Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik luister alles via Astral :cool:
Hoop dat ik hem morgen krijg. Wie heeft er via Bol.com besteld en heeft hem wel binnen gekregen??
Denk dat ik de volgende keer maar gewoon de cd's in de winkel koop xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 16:05 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Het is niet dat ik me hierdoor aangesproken voel, maar het is meer een tekst die door een 14-jarige is geschreven, net zoals vrijwel elke vocal.
De ene track heeft een redelijk goede climax een andere een goede intro, maar alle tracks worden verneukt door de rest van de track, vooral de vocals en kutbreaks. Shanokee heeft een goddelijke stem, maar is niet echt geschikt voor hardstyle, meer voor trance, zoals het sensation 2001 anthem. Bovendien zijn deze lyrics behoorlijk ironisch als je weet dat meeste melodieen gejat zijn of door iemand anders gemaakt. Als hij het beste uit alle tracks had genomen had hij een 2-tracker kunnen drukken waar ik zeker over te spreken was, maar dit is allemaal bar slecht tot net niet. Maar dat geld denk ik wel voor elk album tot nu toe, hoewel activator het er toch echt goed vanaf heeft gebracht :yes:


Ben ik helemaal niet met je eens. Project One was geen slecht album maar was gewoon veel te veel 'ge-hyped'. Het album van Zany vond ik ook verder ook een goed album en of er hier en daar een melodie van iets anders gebruikt wordt maakt me weinig uit :).

Ik heb Brennans album net binnen en vind het tot nu toe erg lekker klinken en verre van bar slecht. Het is zijn eigen style net zoals bijv. Abyss & Judge en anderen ook hun eigen style hebben. Maar goed, je moet er van houden ;) Daarbij respecteer ik je mening wel, ik ben het er alleen niet mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook nog niet binnen, hopelijk morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook hier is die binnen :love:

MUSICAL IMPRESSIONS!!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Citaat:
Citaat:
hier nog een I Love Haters fan :love: idd wat een track kan niej wachten tot die op vinyl komt :drool:

Hier nog één! Wat een tekst :thumbsup:

Het is niet dat ik me hierdoor aangesproken voel, maar het is meer een tekst die door een 14-jarige is geschreven, net zoals vrijwel elke vocal.
De ene track heeft een redelijk goede climax een andere een goede intro, maar alle tracks worden verneukt door de rest van de track, vooral de vocals en kutbreaks. Shanokee heeft een goddelijke stem, maar is niet echt geschikt voor hardstyle, meer voor trance, zoals het sensation 2001 anthem. Bovendien zijn deze lyrics behoorlijk ironisch als je weet dat meeste melodieen gejat zijn of door iemand anders gemaakt. Als hij het beste uit alle tracks had genomen had hij een 2-tracker kunnen drukken waar ik zeker over te spreken was, maar dit is allemaal bar slecht tot net niet. Maar dat geld denk ik wel voor elk album tot nu toe, hoewel activator het er toch echt goed vanaf heeft gebracht :yes:

Pff, daarmee heb je je status als kritische, onderbouwde hardstyleluisteraar bij mij wel verloren. Activator heeft echt het meest gare album gemaakt van allemaal, of heeft hij je weten te paaien met die 2 early-achtige tracks die hij er tussen heeft gestopt? Echt elke track op dat album is hetzelfde, met een net wat ander melodietje, terwijl ik juist dacht dat jij daar zo tegen was. En die kicks, gat-ver-damme.

Brennan Heart heeft sommige tracks inderdaad verneukt met vocals, en wat je zegt over dat 14-jarige, daar heb je gelijk in. Maar verder vind ik de tracks prima in elkaar zitten. Qua geluidskwaliteit is hij sowieso 10x verder dan Activator. En waarom is Shanokee's stem niet geschikt voor hardstyle? Niks mis met Feel U Here toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 18:48 
 
Hardtraxx Elite

@lyst welke melodieën heeft hij gestolen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trouwens, kun jij als early liefhebber Muzik Bizz en I Love Haters niet waarderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zitten opzich een paar lekkere nummers tussen, maar toch beetje teveel van hetzelfde... vond bijv Activator album meer variatie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap alleen niet waarom die facking Audiometric zo Gay heeft gemaakt! :huh:

En wat dan, als de teksten zijn gedaan door een 14-jarige knul??
Brennan krijgt van mij een dik compliment voor dit album! :thumbup:

Het enige minpunt is gewoon Audiometric! Want het is gewoon een dik nummer alleen die stem is helemaal niks :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 19:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Audiometric is misschien wel het beste nummer van het hele album. Toen BH dat nummer ging draaien op Defqon stond de hele tent 3 dubbel dwars op zn kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 20:11 
 
Hardtraxx Elite

+punt aan t album vind ik dat hij continu boeiend blijft mede omdat ik de Intro's erg lekker vind :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Ik snap alleen niet waarom die facking Audiometric zo Gay heeft gemaakt! :huh:


ja echt hé. had toenet even geluisterd maar de vocals die er eerst in zaten waren veeeeel vetter :/

edit: ff vraagje is ie trouwens al bij de free record shop te koop? want ga zondag op vakantie en dan wil ik hem wel hebben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 21:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
@lyst welke melodieën heeft hij gestolen dan?

remember en een track van dit album zijn exact het zelfde als adagio for strings.
de acidline in masterblade is van blade themesong

http://forum.screamer-hardstyle.com/vie ... nnan+heart
Lees dat topic maar eens door, thera (ook actief op dit forum) is een anagram van heart van de orginele Brennan & Heart, sinds ze zijn opgesplitst is het Brennan Heart geworden.

@overige reacties:
I love haters acid line vind ik een beetje te simpel, bovendien heeft het een break van bijna 30 seconds. Bovendien is de hele track vrijwel hetzelfde.

Music Bizz klinkt inderdaad wel erg goed, alleen komt me die climax ook iets te bekend voor.

Ik zal morgen wel ff complete review schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Just4Music schreef:
@lyst welke melodieën heeft hij gestolen dan?

remember en een track van dit album zijn exact het zelfde als adagio for strings.
de acidline in masterblade is van blade themesong

http://forum.screamer-hardstyle.com/vie ... nnan+heart
Lees dat topic maar eens door, thera (ook actief op dit forum) is een anagram van heart van de orginele Brennan & Heart, sinds ze zijn opgesplitst is het Brennan Heart geworden.

@overige reacties:
I love haters acid line vind ik een beetje te simpel, bovendien heeft het een break van bijna 30 seconds. Bovendien is de hele track vrijwel hetzelfde.

Music Bizz klinkt inderdaad wel erg goed, alleen komt me die climax ook iets te bekend voor.

Ik zal morgen wel ff complete review schrijven.


Ik denk dat lyst gewoon niks heeft met albums en liever alle artiesten door elkaar luisterd. Dan de vocals, tja wat zal ik erover schrijven. 14-jarige, Het BLIJFT en je HOOFD hangen en dat heeft hij toch maar weer is goed voor elkaar :thumbup: . Deze man heeft echt wel nagedacht wat hij doet, tuurlijk ieder zijn mening. Maar heel de kwestie dat brennan zijn eigen muziek niet maakt, ONZIN :list: Als hij niet kan produceren zit hij ook niet in dit vak, hoe is hij er dan ooit ingekomen!! En lyst je kunt die twee nummers niet zo lekker vinden, maar dat album heeft meer als 2 nummers -.- En er zijn meer DJ's die inspiratie halen uit andere liedjes, aangezien brennan een DJ is hij dus ook! :whistle: Ik vind het wel goed dat je je mening geeft, maar je moet hem niet afzeike. Jij krijgt het niet voor elkaar om een album bij de free record shop in de schappen te pleuren :P

THE END :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Zo dat is eruit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Lyst schreef:
Just4Music schreef:
@lyst welke melodieën heeft hij gestolen dan?

remember en een track van dit album zijn exact het zelfde als adagio for strings.
de acidline in masterblade is van blade themesong

http://forum.screamer-hardstyle.com/vie ... nnan+heart
Lees dat topic maar eens door, thera (ook actief op dit forum) is een anagram van heart van de orginele Brennan & Heart, sinds ze zijn opgesplitst is het Brennan Heart geworden.

@overige reacties:
I love haters acid line vind ik een beetje te simpel, bovendien heeft het een break van bijna 30 seconds. Bovendien is de hele track vrijwel hetzelfde.

Music Bizz klinkt inderdaad wel erg goed, alleen komt me die climax ook iets te bekend voor.

Ik zal morgen wel ff complete review schrijven.


Ik denk dat lyst gewoon niks heeft met albums en liever alle artiesten door elkaar luisterd. Dan de vocals, tja wat zal ik erover schrijven. 14-jarige, Het BLIJFT en je HOOFD hangen en dat heeft hij toch maar weer is goed voor elkaar :thumbup: . Deze man heeft echt wel nagedacht wat hij doet, tuurlijk ieder zijn mening. Maar heel de kwestie dat brennan zijn eigen muziek niet maakt, ONZIN :list: Als hij niet kan produceren zit hij ook niet in dit vak, hoe is hij er dan ooit ingekomen!! En lyst je kunt die twee nummers niet zo lekker vinden, maar dat album heeft meer als 2 nummers -.- En er zijn meer DJ's die inspiratie halen uit andere liedjes, aangezien brennan een DJ is hij dus ook! :whistle: Ik vind het wel goed dat je je mening geeft, maar je moet hem niet afzeike. Jij krijgt het niet voor elkaar om een album bij de free record shop in de schappen te pleuren :P

THE END :clap:


Zany produceert als de Donkey Rollers ook niet alleen he. En Dozer en The Pitcher ook niet. Het zou dus wel heel goed kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

ja maar miss niet helemaal van zijn eigen, maar hij heeft er zeker een groot aandeel in! Als ik die andere gast was die dat maakte voor hem, zou ik zelf ff scantraxx opbellen!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Audiometric is misschien wel het beste nummer van het hele album. Toen BH dat nummer ging draaien op Defqon stond de hele tent 3 dubbel dwars op zn kop.


Ja, maar dat was de eerste versie van Audiometric en niet de albumversie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 21:53 
 
Hardtraxxer

FRArnold schreef:
dawasiknie schreef:
Audiometric is misschien wel het beste nummer van het hele album. Toen BH dat nummer ging draaien op Defqon stond de hele tent 3 dubbel dwars op zn kop.


Ja, maar dat was de eerste versie van Audiometric en niet de albumversie ;)

shit man dat meen je niej hoop eigelijk wel dat die gereleased op vinyl in plaats van deze deze vind het nog steeds vette track hoor maar die andere heeft gewoon vettere vocals :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
dawasiknie schreef:
Audiometric is misschien wel het beste nummer van het hele album. Toen BH dat nummer ging draaien op Defqon stond de hele tent 3 dubbel dwars op zn kop.


Ja, maar dat was de eerste versie van Audiometric en niet de albumversie ;)


Eerste versie en album versie verschillen vrij weinig. Alleen die stem, en wat extra zinnetjes. Het is echt niet zo dat die hele track is verpest. Kan soms wel lachen om die stem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
FRArnold schreef:
dawasiknie schreef:
Audiometric is misschien wel het beste nummer van het hele album. Toen BH dat nummer ging draaien op Defqon stond de hele tent 3 dubbel dwars op zn kop.


Ja, maar dat was de eerste versie van Audiometric en niet de albumversie ;)


Eerste versie en album versie verschillen vrij weinig. Alleen die stem, en wat extra zinnetjes. Het is echt niet zo dat die hele track is verpest. Kan soms wel lachen om die stem.


Ja, je ken er inderdaad enorm om lachen ja :')

Dat is het minpunt van de song ;)
Als ik die homo motherfocking hoor zeggen lach ik me idd dood! Dat ga je toch niet draaien voor duizende mensen!
Het nummer is goed, dat zeker, maar vocals zijn wel belangrijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 22:05 
 
Hardtraxx Veteran

een voorbeeld:

Ran-D zijn vocals maken zijn muziek :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 22:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind de nieuwe stem van audiometric wel vet! Hou wel van zo een soort engels accent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het ook wel vet, weer eens wat anders dan de 1000e negervocal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2009 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Maar heel de kwestie dat brennan zijn eigen muziek niet maakt, ONZIN :list:


Hoe weet je dat zo zeker dan .. ?
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle