele inhoud van de track vind ik nou niet echt bijzonder ;)

qft
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 19:50 
 
Hardtraxx Addict

Analoxx schreef:
vind deze plaat toch wel redelijk overrated -.- kicks zijn vet, maar de gehele inhoud van de track vind ik nou niet echt bijzonder ;)


Dat is nou juist wat ik zo vet vind aan deze track. Het is gewoon een monsterlijke kick waar je heerlijk op kunt stampen. Net zoiets als TNT - Countdown. Gewoon een krachtige kick, simpel maar wat mij betreft erg effectief. Zou vet zijn als er wat meer van dat soort tracks worden gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 12:10 
 
Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:
Analoxx schreef:
vind deze plaat toch wel redelijk overrated -.- kicks zijn vet, maar de gehele inhoud van de track vind ik nou niet echt bijzonder ;)


Dat is nou juist wat ik zo vet vind aan deze track. Het is gewoon een monsterlijke kick waar je heerlijk op kunt stampen. Net zoiets als TNT - Countdown. Gewoon een krachtige kick, simpel maar wat mij betreft erg effectief. Zou vet zijn als er wat meer van dat soort tracks worden gemaakt.


Snap wat je bedoeld ;) Maar de toch gaat hij echt snel vervelen.. Kicks zijn gruwelijk vet dat ontken ik zeker niet, alleen vind de track in zijn geheel toch iets missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:04 
 
Hardtraxxer

Voor mij zeker een van de beste platen dit jaar! Hij is wel aardig simpel,maar dat maakt hem juist uniek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

hulde voor deze release _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
hulde voor deze release _O_


Bedankt voor de bump.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle