Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 20:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alle vier geweldig!
Lellebel is prachtig, dit soort Hardstyle kan ik waarderen! :thumbsup:
Answers is ook heel vet! Lekker ruig, snoerharde kicks. Prachtige track!! :worship:
De vocals in dat nummer voegen trouwens echt wat toe, ze versterken de toch al goeie opbouw naar de climax.

De Hardcore invloeden hierin kan ik wel waarderen! Over het algemeen vind ik Hardstyle tracks met HC invloeden wel vet! (Euphoria, Psycho Styles, Choices enz).

Al met al goeie vinyl! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lellebel sowieso kanshebber voor mn 2010 top 10 :) Luister die preview al zo vaak sinds Q-base, en begint nog niet eens te vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fck, die hele preview geluisterd en is echt mastaaa :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 21:48 
 
Hardtraxx Elite

vind alleen die get hit remake om het zo maar te noemen beetje fake
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 21:48 
 
Hardtraxxer

Vocals van die eerste track heb ik eerder gehoord.. volgens mij in een trackie van Tommyknocker;
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is gewoon een beetje de stijl van heel Minus Is More. Toch een wat hardere sound met hier en daar toch raakvlakken met hardcore. De hele avond hoeft er ook niet mee gevuld te worden, als ik een hele avond alleen maar Scantraxx zou horen zou ik ook helemaal gek worden. Hetzelfde met zo goed als ieder label.

Ik vind het gewoon prima plaatjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Khadber schreef:
Teknizion schreef:
Lekkerrr! Chain Reaction = Crypsis?

nee.
http://partyflock.nl/user/395932:Chain_Reaction.html


Komen allebei uit de hardcore scene vandaar dat je het hardcore element ook goed in hun tracks hoort.



Tsjah stylez komen erg veel overeen idd, maar zeker geen slechte release dit. Is weer es wat anders dat al die nu-style waar we tegenwoordig mee overspoelt worden.. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 23:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

qorbatjov schreef:
Vocals van die eerste track heb ik eerder gehoord.. volgens mij in een trackie van Tommyknocker;

Nico & Tetta - Untouchables, één van de beste HC-nummers van afgelopen jaar btw.

Vind dit btw net als met Crypsis heeeeel tof, maar het is wel iets teveel van hetzelfde. Is daarom wel leuk voor een keer tussendoor in een setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt lekker!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 14:39 
 
Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
qorbatjov schreef:
Vocals van die eerste track heb ik eerder gehoord.. volgens mij in een trackie van Tommyknocker;

Nico & Tetta - Untouchables, één van de beste HC-nummers van afgelopen jaar btw.

Vind dit btw net als met Crypsis heeeeel tof, maar het is wel iets teveel van hetzelfde. Is daarom wel leuk voor een keer tussendoor in een setje.


dat is zeker waar, vanavond sec nummer 1
Now I know ya'll be lovin' this shit right here (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 00:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is inderdaad gewoon trage hardcore, en niet alleen vanwege de kicks, maar ook vanwege het gebruik van vocals, het type synths en de soort melodieën. Dat is toch echt wel anders dan in hardstyle.

En ik vind het kut. Erg saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Release date is volgens Chain Reaction eind van deze maand, misschien begin februari. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Release date is volgens Chain Reaction eind van deze maand, misschien begin februari. (L)


Jippo. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 16:55 
 
Hardtraxx Elite

Answers dikke track :bomb:

You Can't Handle The Truth!

Welke film ook al weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
beetje hetzelfde allemaal... hardcore op 150 bpm
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

beetje harder en het word hardcore?? Hardcore was vroeger eerst heel anders, hardcore is gewoon meer naar hardstyle getrokken. Dit is gewoon :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet mee eens hoor.. Hardscore en Hardstyle zijn in de loop van de jaren heel veel veranderd, allebei op hun eigen manier.
Wat ik wel merk in Hardstyle, is dat sommige DJ die ook (of: vooral) Hardcore producers zijn (The Beholder, Ballistic, Crypsis, Chain Reaction) dat zij veel Hardcore invloeden gebruiken. De opbouw is gewoon Hardstyle, net als het tempo enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
Niet mee eens hoor.. Hardscore en Hardstyle zijn in de loop van de jaren heel veel veranderd, allebei op hun eigen manier.
Wat ik wel merk in Hardstyle, is dat sommige DJ die ook (of: vooral) Hardcore producers zijn (The Beholder, Ballistic, Crypsis, Chain Reaction) dat zij veel Hardcore invloeden gebruiken. De opbouw is gewoon Hardstyle, net als het tempo enz.


Wat hij zegt :) Alleen Chain Reaction doet geen hardcore toch, is nieuwe producer? Maarja, die heeft alles weer van Crypsis geleerd (net zoals Crypsis/Crucifier ook veel van Angerfist geleerd zal hebben). Ik vind het goed dat er diversiteit is binnen de hardstyle. Hoewel iedereen altijd zit te zeiken dat het allemaal hetzelfde is, zijn er veel verschillende stijlen en stromingen als je er over nadenkt. Als je het niet leuk vindt, prima, je hoeft ook niet per se geboeid te worden door alle stijlen binnen een genre.

Maar ff belangrijk: schiet gvd ns op met de release! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 20:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoorde dat Chain Reaction origineel ook een Hardcore DJ was. Kan niet waar zijn hoor.. maar dat las ik op dit forum. ;)
Ja, ik vind de diversiteit in Hardstyle ook goed. Je hebt een aantal stijlen die redelijk van elkaar verschillen. Ik vind dat ook wel vet. Alleen de melodieuze "commerciele" sound ("nu-style") vind ik snel saai worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand suggereerde het, maar is totaal niet waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah, okee.
Naja, wat in ieder geval wel waar is, is dat hij veel Hardcore invloeden in zijn tracks gebruikt.
Ik vind dat zelf iig wel vet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekkere nummertjes vooral lellebel :D
answers is volgens mij de hardstyle versie van Paul Elstaks - Code red
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minus is More :thumbsup: :worship:

Vind daarvan bijna alles goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand enig idee waar ik Lellebel kan downloaden? Astralmusic staat hij niet op, DanceTunes, Hardstyle.com en junodownload ook niet. Of is die gewoon nog niet uit.. ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 16:13 
 
Hardtraxxer

die kicks zijn echt veel te distorted... beetje crypsis rip-off dit als ik het zo mag zeggen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle