Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
IMO toch wel de BH's beste plaat in een lange tijd.
Heerlijk die mid-intro, doet me gelijk denken aan Musical Impressions. (eindelijk weer)
Verder zit het ook goed in elkaar en klinkt het goed, kicks bij de climax waren ook wat onverwacht, maar het klinkt niet verkeerd en het is toch mooi om te zien dat die eindelijk is echt zijn kicks veranderd.

Melodie is inderdaad niet super complex maar klinkt wel gewoon goed (kon nog wel iets spannender gemaakt worden maar alsnog), voor mij toch wel een van de betere anthems van de afgelopen tijd, deze pakt mij meteen ipv dat ik hem vaker moet luisteren om ervan te genieten. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Eindelijk een anthem dat me in 1x pakt (gebeurt eigenlijk nooit). Leuke/verrassende mid, prima melodie, lekker zomers en heeft ook wel het Decibel/festival gevoel imo.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Heerlijk anthem voor Decibel. Typische Decibel vocals, goeie melodie en een dijk van een mid. Die zag ik in de verste verte niet aankomen :P
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Sterk anthem! Ook weer een BH plaat die me direct wat doet. Fijne midintro-kicks en een goede melodie. :)
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 14 hours ago
Hoe meer ik hem opzet hoe toffer ik hem ga vinden :thumbup:
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Prima Anthem van BH, fijne zomerse melodie en goede kicks :) .
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Fijne zomerse melodie en lead :)
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Absoluut een vet anthem imo. Hele dikke mid, fijne Melo. Alleen de kicks uit de climax passen niet helemaal perfect. Maar desondanks toffe plaat.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Kicks passen totaal niet bij de melodie imo. En ja ik weet het, hij gebruikt eindelijk andere kicks. Wil nog niet zeggen dat het daarmee meteen per definitie goed is. Melodie zelf is ook niet al te best. Als je dan een tweede climax doet gooi er dan tenminste nog iets van variatie in ten opzichte van de eerste...

Mid-intro is wel dik. Dat zijn echt van die kicks die live het publiek onverwachts opeens monsterhard wegblazen :drool:

Ohja en de vocals slaan echt nergens op maar hadden erger gekund gelukkig.
Hardtraxxer
146 posts member since 2016
last seen Jul 2026
De mid intro klinkt lekker, maar die melodie is zo lachwekkend simpel en inspiratieloos. Je hoopt dan nog op een (kleine) twist in de 2e climax, maar helaas. :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Biases:
  • Brennan Heart is imo toch wel de minst interessante dj/producer van de laatste jaren
  • veel positieve berichten gelezen over dit anthem voor het luisteren
Tijdens het luisteren:
  • Mid-intro: Wauw, Brennan Heart kan het dus toch, prettige geluidjes in deze intro.
  • Climaxes: Niet verkeerd, zonde van de terugkerende vocals en ik vind de kicks ook niet bijzonder goed passen. Wel thumbs up dat het geen Sub Sonik-kicks zijn geworden...
  • De rest: Langdradig (bijna 2min van intro tot climax waarin het niet bepaald spannend wordt), erg dunnetjes, eenvoudige melodie en weinig bijzondere vocalen maken het toch een plaat die ik snel weer vergeet
Mijn lage verwachtingen wel zeker overtroffen. Alles bij elkaar een voldoende maar daarmee is ook alles gezegd.

Kan echter niet snappen hoe het dq1 anthem dit jaar hier finaal afgebrand werd, terwijl dit dan wel weer ontvangen wordt als een gouden anthem.
Byron wrote:IMO toch wel de BH's beste plaat in een lange tijd.
In het land van de blinden is eenoog koning. :P
Last edited by Redman on 10 Jul 2018 00:18, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Vind het Defqon anthem nog steeds erg saai. Kwalitatief natuurlijk top, maar voor de rest heeft het nummer me nooit echt gepakt en het Defqon gevoel ontbrak ofzo. Al weet ik sowieso niet echt hoe je het huidige Defqon gevoel in een anthem moet stoppen. Dat vrolijke zomerse zijn ze al een aantal jaar vanaf. Maar ook objectief beschouwd, beoordelen als normaal Project One nummer vind ik het nergens spannend worden.

De melodie in dit nummer is misschien wel wat simpel, maar wel typisch Decibel. Voor Brennan Heart begrippen een goede plaat maar ook objectief beschouwd vind ik het geen verkeerd anthem. Niet super, maar ook zeker niet verkeerd om eens voorbij te horen komen.
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Jordy wrote:De melodie in dit nummer is misschien wel wat simpel, maar wel typisch Decibel. Voor Brennan Heart begrippen een goede plaat maar ook objectief beschouwd vind ik het geen verkeerd anthem. Niet super, maar ook zeker niet verkeerd om eens voorbij te horen komen.
Dus met andere woorden, je bent tevreden met middelmaat? :huh:
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Jordy wrote:De melodie in dit nummer is misschien wel wat simpel, maar wel typisch Decibel.
Wat is er zo typisch dan? Dat het zomers klinkt? Zo klinkt vrijwel elke melodieuze plaat in majeur. Of komt het doordat de vocalen letterlijk Decibel roepen? ..
Jordy wrote:Voor Brennan Heart begrippen een goede plaat maar ook objectief beschouwd vind ik het geen verkeerd anthem.

Als je iets objectief beschouwt is het misschien handig om bij de feiten te blijven. Ik denk dat je subjectief bedoelt.
Jordy wrote:Niet super, maar ook zeker niet verkeerd om eens voorbij te horen komen.
Objectief gezien dan he.

P.S. Wat doet je hele verhaal over het Defqon anthem er toe?
Last edited by InfinI on 10 Jul 2018 16:11, edited 2 times in total.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Jezus mensen wat is er zo moeilijk te begrijpen aan wat hij zegt. Lekker je eigen mening in zijn mening verwerken :lol:.

Hij vindt de plaat voor Brennan Heart zijn doen goed en de plaat als Decibel anthem zijnde niet verkeerd. Objectief is hier gewoon het als plaat op zich bekijken tegenover andere platen/anthems.

Het Defqon stukje slaat op de comment boven hem. En daar ook staat het objectieve voor hoe de plaat staat ten opzichte van andere P1 platen.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik blijf deze maar opzetten. Wat een rete-sterk anthem zeg :loving:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
TropicalDanny wrote:
Jordy wrote:De melodie in dit nummer is misschien wel wat simpel, maar wel typisch Decibel. Voor Brennan Heart begrippen een goede plaat maar ook objectief beschouwd vind ik het geen verkeerd anthem. Niet super, maar ook zeker niet verkeerd om eens voorbij te horen komen.
Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar soms bevat een middelmatig nummer wel elementen die het fijn maken om naar te luisteren. Ik sla niet stijl achterover van dit nummer, maar zoals ik al zei, niet verkeerd om eens voorbij te horen komen.

Ik zou ook willen dat elk euforisch nummer van het niveau Heartbeat is, maar dat kun je moeilijk verwachten van Producers.
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Bastiaan wrote:Dit is voor mij het allerbeste anthem van de afgelopen jaren van alle feesten. Het echte Decibel gevoel :worship:
Dit geeft echt een zomers thema aan Decibel. Precies zoals dat ooit bedoeld was! Heerlijk nummer (L)
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
InfinI wrote:Kicks passen totaal niet bij de melodie imo. En ja ik weet het, hij gebruikt eindelijk andere kicks. Wil nog niet zeggen dat het daarmee meteen per definitie goed is. Melodie zelf is ook niet al te best. Als je dan een tweede climax doet gooi er dan tenminste nog iets van variatie in ten opzichte van de eerste...

Mid-intro is wel dik. Dat zijn echt van die kicks die live het publiek onverwachts opeens monsterhard wegblazen :drool:

Ohja en de vocals slaan echt nergens op.
Eens met bovenstaande. Degelijk plaatje, maar niks bijzonders.
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Jordy wrote:
TropicalDanny wrote:
Jordy wrote:
Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar soms bevat een middelmatig nummer wel elementen die het fijn maken om naar te luisteren. Ik sla niet stijl achterover van dit nummer, maar zoals ik al zei, niet verkeerd om eens voorbij te horen komen.

Ik zou ook willen dat elk euforisch nummer van het niveau Heartbeat is, maar dat kun je moeilijk verwachten van Producers.
Ik snap een klein beetje wat je bedoelt. En misschien is dit wat off-topic en niet netjes om 1 persoon hier op af te vallen, maar mijn punt is vooral het gebrek aan kritiek in de scene.

Het niveau is (thank god) de afgelopen 2 jaar zo bizar omhoog geschoten. Laten we er nou aub ook als fan/luisteraar voor zorgen dat dit zo blijft, en niet genoegen nemen met een 6je. Voor je het weet krijg je weer zo'n periode als in 2012-2015..

Van opbouwende kritiek is nooit iemand slechter geworden hè! ;)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Denk niet dat Brennan meeleest, en of je het een 6je vindt of niet is altijd nog subjectief. Als men t wel oke vindt, dan tja, van een persoon wordt het niet minder.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Ik ben deze plaat heel erg gaan waarderen :oh:
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Bastiaan wrote:
wootum wrote:Ik blijf deze maar opzetten. Wat een rete-sterk anthem zeg :loving:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Leuke plaat! Positief verrast door de kicks in de mid intro. Jammer dat die er niet in de climax in zitten
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Leonidas wrote:Leuke plaat! Positief verrast door de kicks in de mid intro. Jammer dat die er niet in de climax in zitten
Ik denk niet dat ten goede komt en dat dit juist dan de melodie verpest. De kicks zijn niet echt climax material, dan zou ik iets zwaarders gebruiken.