Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijke plaat dit! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:


Ohhh de classic sound in deze plaat :loving:
Hele fijne plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de rest van het album nu ook online











Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over het algemeen echt heel vet album!
Favorietjes zijn On With The Show, Speakers on Rec (There Remix) en Why Cant We See The Bassline (Wavolizer Remix) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 12:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

New Life:
Heerlijke diepe kicks en een lekker early sfeertje in het begin van het nummer. De melodie die daarna opbouwt brengt ook heerlijke wat drive in de track. Gecombineerd met de kicks klinkt dit heerlijk!

Deep Sounds:
Ook hier klinken de kicks en de sounds in het begin van het nummer weer heerlijk fris. De kicks in climax heb ik Cellrock nog niet horen gebruiken, maar die wazige sounds zijn top! De outro is ook heerlijk zweverig!

Lake Of Pain:
Heeeerlijke kicks weer in de intro, hierdoor ben ik echt fan van Cellrock. Samen met Re-1st de enige die tegenwoordig dit soort 'early'-kicks maakt. Lekkere melodie en de climax klinken ook wel lekker. Die side-chain 2e climax brengt ook lekker veel energie in de track.

Show Me How You Dance:
Wat een heerlijk sfeertje in de break zeg! Super vet gedaan. Ook de rest van het nummer, met name door de melodie, is heerlijk zweverig. Hele fijne sound ook in de outro kicks! Cellrock is een van de weinige die zelfs de mixintro's en outro's interessant weet te maken.

On With The Show:
De melodie in dit nummer is echt typisch Cellrock, vrolijk en met die oldschool-feeling. De kicks klinkt ook weer echt top. Ook de intro en outro klinkt weer echt als Cellrock, dus daar kan niks mis gaan.

First Mission (Cellrock Remix):
The Overminds is echt een jeugdsentiment voor mij, en kom er nu pas achter dat Cellrock daar onderdeel van was (en dus ook IG Bounce & Darqtai)! :oh: Deze melodie blijft nog steeds goud! Moet zeggen dat als ik deze kick naast die van het origineel leg, dat ik deze wat minder vind. Maar het geheel klinkt wel een stuk professioneler afgewerkt. Toch kies ik voor het origineel ^^

In Your Face:
Er zijn nu al een paar mixintro's geweest die langer dan 25 sec. duren. Kan dat alleen maar aanmoedigen! Dit is een iets 'modernere' en donkere track dan die hierboven. Vind hier de melodie niet heel boeiend die denk ik op den duur ook vrij snel gaat vervelen. Ook de vocal doet me niet heel veel. Mindere plaat dit.

Unsuccessful:
En daar is de typische Cellrock sound weer. Fijne sounds en drive in de midintro. Wat een heerlijke break (dat stukje met die piano) gevolgd door twee superfijne climaxen (combi melodie en kicks!).

Give It To Them:
Wat een heerlijk scherpe sounds in de midintro, gecombineerd met de kicks en vocals klinkt dit echt super. Ook een portie drive zeg! Ik vind de sounds van de kick in de climax wat minder klinken, maar niet echt storend voor de rest van het nummer. Het geheel heeft een wat 'moderner' jasje. Mixed-feelings over deze: middenstuk middelmatig, begin en eind super.

His Murderer:
De opbouw van dit nummer doet echt vermoeden dat er 'Raw-hardstyle' kick aan zit te komen. Als die reversed er dan inkomt, klinkt dit zo heerlijk. De energie die opgebouwd wordt in de break komt daarna los wanneer de climax er in komt, klinkt super.

Speakers On Rec (Thera Remix):
Een van m'n favoriete Cellrock platen, dus ben benieuwd. Gelukkig het origineel in z'n waarde gelaten, zonder dat het enkel een kick-edit betreft. De variatie aan Thera-kicks is ook hier weer aanwezig, en dat klinkt ook nu weer super! Heeft ook een heerlijk sfeertje weten te creëren in de climaxen. Apart dat zo'n zweverige sfeer en zo'n lompe kicks gecombineerd met elkaar toch nog gaaf klinkt haha.

Why Can't We See The Bassline (Wavolizer Remix):
Klinkt al meteen als een echte Wavolizer track (Duh). Leuk dat er af en toe (los van de vocalen) nog wat geluidjes uit het origineel naar voren komen. Maar over het algemeen is het wel een compleet ander nummer geworden. Leuk nummer om af en toe voorbij te horen komen, maar niet Wavolizer's sterkste.

My Darkest Hour:
Dit kan ik nou echt waarderen! Super chill om dit thuis op te zetten. Sfeertje had zo van Hans Zimmer af kunnen komen.

De samenvatting van dit album kan heel kort: wat een ontiegelijk vet album en super blij dat ie terug is!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

First mission (cellrock remix) :love: . Totaal niet bekend met deze jongen, van wat ik mij herinner is hij er een tijd uit geweest en nu weer terug? een beetje door het album heengeklikt en luistert goed weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben tot nu toe nog niet echt bekend met Cellrock. Is me een beetje ontgaan tussen de diverse Theracords artiesten die er zijn geweest. Kan geen enkel slecht nummer op noemen. Favorieten zijn Lake Of Pain, Show Me How You Dance, Speakers On Rec remix en First Mission remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 17:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

New Life: 8 - Toffe plaat all around
Deep Sounds: 6,5 - Top intro maar voor de rest vrij saai imo.
Lake Of Pain: 7 - Geen fan van de melodie maar deze plaat ademt 2008-2011.
Show Me How You Dance 7,5 - Vette melodie, niet een enorme fan van de kicks.
On With The Show 8 - Heerlijk Italiaans stijltje gecombineerd met Cellrock zijn eigen stijl, top plaat.
First Mission (Cellrock Remix) 7,5 - Toffe melodie, mid doet me niet heel veel, overall goede plaat.
In Your Face 7 - Vet intro, de rest er na vind ik niet veel aan.
Unsuccessful 5 - Vind dit een beetje amateuristisch klinken imo, kicks klinken niet echt lekker.
Give It To Them 6,5 - Vind deze ook niet heel veel aan.
His Murderer 8 - Doet me heel erg denken aan een oude The Machine plaat, props, goede plaat.
Speakers On Rec (Thera Remix) 7,5 - Intro doet me niet veel maar die gated kicks in de climax zijn heerlijk.
Why Can't We See The Bassline 8,5 - Poah drive en lekkere sounds. Topplaatje.

Zou niet elke plaat even goed onthouden maar dit is zeker een divers album met een leuke throwback naar wat oudere hardstyle. De remixen zijn goed in orde en er steken zeker een paar platen goed bovenuit. Prima album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Give It To Them is mijn favoriet van het album. Melodie en climax zijn heerlijk :loving:. 2e climax van de Thera remix is ook wel het vermelden waard. Blijft erg lekker die sound.

Voor de rest valt het album me toch best een beetje tegen. Zoals al eerder gezegd vond ik bepaalde stukken in de album teaser leuk klinken, maar het zijn in in de tracks zelf ook steeds maar stukjes die ik tof vind. Er zit eigenlijk niet een plaat tussen die ik in zijn geheel vet vind.

Maar ook nogmaals wel complimenten voor de diversiteit van het album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
diversietijd

Het is dat het weekend is en dat je een naamgenoot bent maar pffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker verfrissend stijltje! Divers, melodieus en toch beukt het ook lekker door. En die Thera remix klonk ook prima op Loudness. Fijn album dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:

My Darkest Hour:
Dit kan ik nou echt waarderen! Super chill om dit thuis op te zetten. Sfeertje had zo van Hans Zimmer af kunnen komen.


Helemaal mee eens. Vind ambient sowieso wel vet als het goed in elkaar zit. En als je met Hans Zimmer vergeleken kan worden doe je iets heel erg goed! (Ook al is Hans Zimmer natuurlijk nog wel een paar niveautjes hoger haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 15:17 
 
Hardtraxxer

Fijn album :-) Favorieten zijn:
-His murderer lekker oldschool stijltje!
-Lake Of Pain catchy melodie met diepe kicks
-On With The Show denk wel dat de vocals me snel gaan vervelen, maar tot nu toe vind ik het een lekker wegluister plaatje
-Speakers On Rec (Thera Remix) mooi sfeertje, goede kicks!

Andere platen zijn niet slecht, maar zal ik wss weinig opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere (early) sounds in al zijn nummers, maar in weinig nummers komt het voor mij echt samen tot een allround tof nummer met goede melodie. De stijl/melodie/sounds variëren nogal gedurende ieder nummer en ik heb de pech dat ik zelden beide stijlen tof vind, waardoor overall het nummer tegenvalt.

Maar qua productiekwaliteit niets te klagen, zal een aantal nummers zeker vaker opzetten, zoals New Life, Deep Sounds en First Mission.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 01:05 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Svbtwee schreef:
diversietijd

Het is dat het weekend is en dat je een naamgenoot bent maar pffff

:lol:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle