Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Vitality schreef:
Dit lijkt ook een beetje dood gebloed te zijn ofniet!?
Iemand enig idee of er nog meer tracks komen?

Het zou toch eeuwig zonde zijn als Still Here hier niet bij komt... :cry:

Behalve sommige heerlijke platen op dit album vind ik de hele opzet "On Demand" een aanfluiting en minachting naar de fans. Begrijp me goed, de meeste tracks vind ik goed tot fantastisch.
Maar ga niet vragen om feedback welke tracks er gereleased moeten worden om er vervolgens geen zak mee te doen :nono:
De enige feedback die ik van hem heb gekregen is een automatisch mailtje om op hem te stemmen voor de dj mag.
Ik zie dit dan ook als een populariteits-stunt om de likes van FB op te krikken en hoger te scoren in de top 100.
Pak het leuk in met een lul verhaal "On Demand" en 99% van de histerische fans slikt t als zoete koek.
Zo dat moest ik ff kwijt xd :aww:


Vind niet dat je veel te zeiken moet hebben eigenlijk op iemand die zomaar gratis uit het niets ~20 tracks weggeeft. Soms is het ook nooit goed, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 17:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het zijn er 10, of zijn radio edits en original mixes compleet verschillende platen tegenwoordig? En ik vind dat er wel een kern van waarheid zit in wat hurricane zegt.

Je zag inderdaad 0,0 van de veel verzochte echte oude platen terug komen. Het lijkt er op dat Brennan gewoon van te voren wat klaar had liggen om weg te geven. En dat hij nooit heeft geluisterd naar de verzoeken. Hij gaf geen feedback op de comments of wat dan ook.

Dit is pijnlijk duidelijk gewoon een PR stunt voor de DJ Mag/voor likes en er wordt daarbij vrij weinig gegeven om mensen die massaal om een plaat vragen.

Het is goed dat hij ze überhaupt gratis weggeeft hoor, daar niet van. Maar daar klagen mensen ook niet over.

Mensen klagen over het feit hoe dit "album" van te voren werd opgezet en dat er gezegd werd dat de veel verzochte platen hier op zouden komen, maar uiteindelijk zijn een groot deel van deze platen amper verzocht en zijn veel verzochte oude platen gewoon genegeerd. Wat dit gewoon een achterbakse PR stunt maakt waarbij je werd misleid.

Dat is net als wanneer iemand je een gloednieuwe auto belooft als je iets van hem deelt, maar je krijgt uiteindelijk een speelgoed auto krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het zijn er 10, of zijn radio edits en original mixes compleet verschillende platen tegenwoordig? En ik vind dat er wel een kern van waarheid zit in wat hurricane zegt.

Je zag inderdaad 0,0 van de veel verzochte echte oude platen terug komen. Het lijkt er op dat Brennan gewoon van te voren wat klaar had liggen om weg te geven. En dat hij nooit heeft geluisterd naar de verzoeken. Hij gaf geen feedback op de comments of wat dan ook.

Dit is pijnlijk duidelijk gewoon een PR stunt voor de DJ Mag/voor likes en er wordt daarbij vrij weinig gegeven om mensen die massaal om een plaat vragen.

Het is goed dat hij ze überhaupt gratis weggeeft hoor, daar niet van. Maar daar klagen mensen ook niet over.

Mensen klagen over het feit hoe dit "album" van te voren werd opgezet en dat er gezegd werd dat de veel verzochte platen hier op zouden komen, maar uiteindelijk zijn een groot deel van deze platen amper verzocht en zijn veel verzochte oude platen gewoon genegeerd. Wat dit gewoon een achterbakse PR stunt maakt waarbij je werd misleid.

Dat is net als wanneer iemand je een gloednieuwe auto belooft als je iets van hem deelt, maar je krijgt uiteindelijk een speelgoed auto krijgt.


Ik ging even blind uit van 20 door de post van Randleman op de vorige pagina. Laten het er dan eens 8-10 zijn. Het gaat mij er om dat je iets gratis krijgt en vervolgens gaat zitten zeiken dat het niet goed genoeg is wat je gratis krijgt en daar kan ik erg slecht tegen. Je hoeft hem niet te liken voor zijn DJ Mag ranking, dus waarom is het erg dat hij er om vraagt als je net iets van hem hebt gekregen? Ik vind dat je best mag klagen als je er voor moest betalen, maar als je het allemaal maar gratis krijgt ... Men kan ook gewoon eens blij zijn met iets dat ze krijgen in plaats van overal maar weer om te zeuren.

En om jouw vergelijking er in te houden, vind ik het in dit geval treffender dat je een gratis auto krijgt (zonder hier iets voor te doen), je hoopt dat het een gloednieuwe auto is, maar je uiteindelijk boos wordt omdat het 'maar' een tweede hands auto is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 18:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
En om jouw vergelijking er in te houden, vind ik het in dit geval treffender dat je een gratis auto krijgt (zonder hier iets voor te doen), je hoopt dat het een gloednieuwe auto is, maar je uiteindelijk boos wordt omdat het 'maar' een tweede hands auto is.


Als deze situatie het geval zou zijn, dan zou Brennan Heart van te voren moeten hebben gezegd. Ik breng een album uit met gratis platen. Punt. Omdat je dan precies zou krijgen wat beloofd is. Als je dan gaat zeuren over het feit dat hij deze gratis platen uit brengt, ja dan zeik je om het zeiken. Omdat hij gewoon gaf wat hij heeft gezegd.

Door de bedoeling van het album zo als PR stunt op te zetten, dan bereik je de meeste mensen natuurlijk met hoge verwachtingen vanwege oude platen. Hij liet het de bedoeling niet heel vaag, hij was vrij duidelijk over de opzet van het album, waardoor de verwachting daar ook naar gaat. Jullie stemmen voor platen, en de meest gestemde platen ga ik proberen er in te zetten.

Wat nu dus neer kwam op "ik breng een gratis album uit en jullie mogen kiezen wat er op komt, en vervolgens ga ik het grotendeels verzochte gedeelte er niet op zetten omdat ik al wat platen in mn hoofd had". Dat is toch gewoon liegen.

En dat is waar mensen over klagen. Niet over het feit DAT ze gratis platen krijgen. Ze zijn dan ook blij met Melody Of The Blade en Golden Era omdat deze ook daadwerkelijk aangevraagd werden.

Misschien is een betere vergelijking dat ik zeg dat jullie een tracklist mogen samenstellen voor een mix die ik ga maken en vervolgens bijna alle verzoeken negeer en platen die ik van te voren voor ogen had er in gooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 19:16 
 
Hardtraxxer

Waarom zie ik hier de vraag waar Still Here blijft meerdere keren voorbij komen? Die plaat staat al zo'n beetje een jaar op Spotify xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
hurricane schreef:
Vitality schreef:
Dit lijkt ook een beetje dood gebloed te zijn ofniet!?
Iemand enig idee of er nog meer tracks komen?

Het zou toch eeuwig zonde zijn als Still Here hier niet bij komt... :cry:

Behalve sommige heerlijke platen op dit album vind ik de hele opzet "On Demand" een aanfluiting en minachting naar de fans. Begrijp me goed, de meeste tracks vind ik goed tot fantastisch.
Maar ga niet vragen om feedback welke tracks er gereleased moeten worden om er vervolgens geen zak mee te doen :nono:
De enige feedback die ik van hem heb gekregen is een automatisch mailtje om op hem te stemmen voor de dj mag.
Ik zie dit dan ook als een populariteits-stunt om de likes van FB op te krikken en hoger te scoren in de top 100.
Pak het leuk in met een lul verhaal "On Demand" en 99% van de histerische fans slikt t als zoete koek.
Zo dat moest ik ff kwijt xd :aww:


Vind niet dat je veel te zeiken moet hebben eigenlijk op iemand die zomaar gratis uit het niets ~20 tracks weggeeft. Soms is het ook nooit goed, haha.

Oke jij gedraagt je dus precies zoals ik onderaan in mn comment heb geplaatst.
Mijn punt van kritiek betreft het feit dat hij 0,0 met enige feedback heeft gedaan.
Ja de nieuwste BM tracks gereleased maar dat was wel te verwachten anders was het helemaal een giller geweest.
Dat hij die vrij geeft vind ik geweldig, begrijp me niet verkeerd.
Wat jij zeiken noemt, noem ik een kritische benadering van het hele On Demand gebeuren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramon, ik vind dat je het nu wel erg door een roze bril bekijkt. Natuurlijk is het sympathiek van hem dat hij deze nummers gratis weggeeft. Maar ik ben het wel met BB eens dat hij het anders naar buiten toe had kunnen communiceren. Ik heb meer het gevoel dat hijzelf de tracklist al gekozen had, dan dat dit voortkomt uit de aangevraagde platen.

@DJ JellyBean Omdat dat alleen een radio edit van Still Here is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wanneer komen die laatste 3 tracks? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit hele zaakje stinkt ! ok cool dat je gratis tracks weggeeft maar dit ruikt wel heel erg pre-staged icm dj mag 100 votes

Het album wordt zelfs verkocht binnenkort

http://www.djtunes.com/brennan-heart-bl ... ademasterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat er geen gratis tracks meer komen. Op de site staan er geen geblurde tracks meer en het on demand album zal op 04-08 verkocht worden (edits only PFFF)

http://imgur.com/2mgOL4Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een smerige kwal is het ook. :sick:

Nu hebben er al talloze mensen door dit trucje gestemd op hem in de DJ Mag, die kunnen hun stem niet meer ongedaan maken dus die heeft ie binnen. Gaat ie nu dit flikken. Echt dé grootste naam (qua gigs en likes) in de scene die het niet verdient. Zatox heeft ook zo achterlijk veel likes, heb nog liever Zatox dan deze idioot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ho ho laten we niet te snel tot conclusies springen ik kan ze nog steeds gratis downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 22:11 
 
Hardtraxx Veteran

Dan vraagt ie toch alsnog geld voor iets wat volledig gratis zou zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien is er vraag naar weet ik veel, ik zou dit album ook wel op spotify willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ja 'zodat het op Spotify kan voor de fans' zal z'n voornaamste reden zijn om dit album in de verkoop te gooien. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 06:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Wat een smerige kwal is het ook. :sick:

Nu hebben er al talloze mensen door dit trucje gestemd op hem in de DJ Mag, die kunnen hun stem niet meer ongedaan maken dus die heeft ie binnen. Gaat ie nu dit flikken. Echt dé grootste naam (qua gigs en likes) in de scene die het niet verdient. Zatox heeft ook zo achterlijk veel likes, heb nog liever Zatox dan deze idioot.

Ja, maar hoeveel van die likes zijn gekocht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 07:10 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
OutsideSpacer schreef:
Wat een smerige kwal is het ook. :sick:

Nu hebben er al talloze mensen door dit trucje gestemd op hem in de DJ Mag, die kunnen hun stem niet meer ongedaan maken dus die heeft ie binnen. Gaat ie nu dit flikken. Echt dé grootste naam (qua gigs en likes) in de scene die het niet verdient. Zatox heeft ook zo achterlijk veel likes, heb nog liever Zatox dan deze idioot.

Ja, maar hoeveel van die likes zijn gekocht...


Bij brennan ook, heeft ook echt periodes waarin ie opeens in een dag lang 10x zoveel likes erbij heeft als normaal in een maand. Uiteindelijk zijn likes boekingen. Laat ik het zo zeggen dan, ik vind dat hij hét voorbeeld is van immens veel likes/gigs/bekendheid, waar ie verhoudingsgewijs geen kut tegenover zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 08:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu vinden jullie misschien dat ik door een te roze bril kijk (wat niet waar is, want ik ben absoluut geen fan van Brennan Heart), maar dit is weer het andere uiterste hoor :lol: . Ik kan me helemaal in je mening vinden dat hij qua sets tamelijk kut is (zacht uitgedrukt). Maar als je ziet hoe ongelooflijk vol de stages altijd staan met zijn fans als hij moet draaien, dan kun je denk ik moeilijk concluderen dat hij daar alleen maar staat omdat hij likes heeft 'gekocht' (wat ik nogal makkelijk gezegd vind zonder onderbouwing/bewijs).

OutsideSpacer schreef:
Wat een smerige kwal is het ook. :sick:

Nu hebben er al talloze mensen door dit trucje gestemd op hem in de DJ Mag, die kunnen hun stem niet meer ongedaan maken dus die heeft ie binnen. Gaat ie nu dit flikken. Echt dé grootste naam (qua gigs en likes) in de scene die het niet verdient. Zatox heeft ook zo achterlijk veel likes, heb nog liever Zatox dan deze idioot.


Want? Je kon de tracks downloaden zonder op hem te stemmen voor de DJ Mag, dus het is nog altijd je eigen keuze geweest om het te doen. Waarom zouden ze hun stem dan ongedaan willen maken en waarom is het dan een smerig trucje geweest?

Nogmaals: als ik door een roze bril zou kijken, dan kijken jullie wel echt door een pikzwarte bril.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 08:50 
 
Hardtraxx Veteran

Dat hij stemmen, bekendheid en clicks belangrijker vindt dan eerlijk zijn tov zijn fans is voor mij al genoeg reden hem een kwal te vinden. Zonder z'n fans had hij niet het leven en de bankrekening gehad die hij nu heeft, een beetje respect kan er dan wel vanaf. Dat ie slechte sets draait, tracks als Sandstorm draait op classic events, en een extreem langzaam releasebeleid hanteert is tot daar aan toe, blijft ook een subjectief iets allemaal. Dat hij liegt over 'kunnen stemmen op de tracks die je als free release wilt' terwijl hij die lijst van tevoren al klaar had liggen, en zegt dat iets free is en er later alsnog een koop optie aan toevoegt is een heel ander verhaal, dan wordt het persoonlijker. Vertrouwen creëren is in ieder geval iets wat ie bij mij op deze manier niet doet. Of het nou Brennan Heart is of Headhunterz, Phuture Noize of DJ Harry was geweest, sommige mensen hechten wel waarde aan hoe iemand zich tegenover de mensen gedraagt die 'ie eigenlijk heel dankbaar zou moeten zijn. Eerlijkheid duurt uiteindelijk het langst. :)

Maar volgens mij heeft deze discussie geen zin. tl;dr: ik ben toevallig wel iemand die een negatieve en oneerlijke houding van een persoon als blokkade zie om z'n tracks nog met plezier te kunnen luisteren, of het nou meesterwerken zijn of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

reactie Brennan Heart op soortgelijk facebook bericht met (terechte) vraag over het uitmelken:

"....no you are still able to download the original 8 ON DEMAND tracks for free on my website.
This album is meant for the fans who would like to add a hard-copy to their collection with a few extra's."


Ok dat van de CD (hardcopy) kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar dat het album in de online mp3 stores ligt (edits ook nog eens) vind ik bizar. Hopen ze dan dat er mensen zijn die niet weten dat het album gratis is en dan alsnog hun duurverdiende centjes aan een edit compilatie uitgeven ??? :cry:

Wat me wel opvalt: er waren naast de huidige tracks nog een aantal extra geblurred. Toen was het ineens opvallend stil rondom On Demand (waar je ervoor elke week een nieuwe on demand post langs zag komen) en poef ineens waren de extra geblurde tracks ook verdwenen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Wat me wel opvalt: er waren naast de huidige tracks nog een aantal extra geblurred. Toen was het ineens opvallend stil rondom On Demand (waar je ervoor elke week een nieuwe on demand post langs zag komen) en poef ineens waren de extra geblurde tracks ook verdwenen....


Citaat:
This album is meant for the fans who would like to add a hard-copy to their collection with a few extra's


Die tracks zullen dan als extra op de hard-copy komen. Geef hem geen ongelijk. Die extra tracks zijn voor sommigen toch net de reden om de cd wel te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 16:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kortom, wel een marketing trucje.

Ja jullie krijgen gratis tracks... en nu heb ik er geen zin meer in, de rest betaal je maar.

Niet erg, als je gewoon van te voren dit had aangegeven, maar nee, hij geeft het aan als een volledig gratis album met platen verzocht door ons.

Het wordt steeds minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergeet dan niet gelijk ff te stemmen op Hardstyle-DJ Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bah bah, vind het wel een beetje walgelijk. Wees dan van te voren eerlijk in hoe je het gaat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 18:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom kan er nooit eens iets rond BH zonder gezeik gaan? Altijd is er wat..
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle