Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien moeten meer mensen roepen dat ze het kut vinden en een originele grap plaatsen voor het echt doorkomt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 15:27 
 
Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
Naja het is overduidelijk dat de doelgroep van Caine en Riot Shift niet hier vandaan komt. Boeit ook niet. Beide acts hebben alle vrijheid om te maken wat ze willen. Meer niet

Neemt niet weg dat het gewoon troep is. En kom nou niet aanzetten met "ieder z'n smaak". Dit is gewoon troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
DjThera schreef:
Naja het is overduidelijk dat de doelgroep van Caine en Riot Shift niet hier vandaan komt. Boeit ook niet. Beide acts hebben alle vrijheid om te maken wat ze willen. Meer niet

Neemt niet weg dat het gewoon troep is. En kom nou niet aanzetten met "ieder z'n smaak". Dit is gewoon troep.


Tja ik ben het hier mee eens, maar probeer al die anderen dat maar 's uit te leggen. Plus, smaak is smaak hé, en er zijn mensen die dit wel leuk vinden :list: :surrender: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
InfinI schreef:
DjThera schreef:
Naja het is overduidelijk dat de doelgroep van Caine en Riot Shift niet hier vandaan komt. Boeit ook niet. Beide acts hebben alle vrijheid om te maken wat ze willen. Meer niet

Neemt niet weg dat het gewoon troep is. En kom nou niet aanzetten met "ieder z'n smaak". Dit is gewoon troep.


Tja ik ben het hier mee eens, maar probeer al die anderen dat maar 's uit te leggen. Plus, smaak is smaak hé, en er zijn mensen die dit wel leuk vinden :list: :surrender: :yawn:


Zit het jou (jullie) nou echt zo dwars dat mensen dit leuke muziek vinden? Wat wil je hier anders mee zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb mezelf voorgenomen die discussie niet meer aan te gaan, maargoed. Deze hype verkoopt blijkbaar goed en mensen vinden het blijkbaar leuk. IK VIND dit inderdaad ook troep, en logischerwijs vind ik het dus ook vreemd dat mensen dit leuk vinden. Het zit mij eerder dwars dat deze hype zo ontzettend groot is dat de een na de andere artiest deze troep maakt, wat natuurlijk voor mij weer nadelig is omdat (gek hé) ik het niet leuk vind :P. En een argument als ''ontwijk die artiesten dan gewoon'' is nagenoeg onmogelijk, omdat dus iedereen die troep tegenwoordig maakt. Achja, wat ik zei, ik wil die discussie niet meer aan gaan. IK VIND het troep en gewoonweg idioot dat mensen dit daadwerkelijk leuk vinden. Neemt niet weg dat ze het uiteraard mogen maken en luisteren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2019 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah ik snap je wel hoor, maar ik ontwijk de gearbox artiesten die ik 10x niks vind (thyron, malice , fraw etc) vrij makkelijk, dus het kan wel hoor :P Enige reden dat ik deze EP van Caine heb gecheckt is vanwege alle heisa in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2019 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij bedoelt dat andere artiesten deze stijl gaan overnemen, omdat dit populair is. en nu hoor je ook bij de grote artiesten kassabliepjes ipv punches van kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2019 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Hij bedoelt dat andere artiesten deze stijl gaan overnemen, omdat dit populair is. en nu hoor je ook bij de grote artiesten kassabliepjes ipv punches van kicks.


Precies, artiesten die ik nog wel eens goede muziek heb horen maken doen nu exact hetzelfde: Warface, Radical Redemption, D-Sturb, Rooler, Ran-D, Apexx, Act of Rage, E-Force, Delete (zo nu en dan) en zo zijn er nog meer die het doen. Ook hoor je dat het wordt toegepast in delen van de track; een gedeelte van het nummer is gewoon goed, en op een ander moment gaat het weer compleet de andere kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2019 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Delt-A schreef:
Hij bedoelt dat andere artiesten deze stijl gaan overnemen, omdat dit populair is. en nu hoor je ook bij de grote artiesten kassabliepjes ipv punches van kicks.


Precies, artiesten die ik nog wel eens goede muziek heb horen maken doen nu exact hetzelfde: Warface, Radical Redemption, D-Sturb, Rooler, Ran-D, Apexx, Act of Rage, E-Force, Delete (zo nu en dan) en zo zijn er nog meer die het doen. Ook hoor je dat het wordt toegepast in delen van de track; een gedeelte van het nummer is gewoon goed, en op een ander moment gaat het weer compleet de andere kant op.

Daarom is een vrij groot gedeelte van (raw) hardstyle ook steeds minder leuk aan het worden ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2019 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
G1LL schreef:
Delt-A schreef:
Hij bedoelt dat andere artiesten deze stijl gaan overnemen, omdat dit populair is. en nu hoor je ook bij de grote artiesten kassabliepjes ipv punches van kicks.


Precies, artiesten die ik nog wel eens goede muziek heb horen maken doen nu exact hetzelfde: Warface, Radical Redemption, D-Sturb, Rooler, Ran-D, Apexx, Act of Rage, E-Force, Delete (zo nu en dan) en zo zijn er nog meer die het doen. Ook hoor je dat het wordt toegepast in delen van de track; een gedeelte van het nummer is gewoon goed, en op een ander moment gaat het weer compleet de andere kant op.

Daarom is een vrij groot gedeelte van (raw) hardstyle ook steeds minder leuk aan het worden ja


Ja voor mij wel ja, en voor jou dan misschien ook, maar voor heel veel andere mensen blijkbaar niet. D-Sturb word hier de hemel in geprezen, Act of Rage heeft een behoorlijke fanbase, Warface heeft geen uitleg nodig en ook een Radical Redemption die mateloos populair blijft. Ik hoor van deze artiesten af en toe sounds en kicks waarvan m'n haren recht overeind gaan staan in negatieve zin, en ja dan is het lastig om te begrijpen waarom ze dat doen en waarom zo'n grote fanbase het dan zo fantastisch vind. Want dat is het, een hele grote groep vind het wel goed, anders was dit al lang overgewaaid. En die Gearbox hype komt daar dan nog bij. Ik hoop ook echt dat 2020 weer wat beter wordt, want de laatste 2 a 3 jaar is er echt vreselijk slecht geproduceerd door een behoorlijke lijst grote artiesten, nouja, dat vind ik dan xd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2019 19:14 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
want de laatste 2 a 3 jaar is er echt vreselijk slecht geproduceerd door een behoorlijke lijst grote artiesten, nouja, dat vind ik dan xd :P

Maak daar maar 5 a 6 jaar van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2020 02:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij is net begonnen met producen toch? Oh nee, toch niet. De knetters
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je dan luistert naar Caine - Requital of Chris One - Scumbag (Caine Remix) en dat vergelijkt met dit. Wat de fuck is er dan gebeurd met deze man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

tjakevladze schreef:
Als je dan luistert naar Caine - Requital of Chris One - Scumbag (Caine Remix) en dat vergelijkt met dit. Wat de fuck is er dan gebeurd met deze man.


Met dat soort platen kan hij geen vreten kopen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
tjakevladze schreef:
Als je dan luistert naar Caine - Requital of Chris One - Scumbag (Caine Remix) en dat vergelijkt met dit. Wat de fuck is er dan gebeurd met deze man.


Met dat soort platen kan hij geen vreten kopen denk ik.


Hij kan toch gewoon een full time baan bij de Kruidvat nemen zoals Phuture Noize?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle