Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Ik vind het ook wel vet, weer eens wat anders dan de 1000e negervocal :thumbsup:


ahahahahaha :lol: :lol: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Ik vind het ook wel vet, weer eens wat anders dan de 1000e negervocal :thumbsup:

Haha inderdaad! In Hardstyle worden wel ERG veel hiphop stemmen gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen de intro en About Time (ft Max P) zijn leuk. Ben een beetje teleurgesteld. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 23:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tuurlijk zijn er zat nummers met gejatte melodien, maar die stoppen er geen vocals in als fruity loopin losers. Zo was er nog wel een nummer meer op dat album met zo'n tekst. Ik vond het daarom.

En over die twee nummers, ik reageerde op een post dat ik van early hield, maar die twee tracks niets aan vond. En die vocals blijven misschien in jouw hoofd hangen, maar niet in de mijne hoor, ik heb sowieso weinig met dat soort vocals. Of t nu Ran-D is, showtek of d-block & s-te-fan. Doe mij maar vocals als die van fother mucker, speedwaves tracks of donkey rollers/alpha twins hebben vaak ook wel goede vocals, waarbij de stem heel zwaar is.
Brennan Heart is samen begonnen met Thera, daar heeft hij zijn naam al groot gemaakt als Brennan & Heart, artiesten als pavo maken zelf ook geen muziek (meer?) die kopen nummers op. Maar nogmaals pavo stopt ook niet zulke vocals in zijn track.

Maarjah, veel BH fans voelen zich aangevallen, ieders zijn eigen smaak he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 23:18 
 
Hardtraxx Newbie

weet iemand waar je deze cd kan vinden ?

in belgie bedeol ik dan wnat media markt en free record shop vinden het enkle raar dat ge mee zulke vragen afkomt of ze deze cd kunne bestellen lol

tis precies da ge ze nie overal kunt krijgen maakt het ook nie intersant om ze te kopen maja
liefhebebers van de full versies zulle niet anders kunne want de cd is gemixd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik voel me niet aangevallen, voor mij is het meer een eye-opener. Ik vind het album supervet, de vocals vind ik juist het enige minpunt. Die anti-haatvocals vind ik echt niet vet. De vocals in I Love Haters vind ik wel oke, maar meer vanwege de stem van die gast, niet vanwege wat hij zegt.

Als Fabian inderdaad zijn eigen tracks niet maakt, vind ik dat een zware domper... Maar dan heb ik wel respect voor degene die de tracks wél maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Negert schreef:
Alleen de intro en About Time (ft Max P) zijn leuk. Ben een beetje teleurgesteld. :cry:


wtf, loop je nou een beetje te stangen ofzo.. dat is rap :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 23:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjaak1 schreef:
Negert schreef:
Alleen de intro en About Time (ft Max P) zijn leuk. Ben een beetje teleurgesteld. :cry:


wtf, loop je nou een beetje te stangen ofzo.. dat is rap :sick:

Nja, het was een sarcastisch manier van duidelijk maken dat ik er meer van de hardstyle nummers verwacht had. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjaak1 schreef:
Negert schreef:
Alleen de intro en About Time (ft Max P) zijn leuk. Ben een beetje teleurgesteld. :cry:


wtf, loop je nou een beetje te stangen ofzo.. dat is rap :sick:


Maar als je de hardstyle die erop staat dramatisch vind (zoals ik) dan kom je bij de hip hop uit (die al helemaal slecht is btw) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 23:54 
 
Hardtraxx Newbie

wie heeft de cd al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 00:19 
 
Hardtraxxer

Psyko_Brothers schreef:
wie heeft de cd al?

ik en volgens mij iedereen die hem besteld heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 06:46 
 
Hardtraxx Newbie

Dj rudestylez schreef:
Psyko_Brothers schreef:
wie heeft de cd al?

ik en volgens mij iedereen die hem besteld heeft



via het internet ofwa ?

lol waarom nie gewoon langs ne cd winkle die doen just oifwij van een andere planeet zijn

ma als ge hem al hebt zult eg wel gezien hebebn dat hem gemixd is en nie full zoals iedereen hier beweert
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 08:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Psyko_Brothers schreef:
Dj rudestylez schreef:
Psyko_Brothers schreef:
wie heeft de cd al?

ik en volgens mij iedereen die hem besteld heeft



via het internet ofwa ?

lol waarom nie gewoon langs ne cd winkle die doen just oifwij van een andere planeet zijn

ma als ge hem al hebt zult eg wel gezien hebebn dat hem gemixd is en nie full zoals iedereen hier beweert


haha, nog een belg :corn:

Album is gemixt ja, Album SAMPLER'S zijn wel full ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko_Brothers schreef:
wie heeft de cd al?


