Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2009 08:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo zeg.. dat had ik ook niet verwacht van meneer... :thumbup:

Zit veel potentieel tussen, zeker:

Brennan Heart - Face The Enemy
Brennan Heart - Can’t Kill Us

Ben heel benieuwd naar de vinyls :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2009 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toen ik hoorde dat ie een album uit ging brengen kreeg ik weer zo'n nee toch idee... Maar na de promo geluisterd te hebben ben ik toch heel benieuwd wat hij ons voor gaat schotelen op Defqon!
Misschien dat dit album ook wel echt iets wat ie nodig heeft.. T is al maanden lang doodstil rond Brennan Heart, en vorig jaar was ook niet echt denderend(paar releasjes). Ben heel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2009 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn voorlopige oordeel: dit word een CD met een flink aantal lekkere, maar niet uitzonderlijke tracks in Brennan Heart style. Wat ik jammer vind, is dat er ten opzichte van zijn eigen stijl niet echt vernieuwing is, terwijl BH meestal met veel nieuwe sounds komt. Toch is die eigen sound van hem, ten opzichte van de rest van de scene, op zich al vernieuwend genoeg.

Top van Brennan Heart is dat het qua geluidskwaliteit wel helemaal snor zit, iets waar ik bij Zany en zeker bij Activator niet helemaal mee te spreken was. Geen verneukte kicks dus, gewoon overal lekker volle sounds.

De vocals van Can't Kill Us en Just As Easy vind ik alvast heel erg lekker! En op het eind een mainstream hardcore remix in de trend van de anthems van Defqon.1 en In Qontrol, vind ik wel een leuke toegift.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2009 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nc remix zal zalig zijn
de preview die ik nu hoor is echt zalig brennan heart heeft me verrast
dus dit album mag er zeker zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2009 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sayenjumper schreef:
nc remix


zo zo, jij hebt ook veel nuttigs te vertellen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2009 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Sayenjumper schreef:
nc remix


zo zo, jij hebt ook veel nuttigs te vertellen xd

Ach, kort maar krachtig zullen we maar zeggen :P?

Like roaches, we are everywhere
you try to step on us, but we don't care
you kill one of us, yet we multiply
why can't you understand that we can't die?

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2009 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Sayenjumper schreef:
nc remix


zo zo, jij hebt ook veel nuttigs te vertellen xd


Hij met zn zalig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2009 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahaha ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2009 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik moet zeggen dat ik eigenlijk de hardcore mix het lekkerst vind klinken, ben benieuwd naar de rest, zal meneer brennan eens even een bezoekje brengen op defqon
musik bizz doet me trouwens beetje denken aan meet her at the loveparade :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2009 00:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat gaat volgens mij toch wel een zalige cd'ke worden. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2009 21:45 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk dat dit album ver boven dat van Dblockstefan zal uitsteken. Ik wil ook wel even bevestigen zoals al eerder gezegt, dat het geluid bij Brennan Heart altijd zo super mooi is. Lekker vol en in een super conditie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2009 21:51 
 
Donateur

Merlijn schreef:
Dat gaat volgens mij toch wel een zalige cd'ke worden. :drool:

Nog een belg erbij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2009 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het komt normaal in juni uit

Bron:
Screamer Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2009 20:29 
 
Hardtraxx Elite

Heb net Feel U here gehoord.
Ik vind het erg tegenvallen, jammer genoeg. Het was miss niet de beste kwaliteit maar toch. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2009 20:02 
 
Hardtraxxer

Klinkt zeer goed moet ik zeggen, kijk er naar uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2009 21:38 
 
Hardtraxxer

Dorus ML schreef:
Ik denk dat dit album ver boven dat van Dblockstefan zal uitsteken. Ik wil ook wel even bevestigen zoals al eerder gezegt, dat het geluid bij Brennan Heart altijd zo super mooi is. Lekker vol en in een super conditie

+1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2009 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj rudestylez schreef:
Dorus ML schreef:
Ik denk dat dit album ver boven dat van Dblockstefan zal uitsteken. Ik wil ook wel even bevestigen zoals al eerder gezegt, dat het geluid bij Brennan Heart altijd zo super mooi is. Lekker vol en in een super conditie

+1 :thumbsup:


Brennan Heart is een beetje dubbel, of je vind hem tof, of helemaal niet..
Ik kan zijn platen over het algemeen wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2009 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Face The Enemy/Rockstar DJ zijn wel lekker, goede CD! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2009 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En zo denk ik er dus ook over.


i would like to dedicate some words to a guy that I'm glad we can welcome back in the hardstyle scene: Brennan Heart. Fabian locked himself up in the studio the last year and he came out of it with an album that shows how hardstyle has to be! What a relief to hear something else than the hardcore-like hardstyle that in my opinion is bringing this style in directions where it shouldn't go. With this album, Fabian showed he is someone that understands what works on the dance floor and is able to bring some emotion and intensity into the music we all love so much. He deserves respect for this. Although I think I deserve him buying me a new CD map now 'cause I don't know how to fit the majority of this 16 tracks in mine. So thanks upfront for that Fabian, and most of all: welcome back!" Cristiano
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2009 22:49 
 
Donateur

Leuk dat Technoboy ( ja toch ?) zoiets zegt over Brennan Heart. Respect :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2009 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Technoboy heeft dat inderdaad gezegd. Niet dat ik nu achter Technoboy zijn mening aan loop. Maar zo denk ik al over Brennan sinds dat ik een nummer van hem hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2009 23:10 
 
Hardtraxxer

Yannicksuper schreef:
Leuk dat Technoboy ( ja toch ?) zoiets zegt over Brennan Heart. Respect :thumbup:

idd dit is wel tof dat christiano dit zeg zo zie je dat er onderling ook respect is voor elkaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2009 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Brennan Heart - Musical Impressions

Aanstaande zaterdag zal Brennan Heart zijn nieuwe album ‘Musical Impressions’ presenteren tijdens de zevende editie van Defqon.1 Festival. Het is te hopen dat de tentharingen van de BLUE stage stevig in de grond geslagen zijn... Om alvast een muzikale impressie te geven van dit nieuwe album laten we Brennan Heart zelf aan het woord:

“Op dit album zijn de impressies die ik de afgelopen tien jaar heb opgedaan in de muziekwereld terug te vinden. Zo heb ik eens met een jongen staan draaien die terminaal ziek was en de titel van één van de zestien tracks op dit album is ‘We Come And We Go’. Verder hoor je terug dat ik niet van etiketjes houd. Ik haal m’n inspiratie uit veel verschillende muziekstijlen. Zo vind je op het album een track met rapvocalen en heb ik samen met Shanokee, die onder andere bekend is van de tranceclassic ‘Such Is Life’, een track geschreven met een lange zangbreak erin. Hardstyle is niet alleen maar plat rammen, het is ook emotie. Sommige tracks op het album zijn echte floorfillers, andere zijn meer geschikt om lekker in de auto te draaien. Ik denk dat het voor de doorgewinterde hardstyleliefhebber zeker de moeite is om dit album te checken. Ik ben de diepte in gegaan. Als extraatje krijgt men bij de aanschaf van ‘Musical Impressions’ telkens via de mail een unieke downloadcode zodra tracks op vinyl beschikbaar zijn. Daarmee kan men de extended version downloaden. Ook zal er voor hen een aantal exclusieve tracks verschijnen.”
De trailer met daarin exclusieve previews van een aantal tracks die op het album staan kun je bekijken op de website van Brennan Heart: http://www.brennanheart.nl

In het Partyzine dat je na afloop van Defqon.1 gratis kunt meenemen kun je nog meer lezen over het nieuwe album in het interview dat gehouden werd met Dana en Brennan Heart. Dit interview zal de week na Defqon.1 tevens op Q-dance.nl gepubliceerd worden. Het nieuwe album van Brennan Heart is vanaf juli verkrijgbaar in de Q-dance Music Store.


CHILL!!! Oftewel gratis fulls bij aanschaf van de CD!

Jammer dat het illegaal downloaden niet tegenhoud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2009 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Beter die FULLS erbij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2009 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk toch maar die CD kopen dan. dan kan ik Full ook downloaden (Legaal)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle