Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 15:23 
 
Hardtraxxer

IMO toch wel de BH's beste plaat in een lange tijd.
Heerlijk die mid-intro, doet me gelijk denken aan Musical Impressions. (eindelijk weer)
Verder zit het ook goed in elkaar en klinkt het goed, kicks bij de climax waren ook wat onverwacht, maar het klinkt niet verkeerd en het is toch mooi om te zien dat die eindelijk is echt zijn kicks veranderd.

Melodie is inderdaad niet super complex maar klinkt wel gewoon goed (kon nog wel iets spannender gemaakt worden maar alsnog), voor mij toch wel een van de betere anthems van de afgelopen tijd, deze pakt mij meteen ipv dat ik hem vaker moet luisteren om ervan te genieten. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk een anthem dat me in 1x pakt (gebeurt eigenlijk nooit). Leuke/verrassende mid, prima melodie, lekker zomers en heeft ook wel het Decibel/festival gevoel imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk anthem voor Decibel. Typische Decibel vocals, goeie melodie en een dijk van een mid. Die zag ik in de verste verte niet aankomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sterk anthem! Ook weer een BH plaat die me direct wat doet. Fijne midintro-kicks en een goede melodie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe meer ik hem opzet hoe toffer ik hem ga vinden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 11:44 
 
Hardtraxx Addict

Prima Anthem van BH, fijne zomerse melodie en goede kicks :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 11:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijne zomerse melodie en lead :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absoluut een vet anthem imo. Hele dikke mid, fijne Melo. Alleen de kicks uit de climax passen niet helemaal perfect. Maar desondanks toffe plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 12:56 
 
Hardtraxx Addict

Kicks passen totaal niet bij de melodie imo. En ja ik weet het, hij gebruikt eindelijk andere kicks. Wil nog niet zeggen dat het daarmee meteen per definitie goed is. Melodie zelf is ook niet al te best. Als je dan een tweede climax doet gooi er dan tenminste nog iets van variatie in ten opzichte van de eerste...

Mid-intro is wel dik. Dat zijn echt van die kicks die live het publiek onverwachts opeens monsterhard wegblazen :drool:

Ohja en de vocals slaan echt nergens op maar hadden erger gekund gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De mid intro klinkt lekker, maar die melodie is zo lachwekkend simpel en inspiratieloos. Je hoopt dan nog op een (kleine) twist in de 2e climax, maar helaas. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Biases:
  • Brennan Heart is imo toch wel de minst interessante dj/producer van de laatste jaren
  • veel positieve berichten gelezen over dit anthem voor het luisteren

Tijdens het luisteren:
  • Mid-intro: Wauw, Brennan Heart kan het dus toch, prettige geluidjes in deze intro.
  • Climaxes: Niet verkeerd, zonde van de terugkerende vocals en ik vind de kicks ook niet bijzonder goed passen. Wel thumbs up dat het geen Sub Sonik-kicks zijn geworden...
  • De rest: Langdradig (bijna 2min van intro tot climax waarin het niet bepaald spannend wordt), erg dunnetjes, eenvoudige melodie en weinig bijzondere vocalen maken het toch een plaat die ik snel weer vergeet

Mijn lage verwachtingen wel zeker overtroffen. Alles bij elkaar een voldoende maar daarmee is ook alles gezegd.

Kan echter niet snappen hoe het dq1 anthem dit jaar hier finaal afgebrand werd, terwijl dit dan wel weer ontvangen wordt als een gouden anthem.

Byron schreef:
IMO toch wel de BH's beste plaat in een lange tijd.

In het land van de blinden is eenoog koning. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het Defqon anthem nog steeds erg saai. Kwalitatief natuurlijk top, maar voor de rest heeft het nummer me nooit echt gepakt en het Defqon gevoel ontbrak ofzo. Al weet ik sowieso niet echt hoe je het huidige Defqon gevoel in een anthem moet stoppen. Dat vrolijke zomerse zijn ze al een aantal jaar vanaf. Maar ook objectief beschouwd, beoordelen als normaal Project One nummer vind ik het nergens spannend worden.

De melodie in dit nummer is misschien wel wat simpel, maar wel typisch Decibel. Voor Brennan Heart begrippen een goede plaat maar ook objectief beschouwd vind ik het geen verkeerd anthem. Niet super, maar ook zeker niet verkeerd om eens voorbij te horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
De melodie in dit nummer is misschien wel wat simpel, maar wel typisch Decibel. Voor Brennan Heart begrippen een goede plaat maar ook objectief beschouwd vind ik het geen verkeerd anthem. Niet super, maar ook zeker niet verkeerd om eens voorbij te horen komen.


Dus met andere woorden, je bent tevreden met middelmaat? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 11:22 
 
Hardtraxx Addict

Jordy schreef:
De melodie in dit nummer is misschien wel wat simpel, maar wel typisch Decibel.

Wat is er zo typisch dan? Dat het zomers klinkt? Zo klinkt vrijwel elke melodieuze plaat in majeur. Of komt het doordat de vocalen letterlijk Decibel roepen? ..

Jordy schreef:
Voor Brennan Heart begrippen een goede plaat maar ook objectief beschouwd vind ik het geen verkeerd anthem.

Als je iets objectief beschouwt is het misschien handig om bij de feiten te blijven. Ik denk dat je subjectief bedoelt.

Jordy schreef:
Niet super, maar ook zeker niet verkeerd om eens voorbij te horen komen.

Objectief gezien dan he.

P.S. Wat doet je hele verhaal over het Defqon anthem er toe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 12:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jezus mensen wat is er zo moeilijk te begrijpen aan wat hij zegt. Lekker je eigen mening in zijn mening verwerken :lol:.

Hij vindt de plaat voor Brennan Heart zijn doen goed en de plaat als Decibel anthem zijnde niet verkeerd. Objectief is hier gewoon het als plaat op zich bekijken tegenover andere platen/anthems.

Het Defqon stukje slaat op de comment boven hem. En daar ook staat het objectieve voor hoe de plaat staat ten opzichte van andere P1 platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 19:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik blijf deze maar opzetten. Wat een rete-sterk anthem zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
Jordy schreef:
De melodie in dit nummer is misschien wel wat simpel, maar wel typisch Decibel. Voor Brennan Heart begrippen een goede plaat maar ook objectief beschouwd vind ik het geen verkeerd anthem. Niet super, maar ook zeker niet verkeerd om eens voorbij te horen komen.


Dus met andere woorden, je bent tevreden met middelmaat? :huh:

Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar soms bevat een middelmatig nummer wel elementen die het fijn maken om naar te luisteren. Ik sla niet stijl achterover van dit nummer, maar zoals ik al zei, niet verkeerd om eens voorbij te horen komen.

Ik zou ook willen dat elk euforisch nummer van het niveau Heartbeat is, maar dat kun je moeilijk verwachten van Producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Dit is voor mij het allerbeste anthem van de afgelopen jaren van alle feesten. Het echte Decibel gevoel :worship:


Dit geeft echt een zomers thema aan Decibel. Precies zoals dat ooit bedoeld was! Heerlijk nummer (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Kicks passen totaal niet bij de melodie imo. En ja ik weet het, hij gebruikt eindelijk andere kicks. Wil nog niet zeggen dat het daarmee meteen per definitie goed is. Melodie zelf is ook niet al te best. Als je dan een tweede climax doet gooi er dan tenminste nog iets van variatie in ten opzichte van de eerste...

Mid-intro is wel dik. Dat zijn echt van die kicks die live het publiek onverwachts opeens monsterhard wegblazen :drool:

Ohja en de vocals slaan echt nergens op.

Eens met bovenstaande. Degelijk plaatje, maar niks bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
TropicalDanny schreef:
Jordy schreef:

Dus met andere woorden, je bent tevreden met middelmaat? :huh:

Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar soms bevat een middelmatig nummer wel elementen die het fijn maken om naar te luisteren. Ik sla niet stijl achterover van dit nummer, maar zoals ik al zei, niet verkeerd om eens voorbij te horen komen.

Ik zou ook willen dat elk euforisch nummer van het niveau Heartbeat is, maar dat kun je moeilijk verwachten van Producers.


Ik snap een klein beetje wat je bedoelt. En misschien is dit wat off-topic en niet netjes om 1 persoon hier op af te vallen, maar mijn punt is vooral het gebrek aan kritiek in de scene.

Het niveau is (thank god) de afgelopen 2 jaar zo bizar omhoog geschoten. Laten we er nou aub ook als fan/luisteraar voor zorgen dat dit zo blijft, en niet genoegen nemen met een 6je. Voor je het weet krijg je weer zo'n periode als in 2012-2015..

Van opbouwende kritiek is nooit iemand slechter geworden hè! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 08:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Denk niet dat Brennan meeleest, en of je het een 6je vindt of niet is altijd nog subjectief. Als men t wel oke vindt, dan tja, van een persoon wordt het niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben deze plaat heel erg gaan waarderen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
wootum schreef:
Ik blijf deze maar opzetten. Wat een rete-sterk anthem zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat! Positief verrast door de kicks in de mid intro. Jammer dat die er niet in de climax in zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Leuke plaat! Positief verrast door de kicks in de mid intro. Jammer dat die er niet in de climax in zitten

Ik denk niet dat ten goede komt en dat dit juist dan de melodie verpest. De kicks zijn niet echt climax material, dan zou ik iets zwaarders gebruiken.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle