Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 08:43 

Hardtraxxer

Ik vind Better Day wel een lekkere plaat, vooral als die synthesizer er voor het eerst inklapt, dat is voor mij wel het toppunt van euphoric en verder is die Kaizen plaat wel leuk in deze tijd, als ie deze in 2009 had uitgebracht had ik um waarschijnlijk gewoon overgeslagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 10:05 

Hardtraxxer

Paar hele leuke platen maar ook een paar extreem goedkope/ simpele.
Ik vind de simpele melodieën van BH vaak heel amateuristisch klinken. Dit terwijl een goede melodie vaak ook simpel mag zijn.

Ik zal het album nog eens voor de buis afspelen ipv op de fiets, misschien verandert dat mijn mening nog enigzins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 18:26 

Hardtraxxer

Eigenlijk alleen Kaizen die in mij playlist terecht komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 19:18 

Hardtraxx Veteran

poekiepoes12 schreef:
Paar hele leuke platen maar ook een paar extreem goedkope/ simpele.
Ik vind de simpele melodieën van BH vaak heel amateuristisch klinken. Dit terwijl een goede melodie vaak ook simpel mag zijn.

Ik zal het album nog eens voor de buis afspelen ipv op de fiets, misschien verandert dat mijn mening nog enigzins.

Dit was precies mijn indruk. Paar platen waar ik helemaal niks mee kan (met name omdat het idd bestaande cheesy melodieën zijn), maar ook aantal toffe platen. Save Euphoric, My Horizon, kaizen, Sounds of the blade springen er boven uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 10:52 

Hardtraxxer

Hoewel ik over het algemeen niet echt groot fan ben van brennan heart zijn stijltje (leads zijn altijd wat dun en zn platen hebben nooit echt interessante elementen) vind ik dit album best goed gelukt!

De platen voelen meer als 'songs' dan de gemiddelde hardstyle plaat tegenwoordig met simpele samples en hergebruikte vocalen. De platen voelen echt als 1 geheel ipv een bij elkaar geraapt zooitje samples en kicks.

Dan nog vind ik de kicks en leads wel heel erg repetitief. Volgensmij gebruikt de beste man nu al 8 jaar dezelfde kick en leads.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 12:15 

Hardtraxxer

prima, leuke plaatjes en saaie, positief verrast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 15:49 

Hardtraxxer

Hmm beetje mixed feelings bij dit album.

Zoals hierboven al gezegd klinkt het allemaal meer als liedjes en gebruikt meneer Heart al jaren dezelfde leads en kicks. Dat alles maakt het voor mij geen must have album. Productioneel zit het allemaal prima in elkaar, maar verder klinkt het allemaal vrij simpel (alhoewel ik best denk dat dat juist weer moeilijk produceren is).

Anyway, alleen Kaizen doet het bij mij wel goed, maar verder is het mij iets te veel dagjesmens popstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 13:39 

Hardtraxx Newbie

Ik hoop spoedig op een album 'Save Kloenk' door Dual Damage en The Straikerz, want mede door dit 'sAvE eUpHoRiC' album gaat het de verkeerde kant op in onze scene. Heel Meerdijk staat achter mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 15:14 

Hardtraxxer

ludo_sandersofficial schreef:
Ik hoop spoedig op een album 'Save Kloenk' door Dual Damage en The Straikerz, want mede door dit 'sAvE eUpHoRiC' album gaat het de verkeerde kant op in onze scene. Heel Meerdijk staat achter mij.

Sgoed Mootje
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 14:00 

Hardtraxx Veteran

weet iemand of hier nog extendeds van komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2024 13:21 

Hardtraxxer

Nu ik alles een aantal keer heb gehoord zijn er toch wel een paar platen die op mn playlist terecht gaan komen:
Citaat:
02. Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Better Day
03. Brennan Heart - Something New
05. Brennan Heart - Don't Forget Me (Song For Alie)
06. Brennan Heart - My Horizon (feat. Max P)
07. Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Running Up That Hill
08. Brennan Heart - Kaizen (A Tribute To 2009)
11. Brennan Heart & Clockartz - Sacrifice One Thing
13. Brennan Heart & Solstice - We Are Alive
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle