Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2009 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

whoah nice! zullen dat ook WEBS zijn? neem aan van wel?

echt lekkere actie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2009 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is echt een geniale actie! Zo wil ik het vaker zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2009 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeker goed nieuws dit, ik ging hem toch al kopen, dit maakt de CD nog beter ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2009 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Verder hoor je terug dat ik niet van etiketjes houd. Ik haal m’n inspiratie uit veel verschillende muziekstijlen. Zo vind je op het album een track met rapvocalen en heb ik samen met Shanokee, die onder andere bekend is van de tranceclassic ‘Such Is Life’, een track geschreven met een lange zangbreak erin. Hardstyle is niet alleen maar plat rammen, het is ook emotie. Sommige tracks op het album zijn echte floorfillers, andere zijn meer geschikt om lekker in de auto te draaien.


Hij snapt het. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2009 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Citaat:
Verder hoor je terug dat ik niet van etiketjes houd. Ik haal m’n inspiratie uit veel verschillende muziekstijlen. Zo vind je op het album een track met rapvocalen en heb ik samen met Shanokee, die onder andere bekend is van de tranceclassic ‘Such Is Life’, een track geschreven met een lange zangbreak erin. Hardstyle is niet alleen maar plat rammen, het is ook emotie. Sommige tracks op het album zijn echte floorfillers, andere zijn meer geschikt om lekker in de auto te draaien.


Hij snapt het. :)


Dat hoort idd ook bij een album, kunnen niet alleen knalplaten zijn, maar ze moeten ook lekker wegluisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2009 15:26 
 
Hardtraxx Elite

Hoe zal dat dan werken met die e-mail, wel vet dat je ook exclusieve tracks krijgt

Nu haal ik hem zeker :drool: alleen juli duurt wel erg lang :') maar goed als je het vergelijk met die van Activator valt het reuze mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 00:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dorus ML schreef:
Hoe zal dat dan werken met die e-mail, wel vet dat je ook exclusieve tracks krijgt

Nu haal ik hem zeker :drool: alleen juli duurt wel erg lang :') maar goed als je het vergelijk met die van Activator valt het reuze mee!

Ach, het is net twee weken bekend van het album, en nu nog drie weken wachten. Da's bij elkaar 5 weken, en vergeleken met Crypsis, P1, D-Block & S-Te-Fan en Showtek dus helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ben toch wel benieuwd naar zijn album, Ga hem zeker aanschaffen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 13:40 
 
Donateur

Ik ga nog zien, eerst reacties afwachten van de leden hier en dan koop ik hem misschien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu ik dat weet van die gratis full versions, ga ik hem zeker weten kopen. Ik vond de tracks al erg goed, maar ik vond het zo zonde omdat ik dan album + webreleases wel erg veel geld kwijt zou zijn. Nu dus niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Nu ik dat weet van die gratis full versions, ga ik hem zeker weten kopen. Ik vond de tracks al erg goed, maar ik vond het zo zonde omdat ik dan album + webreleases wel erg veel geld kwijt zou zijn. Nu dus niet!


Dat heb ik dus ook! Ik dacht eigenlijk: WEB-jes gaan we toch niet krijgen, en dan nu opeens dit! Dit is gewoon een voorschot op WEB-jes kopen, en voor 16 + extra tracks is +/-20 euro (geschat bedrag) toch een nette prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog geen antwoord gehad

zijn die gratis tracks WEBS? of vinyl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 16:27 
 
Hardtraxx Elite

Ravenwood schreef:
nog geen antwoord gehad

zijn die gratis tracks WEBS? of vinyl?


via de mail een unieke downloadcode zodra tracks op vinyl beschikbaar zijn. Daarmee kan men de extended version downloaden.

staat in het bericht he downloaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh oke, ik snap het danku ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2009 19:06 
 
Hardtraxx Elite

Hoe zijn de nieuwe? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 04:35 
 
Hardtraxxer

Brennan Heart - Musical Impressions
Brennan Heart - Feel U There (ft. Shanokee)
Brennan Heart - Just As Easy

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 10:32 
 
Hardtraxxer

Deze wordt zeker aangeschaft! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke nummers!

Gisteren aangehoort op defQon. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 12:59 
 
Hardtraxx Elite

ook de noisecontrollers remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 13:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gisteren een deel van de BH-set mee kunnen pikken, zette de tent helemaal op zn kop! Zitten een paar mooie platen op dat album, maar welke dat allemaal waren... geen idee. Ik zie het wel over een paar weken als ie uit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Gisteren een deel van de BH-set mee kunnen pikken, zette de tent helemaal op zn kop! Zitten een paar mooie platen op dat album, maar welke dat allemaal waren... geen idee. Ik zie het wel over een paar weken als ie uit is.


Ik heb er gister niks van meegekregen, ben er langs gelopen om naar NC te gaan, maar toen was 'in the end' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 14:09 
 
Hardtraxx Elite



Heb hem zelf niet geluisterd, wil graag het nieuwtje bewaren tot het album er is
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze komt zeker bij mij thuis xd. EN weer de domme vraag, komt ie ook bij de FRS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 15:46 
 
Hardtraxx Elite

can't kill us


face the enemy


audiometric (album mix)


musical impressions


rockstar dj


feel u here ft. shanokee
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 16:10 
 
Hardtraxx Elite

I love haters


Lekkere vocals
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle