Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 59 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
G1LL wrote:Sound zijn wel leuk, maar vind 't verder beetje simpel en niet pakkend. Ook de kicks vind ik vrij slapjes en niet lekker overkomen. Mindere Theracords release deze, jammer!
Hier ben ik het mee eens.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Kan nou niet zeggen dat die twee nieuwe artiesten op Theracords mij heel blij maken. The Bassline is leuk maar ook niet meer dan dat, Summer is Calling niet mijn ding en ik vind het jammer dat zulke tracks steeds vaker op Theracords komen. Dan maar wat minder divers. :)
Last edited by Dakpan on 03 Jul 2012 20:20, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dakpan wrote:Kan nou niet zeggen dat die twee nieuwe artiesten op Theracords mij heel blij maken. The Bassline is leuk maar ook niet meer dan dat, Summer is Calling niet mijn ding en ik vind het steeds jammer dat zulke tracks steeds vaker op Theracords komen. Dan maar wat minder divers. :)
Eens. Komen vast wel weer wat vette nieuwe artiesten bij :innocent: ^^
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
G1LL wrote:Sound zijn wel leuk, maar vind 't verder beetje simpel en niet pakkend. Ook de kicks vind ik vrij slapjes en niet lekker overkomen. Mindere Theracords release deze, jammer!
Hier sluit ik me bij aan. Ik had al verwacht dat het wat zomers zou zijn en dat is an sich prima maar het is niet echt pakkend.
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
Summer is Calling vind ik wel iets vets hebben ^^
Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Doet me niet echt veel. Had stiekem gehoopt op een hele dikke anti in The Bassline, opbouw naar de climax toe was er in elk geval wel geschikt voor :P
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
A-maze wrote: Had stiekem gehoopt op een hele dikke anti in The Bassline
Je neemt me de woorden uit de mond! :D Hier MOET een anti van gemaakt worden want zou er perfect bij passen! ;)
Heerlijke plaat! Alleen Summer Is Calling doet me niet zoveel. Die kick op 1:17 is echt wel vet maar dat vind ik dan ook het enige... ;)
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Iemand opgevallen dat in de 2e climax van Summer Is Calling dat kinderstemmetje uit de Noisecontrollers remix van K.Y.H.U. zit? :P Die iets van : Papa mag ik nog een keertje zegt? Verder vind ik de reverse bass in de mid-intro en outro goed klinken, climax ligt prima in het gehoord maar verder ook niet.

De mid-intro met die reverse bass en die sounds van The Bassline klinkt ook meer dan prima. Bij de climax krijg ik een oude Noisecontrollers-sound gevoel, wat positief is :D .
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
flevoboys wrote:Iemand opgevallen dat in de 2e climax van Summer Is Calling dat kinderstemmetje uit de Noisecontrollers remix van K.Y.H.U. zit? :P Die iets van : Papa mag ik nog een keertje zegt? Verder vind ik de reverse bass in de mid-intro en outro goed klinken, climax ligt prima in het gehoord maar verder ook niet.

De mid-intro met die reverse bass en die sounds van The Bassline klinkt ook meer dan prima. Bij de climax krijg ik een oude Noisecontrollers-sound gevoel, wat positief is :D .
Papa mag ik dat ding

Hoor ik altijd :P
Hardtraxxer
345 posts member since 2009
last seen Jan 2021
hij zegt. Papa mag ik dat ding kopen.
maar vind het een beetje misplaats om dat nou telkens in de climax te laten terug komen
Y
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2012
last seen Jul 2013
Twee vette beuk platen! De reverse bass in beide tracks maken ze zeeer dansbaar. ^^
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Dakpan wrote:Kan nou niet zeggen dat die twee nieuwe artiesten op Theracords mij heel blij maken. The Bassline is leuk maar ook niet meer dan dat, Summer is Calling niet mijn ding
Akkoord, The Bassline hoort er echt wel thuis maar Summer Is Calling, meent die het nu met die kicks?? Het is mooi geprobeerd maar de uitwerking ervan vind ik net iets te miniem...
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
The Bassline, wat een heerlijk catchy nummertje ^^
Summer Is Calling ben ik wat minder enthousiast over -.-
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
douwe141 wrote:hij zegt. Papa mag ik dat ding kopen.
maar vind het een beetje misplaats om dat nou telkens in de climax te laten terug komen
Komt toch gewoon rechtstreeks uit Roller Coaster Tycoon?
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
TiMOTHYb wrote:
douwe141 wrote:hij zegt. Papa mag ik dat ding kopen.
Komt toch gewoon rechtstreeks uit Roller Coaster Tycoon?
Vertel?
Hardtraxxer
235 posts member since 2010
last seen Jan 2015
vind ik leukwwwwwk :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ja weet niet dat geluid in een druk themampark bij de wachtrijeen van grote attracties is echt bijna hetzelfde.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Straks The Bassline even aanschaffen, heerlijk plaatje ^^
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
ik vind summer is calling heerlijk!
H
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2012
last seen Oct 2012
summer is calling kan ik redelijk naar luisteren, the bassline is niks voor mij

View on YouTube
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
begin The Bassline steeds lekkerder te vinden! :D
summer Is Calling is niet echt mijn ding nogsteeds niet.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Vind ze allebei wel lekker. Kicks van SIC in de climax zijn wel een beetje poep... Das jammer, had een mooie volle ronde kick beter in gepast, ook qua sfeer.

B-kant is imo de betere plaat van de 2 :thumbup: