Waarom laten ze niet eens iemand uit de nieuwe generatie een anthem maken...?
Vind er weinig aan
Vind er weinig aan
Wildstylez heeft inmiddels 5x een Defqon anthem op z'n naam staan.Kan me niet herinneren dat ik een artiest eerder twee keer het anthem voor een dergelijk groot feest heb zien maken.
Daar kun je nog het argument maken dat Defqon Australië/Chili andere feesten zijn en dat ze als bijvoorbeeld P1 onder een ander alias produceren. Beide heren hebben inderdaad erg veel Defqon anthems gemaakt, maar ze hebben niet twee keer solo het anthem voor de Nederlandse editie achter hun naam staan. Vind het dan gek dat het bij Brennan Heart wel ineens gebeurt voor Decibel.zeke wrote:Wildstylez heeft inmiddels 5x een Defqon anthem op z'n naam staan.Kan me niet herinneren dat ik een artiest eerder twee keer het anthem voor een dergelijk groot feest heb zien maken.
Headhunterz ook 4 volgens mij.
ah joh coone heeft volgens mij ook pas 4 reverze anthemsPannenkoek wrote:Daar kun je nog het argument maken dat Defqon Australië/Chili andere feesten zijn en dat ze als bijvoorbeeld P1 onder een ander alias produceren. Beide heren hebben inderdaad erg veel Defqon anthems gemaakt, maar ze hebben niet twee keer solo het anthem voor de Nederlandse editie achter hun naam staan. Vind het dan gek dat het bij Brennan Heart wel ineens gebeurt voor Decibel.zeke wrote:Wildstylez heeft inmiddels 5x een Defqon anthem op z'n naam staan.Kan me niet herinneren dat ik een artiest eerder twee keer het anthem voor een dergelijk groot feest heb zien maken.
Headhunterz ook 4 volgens mij.
Collabs ( al is Alpha2 natuurlijk wel.discutabel )LV1 wrote:Noisecontrollers heeft ook het decibel anthem in 2010, 2013 en 2017 gemaakt...
Verder wel een leuk anthem maar niet bijzonder
Deze idd
Exterkate wrote:Ik vind de melodie naar een paar keer te hebben beluisterd wel eeeerg simpel. Er zit ook niet echt veel kracht in de climax
Dit helaasExterkate wrote:Ik vind de melodie naar een paar keer te hebben beluisterd wel eeeerg simpel. Er zit ook niet echt veel kracht in de climax