Ik, gewoon gekocht bij de Free Record Shop gisteren! ;)

PS: Waarom zijn er in vredesnaam 19 pagina's nodig voor commentaar op dit album of reacties!
Geniet gewoon en als je geen zak aan het album vind, luister hem dan niet en kom mij niet wijsmaken hoe kut je het album wel niet vind! :')
Brennan Heart heeft voor dit album gezorgd, en of die nummers niet of wel zelf gemaakt heeft, LEKKER FACKING BOEIEND!

Relax, for those who enjoy, the finer thinks in life!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Psyko_Brothers schreef:
wie heeft de cd al?


Ik, gewoon gekocht bij de Free Record Shop gisteren! ;)

PS: Waarom zijn er in vredesnaam 19 pagina's nodig voor commentaar op dit album of reacties!
Geniet gewoon en als je geen zak aan het album vind, luister hem dan niet en kom mij niet wijsmaken hoe kut je het album wel niet vind! :')
Brennan Heart heeft voor dit album gezorgd, en of die nummers niet of wel zelf gemaakt heeft, LEKKER FACKING BOEIEND!

Relax, for those who enjoy, the finer thinks in life!!


:')

Daar is een forum toch voor, of zie ik dat helemaal verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 11:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
FRArnold schreef:
Psyko_Brothers schreef:
wie heeft de cd al?


Ik, gewoon gekocht bij de Free Record Shop gisteren! ;)

PS: Waarom zijn er in vredesnaam 19 pagina's nodig voor commentaar op dit album of reacties!
Geniet gewoon en als je geen zak aan het album vind, luister hem dan niet en kom mij niet wijsmaken hoe kut je het album wel niet vind! :')
Brennan Heart heeft voor dit album gezorgd, en of die nummers niet of wel zelf gemaakt heeft, LEKKER FACKING BOEIEND!

Relax, for those who enjoy, the finer thinks in life!!


:')

Daar is een forum toch voor, of zie ik dat helemaal verkeerd?


Heb je helemaal gelijk in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 11:38 
 
Hardtraxxer

Iemand de code al uitgeprobeerd op BH zijn site??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 11:42 
 
Hardtraxx Elite

FRArnold schreef:
Psyko_Brothers schreef:
wie heeft de cd al?


Ik, gewoon gekocht bij de Free Record Shop gisteren! ;)

PS: Waarom zijn er in vredesnaam 19 pagina's nodig voor commentaar op dit album of reacties!
Geniet gewoon en als je geen zak aan het album vind, luister hem dan niet en kom mij niet wijsmaken hoe kut je het album wel niet vind! :')
Brennan Heart heeft voor dit album gezorgd, en of die nummers niet of wel zelf gemaakt heeft, LEKKER FACKING BOEIEND!

Relax, for those who enjoy, the finer thinks in life!!


Nou het maakt mij toch echt wel uit of hij zelf die tracks maakt of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 11:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Review van het complete album:
For Years (Intro) 4/10
Zit niet echt te wachten op hiphop op een hardstyle album, beetje hiphop influence ok, maar complete nummers nee.

Feel you Here: 5,5/10
Intro is ok, niets bijzonders (+-)
Break, ik ben echt shanokee fan, maar niet in hardstyle, het maakt de hele opbouw en tempo van een nummer kapot (--) <90 seconde>
Climax, technisch gezien goede climax, maar totaal niet mijn smaak, veel te cheesy (-)

Face the Enemy: 7/10
Die voicetime stretch in de intro is wel vet (++)
Vocals/Break: Lyrics zijn beetje kansloos, en voegt overigens niets toe. (-) <40 seconde+5>
Climax: klinkt wel redelijk maar is niet pakkend, deel met choir klinkt al beter (+)

Rockstar DJ: 6/10
Intro: reversed bass is wel lekker alleen beetje jts style (oh my god stijl voor de nieuwkomers), lyrics slaan echt nergens op en die stem is gay. Vervolgens wel een nice intro, maar wordt direct weer afgebroken door die kutvocal. (+-)
Break: <20 seconde>
Climax: Simpele pakkende climax met lekkere reversed bassline (+)

Muzik Bizz: 7,5/10
Intro: echt fijne rauwe sounds (++)
Break: weer 30 seconde stil staan (-)
Climax: melodie komt me zeer bekend voor, des al niet te min erg pakkend (++)
Break: vervolgens weer 35 seconde stil staan (-)

Musical Impressions: 6,5/10
Intro: Synth is geweldig, melodie daarintegen niet bijzonder (+)
Break: Wordt een beetje ziek al van al die breaks <40 secondes> (-)
Climax: Net als bij Feel you here, technisch goed, maar veel te cheesy voor mij. (+-)

Just as Easy: 4/10
Intro: Redelijk pakkende intro, weer een vette synth (+)
Break: Bweh :sick: ---- echt een gay popvocal heeft helemaal niks met hardstyle te maken, moet ook nog weer 55 seconde duren...
Climax: Een goede climax, maar totaal niet mijn stijl, veel te uplifting, ik houd meer van rauwe hardstyle. +-
Break2: Weer 30 seconde naar TMF radio luisteren :whistle:

We Come And We Go: 7/10
Intro: ... het begint al met een pianobreak, voorspelt veel goeds. <45 seconde> (--)
Climax: Klinkt echt goed alleen jammer dat het regelrecht de eerste noten zijn van adagio voor strings, zelfs de synth is vergelijkbaar. (+)

Ancient Beat: 5/10
Gelukkig ff 90 seconde stilstaan, na al dat ragwerk had ik t wel nodig...
Gelukkig is de stem nog van shanokee, maar het heeft nikst met hardstyle te maken (-)

I Love Haters: 6,5/10
Intro: voor acidlines kun je vrijwel altijd wel wakker maken, deze is echter beetje simpel (+)
Break: 30 secondes kritiek op mensen die niet alles direct mooi vinden, I love it too (-)
Climax: Weer vrijwel dezelfde acidline, weinig afwisseling in deze track behalve de cutoff en pitchbend. (+-)

Can't Kill Us: 7,5/10
Intro: hmm redelijke vocals dit keer, het is echter alleen vocals + bass, klinkt beetje leeg (+-)
Break: Wat!? geen break :clap:
Climax: Heerlijke darke climax (++)

Audiometric: 8/10
Intro: Geweldige intro, vette screeches (++)
Break: Vocals zijn opzich wel vet maar haalt alle flow uit de track, wie kan er nu 80 seconde zonder bas?! Zonder dit had de track echt een 9,5/10 gehad
Midintro: Ook superfijne midintro (++)
Climax: Hoeveel fijne screeches in een track kun je hebben :loving: en die bassline (L) (+++)

Push Play: 4,5/10
Intro: Behoorlijk respectloze vocals naar alle beginnende producers (--), verpest de hele track al, de rest van de intro is behoorlijk goed (+) Oh dat was het hele nummer al..

About Time: 4/10
Was wel grappig, me zusje kwam op me kamer en die luistert naar dit soort muziek op TMF enzo, ze zei dat ik die herrie eraf moest zetten, verder heb ik zelf weinig met hiphop, enige vette is de sound of the blade vocal. Voor de rest heeft hij het innovatie, creativiteit van hemzelf, ironisch :yawn: "Bassline that's all mine" xd

One Blade (Noisecontrollers Rmx): 7,5/10
Ik vind het origineel beter dan deze, toch is deze track niet verkeerd, typische noisecontroller style.

Feel U Here (The Viper & G-Town Madness Rmx): 4/10
Sorry ik heb helemaal niks met hardcore, bas is kut, climax lijkt nergens op.


Conclusie: Hier en daar een track met lekkere intro/climax, breaks en vocals verpesten vrijwel elke track. Meeste climaxes zijn totaal niet mijn stijl. 2 hiphop tracks, 1 track met alleen maar break, beledigende vocals, hardcore afsluiter van niets. In totaal is er van de 55 minuten cd bijna 10 minuten aan breaks, naast de 2 hiphop tracks. Meer dan 1/4 van dit album heeft dus vrij weinig met mijn muziek te maken. Haalt de hele flow uit de cd en zijn meestal ook nog gevuld met gay vocals.

Gemiddeld 97,5/16=6.1
Zoals zany album al zei: breakaway :lol: :list:

@Franold, je mag dus alleen tracks die je goed vind beoordelen, ik vind het niet erg dat iemand anders tracks voor je maakt (weet niet of dat zo is met dit album), maar ga dan niet lopen strooien met vocals over fruity loopin losers, thinking out of the box, innovative, creative, bassline that's all mine :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

lyst geeft voldoendes,, ja hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Sound of The Blade vocal is inderdaad het enige vette uit About Time :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 12:11 
 
Hardtraxxer

Je hebt wel gelijk over die respectloze vocals van Push Play! en Fruity loops is toch niet zo slecht! er zijn volgensmij heel wat producers die er in het begin mee gewerkt hebben dus :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 12:15 
 
Hardtraxx Elite

Goede mening en je hebt over zijn lyrics hier en daar gelijk. Maar ik proef dat je gewoon alle nummers zolang het geen early tracks zijn die het hele nummer lang een bass hebben, klote vind.
Het is een beetje hetzelfde idee als je aan een hiphop neger een recensie vraagt over een Hardcore to the bone CD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 12:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sorry maar ik ben gewoon Hardstyle fan, dat er de afgelopen jaren uplifting melodieen en breaks bij zijn gekomen, maakt mij geen ander persoon. Ik vind ook sommige nustyle wel goed, zoals wildstylez en die van SAIFAM. Wil je mij dus niet vergelijken met iemand die een heel ander genre luistert? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Levi schreef:
Je hebt wel gelijk over die respectloze vocals van Push Play! en Fruity loops is toch niet zo slecht! er zijn volgensmij heel wat producers die er in het begin mee gewerkt hebben dus :/

Scope DJ doet het volgesnmij nog steeds, evenals Dark By Design. Maar dat weet ik niet zeker.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle