Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hele vette plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Februari is bijna afgelopen, komt deze dan deze week nog? Wanneer worden MiM releases ook alweer uitgebracht in de week?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een pareltje deze plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 15:18 
 
Hardtraxx Addict

heel vet! wel beetje jammer dat je hem al in ziekelijk veel tracklisten van veel artiesten ziet staan! raakt snel overplayed zo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 15:26 
 

G1LL schreef:
Februari is bijna afgelopen, komt deze dan deze week nog? Wanneer worden MiM releases ook alweer uitgebracht in de week?


Op een vrijdag toch ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
heeuuul vet! wel beetje jammer dat je hem al in ziekelijk veel tracklisten van veel artiesten ziet staan! raakt snel overplayed zo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:28 
 
Hardtraxx Elite

Like A Boss komt er ook bij! Heerlijk. Hij heeft geluk gehad dat ie tracks heeft gemaakt met Crypsis en Radical, maar nu bewijst ie toch dat ie een eigen sound heeft. Nice!

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Like A Boss komt er ook bij! Heerlijk. Hij heeft geluk gehad dat ie tracks heeft gemaakt met Crypsis en Radical, maar nu bewijst ie toch dat ie een eigen sound heeft. Nice!


En wat voor een! Dit bevalt me wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele toffe nieuwe weg in gegaan inderdaad! Vocals uit Full Metal Jacket zijn ook erg vet ! :oh:

Moet zeggen dat ik het nog wel een beetje leeg vind klinken, wil hem live wel een keer mee maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag mij af of dat wel echt een eigen sound is.
Was ook zo bij de Type Face remix, die kicks/ sounds waren ook nog niet gebruikt en even later hoorde je die kicks/ sounds ook bij een aantal Crypsis-tracks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind The Record Breaking beter dan Like A Boss, maar die is nog steeds goed :D. Z'n nieuwe sound over het algemeen is in ieder geval een stuk beter dan zijn vorige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:12 
 
Hardtraxxer

Vind het raar dat iedereen nog zo positief is, heb er echt geen goed woord voor over.
Hoe dat gedaan is met de lyrics tussen 0.31 en 0.40 is toch dramatisch. En dan ook nog ergens lukraar skullfuck you ingooien maakt het om te janken.
Geef mij record breaking maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Record Breaking was al op z'n minst aardig, maar Like A Boss vind ik persoonlijk nog fijner..
Heerlijke release dit! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dudejay schreef:
Vind het raar dat iedereen nog zo positief is, heb er echt geen goed woord voor over.
Hoe dat gedaan is met de lyrics tussen 0.31 en 0.40 is toch dramatisch. En dan ook nog ergens lukraar skullfuck you ingooien maakt het om te janken.
Geef mij record breaking maar


Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Met die vocalen is veel te veel geknoeid op de verkeerde manier zodat het niet lekker in het gehoor ligt. Ook zijn er teveel vocalen gebruikt wat het erg rommelig maakt. Kick is wel weer vet, melo ook maar ligt mij niet super in het gehoor.

Doe mij The Record Breaking maar idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Like a Boss is een stuk minder dan The Record Breaking. Alsnog vette plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het vocal gebruik in Like a Boss stoor ik me indd ook aan. Ik vind ze te random en geforceerd gebruikt. Hij had er beter een paar weg kunnen laten. Ook vind ik het een erge overkill wanneer de vocalen ook nog eens tijdens de melodie terug komen in het main gedeelte van de track. Hierdoor vind ik de track echt helemaal niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 00:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dudejay schreef:
Vind het raar dat iedereen nog zo positief is, heb er echt geen goed woord voor over.
Hoe dat gedaan is met de lyrics tussen 0.31 en 0.40 is toch dramatisch. En dan ook nog ergens lukraar skullfuck you ingooien maakt het om te janken.
Geef mij record breaking maar

Precies dit. Nummer komt op één of andere manier ook niet los in tegenstelling tot The Record Breaking wat gewoon wél één en al energie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 00:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Festuca schreef:
Eerst track van hem die mij bevalt


Meen je dit? *kuch* Lellebel/Out With A Bang *kuch* :)

ja idd lellebel is wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zou zomaar eens de definitieve doorbraak van chain reaction kunnen worden in de rauwe scene. Hij was met alle respect een wat ondergeschoven kindje tussen crypsis die al jaren draait en radical redemption die vorig jaar doorbrak. Nu lijkt hij uit de schaduw van beide te treden. Hopelijk zet hij deze trend door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
heel vet! wel beetje jammer dat je hem al in ziekelijk veel tracklisten van veel artiesten ziet staan! raakt snel overplayed zo -.-


Dat probleem kun je zo makkelijk tegengaan, gewoon 2 a 3 x de preview luisteren en daarna niet meer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Festuca schreef:
Eerst track van hem die mij bevalt


Meen je dit? *kuch* Lellebel/Out With A Bang *kuch* :)

ja idd lellebel is wel leuk :)


Gelukkig :thumbsup:

OT: Like a boss moet ik ff live horen, voor nu vind ik de vocals ook een beetje raar gedaan..... mjaa die kickss :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
ja idd lellebel is wel leuk :)

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die het willen weten, Chain Reaction heeft geen zus. Dus wat er gezegd wordt in Like A Boss gaat niet gebeuren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Like a boss :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 12:08 
 

Heerlijke release, maar voorkeur gaat iig naar The Record Breaking :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle