Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat komt omdat dit een soort ''leerling'' van Crypsis is ;) Alle sounds zijn gwn van Crypsis, ook de leads enzo. En Before The Storm, hun samenwerking, is hetzelfde stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berichtje van Chain Reaction op PF op mijn vraag wanneer hij komt:

Citaat:
hey man!!

Hij komt echt elk moment! ligt bij de drukker op dit moment! Gr en Cheers Chain Reaction


Dus volgende week misschien als we geluk hebben? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Berichtje van Chain Reaction op PF op mijn vraag wanneer hij komt:

Citaat:
hey man!!

Hij komt echt elk moment! ligt bij de drukker op dit moment! Gr en Cheers Chain Reaction


Dus volgende week misschien als we geluk hebben? :thumbsup:



WEB release komt meestal 2 weken ofzo later dan de vinyl release.

Dus denk dat je nog eventjes geduld moet hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weet niet hoe dat met MIM zit, maar van 2 weken later is van fusion, niet van andere labels. tenminste, de meeste labels later of eerder dan 2 weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Crypsis releases was het ook twee weken later dacht ik, maarja vinyl hopelijk dan ergens volgende week en dan nog 2 weekies wachten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Met Crypsis releases was het ook twee weken later dacht ik, maarja vinyl hopelijk dan ergens volgende week en dan nog 2 weekies wachten..


Als ze nu geperst worden, gok ik op een 22 maart vinyl release. Heel misschien de 15e al, maar zou er niet op rekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij komt echt elk moment! Zegt hij, dus dan denk ik eerder aan volgende week dan over twee weken. Hij kan ook al een tijdje bij de drukker liggen he. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Hij komt echt elk moment! Zegt hij, dus dan denk ik eerder aan volgende week dan over twee weken. Hij kan ook al een tijdje bij de drukker liggen he. ;)


Vinyl releases komen altijd op maandag, en ze worden bijna altijd door Astral aangekondigd voordat ze geperst zijn. Hij kan bij de perserij in de wachtrij liggen, of ze zijn nog met de testpressings/whitelabels bezig, of ze wachten nog op goedkeuring van de whites, of ze zijn bezig met de pressings zelf. 15 maart zou nog kunnen, maar lijkt me onwaarschijnlijk omdat de release dan denk ik al aangekondigd zou zijn. Daarom lijkt 22 maart logischer, aangezien hij dan al wel klaar zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Dat komt omdat dit een soort ''leerling'' van Crypsis is ;) Alle sounds zijn gwn van Crypsis, ook de leads enzo. En Before The Storm, hun samenwerking, is hetzelfde stijltje.

valt wel mee hoor ;)

Is vooral danny (van angerfist) en nog een andere bekende hc producer die voor beide bovengenaamde dj's die tracks maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vanavond LUNA :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind deze echt allemaal zoooooooo lekker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke tracks hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 05:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Mind.Illusion schreef:
Thund3R schreef:
Dat komt omdat dit een soort ''leerling'' van Crypsis is ;) Alle sounds zijn gwn van Crypsis, ook de leads enzo. En Before The Storm, hun samenwerking, is hetzelfde stijltje.

valt wel mee hoor ;)

Is vooral danny (van angerfist) en nog een andere bekende hc producer die voor beide bovengenaamde dj's die tracks maken ;)

Andere is Outblast? Hij maakte voor Kold Konexion iig hoorde ik ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Edwinn schreef:
Hij komt echt elk moment! Zegt hij, dus dan denk ik eerder aan volgende week dan over twee weken. Hij kan ook al een tijdje bij de drukker liggen he. ;)


Vinyl releases komen altijd op maandag, en ze worden bijna altijd door Astral aangekondigd voordat ze geperst zijn. Hij kan bij de perserij in de wachtrij liggen, of ze zijn nog met de testpressings/whitelabels bezig, of ze wachten nog op goedkeuring van de whites, of ze zijn bezig met de pressings zelf. 15 maart zou nog kunnen, maar lijkt me onwaarschijnlijk omdat de release dan denk ik al aangekondigd zou zijn. Daarom lijkt 22 maart logischer, aangezien hij dan al wel klaar zal zijn.


Zoveel verstand heb ik er niet van, in ieder geval bedankt voor je info! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 00:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
DJ Mind.Illusion schreef:
Thund3R schreef:
Dat komt omdat dit een soort ''leerling'' van Crypsis is ;) Alle sounds zijn gwn van Crypsis, ook de leads enzo. En Before The Storm, hun samenwerking, is hetzelfde stijltje.

valt wel mee hoor ;)

Is vooral danny (van angerfist) en nog een andere bekende hc producer die voor beide bovengenaamde dj's die tracks maken ;)

Andere is Outblast? Hij maakte voor Kold Konexion iig hoorde ik ergens.


Chain reaction leerling van Crypsis, mwa zo zou je het kunnen noemen :P T zit gwn zo beide kerels komen uit de hardcore scene en Crypsis zit net wat langer al in de hardstyle dan Chain Reaction. Voor zover ik weet heeft Angerfist (danny) geen aandeel bij beiden. Ze zullen wellicht elkaar helpen met masteren, maar zoals ik het nu lees denk jij (Mind Illusion) dat Angerfist de tracks voor Crypsis maakt? Daar kan je ik wel op zeggen dat dat niet zo is :P Wij kennen (ik en mn dj maat) de lui van moh vrij goed en volgens mij zijn de bazen Angerfist en Outblast nog niet overgegaan op hardstyle :P Tenmiste de laatste keer zeiden ze nog dat ik niet mocht vloeken toen ik het over hardstyle had xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundtunerz zal eens iemand niet kennen. Al previews van je technisch hoogstaande tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Chain reaction leerling van Crypsis, mwa zo zou je het kunnen noemen :P T zit gwn zo beide kerels komen uit de hardcore scene en Crypsis zit net wat langer al in de hardstyle dan Chain Reaction. Voor zover ik weet heeft Angerfist (danny) geen aandeel bij beiden. Ze zullen wellicht elkaar helpen met masteren, maar zoals ik het nu lees denk jij (Mind Illusion) dat Angerfist de tracks voor Crypsis maakt? Daar kan je ik wel op zeggen dat dat niet zo is :P Wij kennen (ik en mn dj maat) de lui van moh vrij goed en volgens mij zijn de bazen Angerfist en Outblast nog niet overgegaan op hardstyle :P Tenmiste de laatste keer zeiden ze nog dat ik niet mocht vloeken toen ik het over hardstyle had xd xd


En toch heb ik eerder gehoord dat Outblast voor Kold Konexion produceerde. Ik vind het ook opvallend dat er nergens de echte namen worden gebruikt in de credits. Dit is een veelgebruikte manier om de echte producer/schrijver te verbergen. Zie: 'Gostosa' als schrijver/producer op haar release (ipv W. Rebergen), 'Kantini' op verscheidene Dozer releases (ipv Michel Pollen), 'Korsakoff' op Korsakoff releases (ipv M. Out) etc.

Aan de andere kant, klinken de sounds wel wat anders dan in bijv. Floorcrusherz - Psycho Stylez. Dat is weer een hardstyle track van Angerfist (dus hij heeft het wel ooit gemaakt, in tegenstelling tot wat jij zegt - en ook zal Outblast wel het nieuwe hardstyle album van Korsakoff maken?), wat een soort van hardstyle versie is van Angerfist ft. Predator - 187. Op dezelfde EP staat ook Angerfist - Choices, wat ook wel erg veel op 'Luna vs Crypsis' - Choices (in zowel de intro als de samples).

Crypsis heeft wel onder de naam Crucifier een paar Hardcore releases op z'n naam staan (altijd co-producties of remixes), waar zijn naam af en toe wel op staat, dus hij zal wel wat kunnen produceren sowieso. Maar goed, ik had het hem eigenlijk zaterdag moeten vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Maakt dat uit dan? :)

Gewoon lekker harde tracks! I Likey :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Soundtunerz zal eens iemand niet kennen. Al previews van je technisch hoogstaande tracks?



Ja hij kent mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Soundtunerz zal eens iemand niet kennen. Al previews van je technisch hoogstaande tracks?


Ja oa je moeder :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Maakt dat uit dan? :)

Gewoon lekker harde tracks! I Likey :clap:


Ja, ik wil graag weten wie ik moet aanbidden voor het maken van lellebel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
bRt_ schreef:
Maakt dat uit dan? :)

Gewoon lekker harde tracks! I Likey :clap:


Ja, ik wil graag weten wie ik moet aanbidden voor het maken van lellebel :P

just play that FACKING TRACK!
hahah :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Dakpan schreef:
Soundtunerz zal eens iemand niet kennen. Al previews van je technisch hoogstaande tracks?


Ja oa je moeder :thumbup:


Ik stelde een vraag. Antwoorden is wel zo beleefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Mind.Illusion schreef:
Thund3R schreef:
Dat komt omdat dit een soort ''leerling'' van Crypsis is ;) Alle sounds zijn gwn van Crypsis, ook de leads enzo. En Before The Storm, hun samenwerking, is hetzelfde stijltje.

valt wel mee hoor ;)

Is vooral danny (van angerfist) en nog een andere bekende hc producer die voor beide bovengenaamde dj's die tracks maken ;)


nee.

Crypsis maakt zn eigen tracks gewoon, en ik denk Chain Reaction ook, dat weet ik niet, ik ken Chain Reaction niet. ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle