Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb sinds half maart al niet meer negatief gereageerd op tracks, dus al je mijn naam ziet staan kun je er vanuit gaan dat het positief is :P. Heeft verder geen bal te maken met wat jullie van tracks vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Ik heb sinds half maart al niet meer negatief gereageerd op tracks, dus al je mijn naam ziet staan kun je er vanuit gaan dat het positief is :P. Heeft verder geen bal te maken met wat jullie van tracks vinden :P


Ik zeg juist dat je niet rekening houd met wat de rest vind..Ben ik positief over je krijgen we dit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Svbtwee schreef:
Ik heb sinds half maart al niet meer negatief gereageerd op tracks, dus al je mijn naam ziet staan kun je er vanuit gaan dat het positief is :P. Heeft verder geen bal te maken met wat jullie van tracks vinden :P


Ik zeg juist dat je niet rekening houd met wat de rest vind..Ben ik positief over je krijgen we dit >.<

Had je bericht een beetje verkeerd gelezen, excusses xd. Dat krijg je als je 3 dingen tegelijk doet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
ErikZ schreef:
Svbtwee schreef:
Ik heb sinds half maart al niet meer negatief gereageerd op tracks, dus al je mijn naam ziet staan kun je er vanuit gaan dat het positief is :P. Heeft verder geen bal te maken met wat jullie van tracks vinden :P


Ik zeg juist dat je niet rekening houd met wat de rest vind..Ben ik positief over je krijgen we dit >.<

Had je bericht een beetje verkeerd gelezen, excusses xd. Dat krijg je als je 3 dingen tegelijk doet >.<


Rustig Sandertje, het komt allemaal wel weer goed maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 19:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Outro's maken of überhaupt iets langer dan drie minuten vind ie ook niet meer nodig of wel >.< Met die Acid Nightmare Remix ook al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Svbtwee schreef:
Ik vind hem eigenlijk nog best vet, zeker dat laatste stuk ^^


Prachtig om te zien Sander hoe jij toch altijd tegen de Hardtraxx stroom in gaat, vind 95% het kut dan kan ik er vergif
op innemen dat jij reageert: Mwah vind het eigenlijk wel vet!! en precies andersom xd Keep going your own way!!

OT: On Demand..niemand heeft dit nummer nog ooit gehoord maar wel is er onwijs veel om gevraagd? Yeah right..

Psy vind ik tof, niet in dit nummer helaas. Wel zit in dat laatste stuk heel goed het trance gedeelte van de Psytrance, dat kan ik dan wel weer waarderen


Ik vind het ook zeker wel een vette track.
Maar ben altijd al wel fan geweest van trance/hardtrance achtige tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 14:53 
 
Hardtraxxer

Koen schreef:


Dit klinkt zoooooo saai he, als deze ooit nog ergens gedraaid wordt (kleine kans) wordt dat gewoon een ongemakkelijke situatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Just Get In echt dikke prima. Lekker sfeertje, vocals die een mooie opbouw zijn naar de climax en lekkere early en psy sounds in de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik hem zo terug luister krijg ik wel meer trance gevoel bij en ga ik het al meer waarderen. Misschien teveel met een hardstyle mindset geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 11:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Worden er nog tracks gereleased of waren het enkel die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 12:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Staan op de website nog drie, maar geen idee wanneer die komen en of dat nog verandert
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Still Here zal nou ook wel een keer komen toch. Hoe oud is ie inmiddels, meer dan 2 jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:47 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Ik vind Just Get In echt dikke prima. Lekker sfeertje, vocals die een mooie opbouw zijn naar de climax en lekkere early en psy sounds in de climax.

Dit. Wijkt tenminste ook lekker af van alle standaard meuk :yes: Prima drive ook in de mid hoor. Jammer dat hier weinig enthousiasme voor is, dit zijn juist de platen waar je het van moet hebben als je 't mij vraagt.

Het lijkt wel alsof alles maar "harder is beter" moet zijn tegenwoordig, een beetje mentaliteit á la Radical Redemption toentertijd in 2012. En als het daar van afwijkt is het meteen niet meer interessant. Jammer hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Daveytl schreef:
Ik vind Just Get In echt dikke prima. Lekker sfeertje, vocals die een mooie opbouw zijn naar de climax en lekkere early en psy sounds in de climax.

Dit. Wijkt tenminste ook lekker af van alle standaard meuk :yes: Prima drive ook in de mid hoor. Jammer dat hier weinig enthousiasme voor is, dit zijn juist de platen waar je het van moet hebben als je 't mij vraagt.

Het lijkt wel alsof alles maar "harder is beter" moet zijn tegenwoordig, een beetje mentaliteit á la Radical Redemption toentertijd in 2012. En als het daar van afwijkt is het meteen niet meer interessant. Jammer hoor.


Vind jij Just Get In een hardstyle plaat dan? Voor mij is dit toch echt een heel ander stijl muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Het lijkt wel alsof alles maar "harder is beter" moet zijn tegenwoordig, een beetje mentaliteit á la Radical Redemption toentertijd in 2012. En als het daar van afwijkt is het meteen niet meer interessant. Jammer hoor.


Daarom zijn Myst, B-Front en Phuture Noize ook zo immens populair op het moment inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
InfinI schreef:
Daveytl schreef:
Ik vind Just Get In echt dikke prima. Lekker sfeertje, vocals die een mooie opbouw zijn naar de climax en lekkere early en psy sounds in de climax.

Dit. Wijkt tenminste ook lekker af van alle standaard meuk :yes: Prima drive ook in de mid hoor. Jammer dat hier weinig enthousiasme voor is, dit zijn juist de platen waar je het van moet hebben als je 't mij vraagt.

Het lijkt wel alsof alles maar "harder is beter" moet zijn tegenwoordig, een beetje mentaliteit á la Radical Redemption toentertijd in 2012. En als het daar van afwijkt is het meteen niet meer interessant. Jammer hoor.


Vind jij Just Get In een hardstyle plaat dan? Voor mij is dit toch echt een heel ander stijl muziek.


Neigt misschien wat meer naar hardtrance / early hardstyle sound (2000)
Maar so what..?

Als een producer weer acid geluiden gaat gebruiken zal men dat waarschijnlijk ook niet met hardstyle associëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja ik ging dus in op de comment boven mij. Hij noemt het anders dan de standaard meuk. Tuurlijk is het anders als het gewoon een ander stijl is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
InfinI schreef:
Het lijkt wel alsof alles maar "harder is beter" moet zijn tegenwoordig, een beetje mentaliteit á la Radical Redemption toentertijd in 2012. En als het daar van afwijkt is het meteen niet meer interessant. Jammer hoor.


Daarom zijn Myst, B-Front en Phuture Noize ook zo immens populair op het moment inderdaad.


Twee jaar geleden had deze opmerking meer op z'n plaats geweest ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
InfinI schreef:
Het lijkt wel alsof alles maar "harder is beter" moet zijn tegenwoordig, een beetje mentaliteit á la Radical Redemption toentertijd in 2012. En als het daar van afwijkt is het meteen niet meer interessant. Jammer hoor.


Daarom zijn Myst, B-Front en Phuture Noize ook zo immens populair op het moment inderdaad.

Hier vooral ja. Dat is 1,3% van een pak 'm beet Defqon ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 01:21 
 
Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Vind jij Just Get In een hardstyle plaat dan?

Ja.

Ik zou niet echt een ander genre kunnen bedenken waar het meer op lijkt. En zo wel, lekker boeiend? Moeten we echt elk nummer dat afwijkt van het geDANG DANG DANG waar we tegenwoordig zo gehecht aan zijn ( :whistle: ) met een nieuw genre bestempelen? Wees blij dat daar eens van wordt afgeweken zou ik zeggen. Promoot alleen maar diversiteit en creativiteit, en voor zover ik weet is dat juist waar muziek in excelleert; iets wat wel wat meer gewaardeerd mag worden in de wereld tegenwoordig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 08:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Broken Balance schreef:
InfinI schreef:
Het lijkt wel alsof alles maar "harder is beter" moet zijn tegenwoordig, een beetje mentaliteit á la Radical Redemption toentertijd in 2012. En als het daar van afwijkt is het meteen niet meer interessant. Jammer hoor.


Daarom zijn Myst, B-Front en Phuture Noize ook zo immens populair op het moment inderdaad.

Hier vooral ja. Dat is 1,3% van een pak 'm beet Defqon ofzo.


Het staat toch altijd vrij vol wanneer hun draaien. Ik heb het dan ook niet over dat zij nu de grootste zijn, maar dat zij, en hun stijl, op het moment populair is. Ook buiten hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 10:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit lijkt ook een beetje dood gebloed te zijn ofniet!?
Iemand enig idee of er nog meer tracks komen?

Het zou toch eeuwig zonde zijn als Still Here hier niet bij komt... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Dit lijkt ook een beetje dood gebloed te zijn ofniet!?
Iemand enig idee of er nog meer tracks komen?

Het zou toch eeuwig zonde zijn als Still Here hier niet bij komt... :cry:

Behalve sommige heerlijke platen op dit album vind ik de hele opzet "On Demand" een aanfluiting en minachting naar de fans. Begrijp me goed, de meeste tracks vind ik goed tot fantastisch.
Maar ga niet vragen om feedback welke tracks er gereleased moeten worden om er vervolgens geen zak mee te doen :nono:
De enige feedback die ik van hem heb gekregen is een automatisch mailtje om op hem te stemmen voor de dj mag.
Ik zie dit dan ook als een populariteits-stunt om de likes van FB op te krikken en hoger te scoren in de top 100.
Pak het leuk in met een lul verhaal "On Demand" en 99% van de histerische fans slikt t als zoete koek.
Zo dat moest ik ff kwijt xd :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Behalve sommige heerlijke platen op dit album vind ik de hele opzet "On Demand" een aanfluiting en minachting naar de fans. Begrijp me goed, de meeste tracks vind ik goed tot fantastisch.
Maar ga niet vragen om feedback welke tracks er gereleased moeten worden om er vervolgens geen zak mee te doen :nono:
De enige feedback die ik van hem heb gekregen is een automatisch mailtje om op hem te stemmen voor de dj mag.
Ik zie dit dan ook als een populariteits-stunt om de likes van FB op te krikken en hoger te scoren in de top 100.
Pak het leuk in met een lul verhaal "On Demand" en 99% van de histerische fans slikt t als zoete koek.
Zo dat moest ik ff kwijt xd :aww:

Ben het hier helemaal mee eens. Was van tevoren eigenlijk al wel duidelijk, maar maakt het niet minder pijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reden interesseert me niet zo, als ik de platen die ik wil maar heb. Je kan het ook zo zien, als dit niet de reden is geweest wie weet hoelang het duurde voor die blademasterz platen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle