Positief verrast door dit album! Staan een paar hele dikke platen tussen.. Kaizen (A Tribute to 2009) is wel de absolute uitschieter. Die oude sound van BH blijft enorm lekker
Wat heerlijk verfrissend is dit weer. Eindelijk weer eens een hardstyle sound zoals die al even niet meer uitgebracht wordt. Maximaal 3 kicks in 1 nummer, lekkere vrolijk met goeje basslinen onder de kicks.
Ik kan mijzelf niet voorstellen dat deze sound ooit verloren gaat. Goed getimed ook van BH als je het mij vraagt. Ik hoop op veel meer van dit.
Van de geheel nieuwe platen zijn Better Day, Save Euphoric, Don't Forget Me, Kaizen, We Are Alive en Euphoric Stutter leuk, rest of al released of niet mijn ding.
Echt een ontzettend gaaf album geworden . De 'serieuze' Brennan Heart is voor mij gewoon een van de interessantste namen aan de melodische kant van de scene. Kan niet wachten om het album binnen te krijgen.
0:35 Brennan Heart Ft. Jonathan Mendelsohn - Better Day 4:14 Brennan Heart Pres. Blademasterz - Struggle For Pleasure 6:42 Brennan Heart & Code Black - On The Beach 9:34 Brennan Heart Ft. Max P - Dont Forget Me (Song For Alie) 12:40 Brennan Heart - Anybody Out There 15:59 Brennan Heart, Blademasterz & Timmy Trumpet - Now We Are Free 19:02 Brennan Heart & Clockartz - Sacrifice One Thing 22:43 Brennan Heart Ft. Jonathan Mendelsohn - Running Up That Hill 25:57 Hans Zimmer - Cornfield Chase (Interstellar) (Blademasterz Remix) 28:02 Brennan Heart Ft. Max P - My Horizon 31:45 Brennan Heart - Kaizen (A Tribute To 2009) 34:42 Brennan Heart & Toneshifterz - Find The Answer 37:43 Brennan Heart & Solstice - We Are Alive 40:44 Brennan Heart Ft. Max P - My Dreams 44:00 Brennan Heart Pres. Blademasterz - Save Euphoric (Theme) 47:19 Brennan Heart - Something New 50:32 Brennan Heart Pres. Blademasterz - Sound Of The Blade 53:34 Brennan Heart - Euphoric Stutter 56:32 Brennan Heart Pres. Blademasterz - Twinkle Twinkle
Stomme vraag misschien; maar wat vinden jullie er zo verfrissend aan? Dit is dezelfde style die hij al jaren produceert, zelfde kicks en zelfde synths. Ik vind het zelf namelijk totaal niet verfrissend of iets nieuws. Ik ken dit allemaal al wel. Collabs zijn wel nice, maar dat is omdat ik de andere artiest er meer in hoor zoals de track met Solstice. Als dat een solo Solstice track was geweest had ik dat ook geloofd.
Paar leuke platen zoals Save Euphoric, Kaizen en de collabs met Clockartz en Solstice. Sound Of The Blade is ook wel vet, maar die kende ik al. Verder vind ik het maar matig eerlijk gezegd. Ten eerste hoor ik alle kicks en synths al jaren van deze beste man en daarnaast klinkt het beetje als ''kijk mij euforisch zijn''. Het voelt allemaal wat geforceerd aan. Wel jammer, want potentie had dit album verder wel zeker.
Waar ik over struikel is dat op zijn minst 5 platen van dit album melodieen hebben van bestaande pop/trance platen en niet weggezet zijn als remixes. Oogt nogal goedkoop en doet mij geloven dat dit niet is gemaakt voor de Hardstyle doelgroep maar meer voor de EDM/dagjesmens.
Verder zitten er wel lekkere platen tussen maar zeker niet alles pakt mij even goed.
Ben hem nu aan t luisteren zitten paar pareltjes tussen die intro en die blademasters save euphoric en kaizen wel echt tof tof maar iets teveel zingende mannen nummers tussendoor en dat vind ik weer helemaal niks
Stomme vraag misschien; maar wat vinden jullie er zo verfrissend aan? Dit is dezelfde style die hij al jaren produceert, zelfde kicks en zelfde synths. Ik vind het zelf namelijk totaal niet verfrissend of iets nieuws. Ik ken dit allemaal al wel. Collabs zijn wel nice, maar dat is omdat ik de andere artiest er meer in hoor zoals de track met Solstice. Als dat een solo Solstice track was geweest had ik dat ook geloofd.
Idd, Toneshif... euhh... Brennan Heart heeft daarnaast imo zo ongeveer de lelijkste sound van de 'topartiesten'. Maakt het voor mij niet heel aantrekkelijk allemaal.
Brennan heart had echt geweldige platen in het verleden. LSD Love Sadness Desire, We come and we go, secret if the blade, musical impressions, feel u here, mooie opbouw mooie vocals mooie sound mooie climax echt veel emotie in zijn muziek en melodiƫn maar in dit nieuwste album is echt 2/3 een emotioneel zingende man ik vind dat echt helemaal ruk in hedendaagse 'euphorische' hardstyle... Liever gewoon een beetje teksten en vocals zoals je vroeger had in plaats van dat gezing. Lijkt wel alsof goede moderne euforische hardstyle ver te zoeken is. En ja het andere uiterste is weer die extreme raw shit met schelle piepjes kicks