Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 18:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Black Sense - I Don't Know EP (KIU082)

Label: Keep It Up Music
WEB release: 10/05/2019

Tracks:
01. Black Sense - I Don't Know
02. Black Sense - Death Of Me

Samples:




Bron:
Afbeelding
https://www.hardstyle-releases.com/black-sense-kiu082/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2019 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee dingen die me bij beiden platen opvallen: De kicks in de mid-intro's :bomb: en dat beide platen niet helemaal lekker afgewerkt lijken (?). Alle verschillende elementen lijken een beetje los van elkaar te hangen of zo. Death of You is mijn favoriet van de twee. Fijne melodie zit daar ook nog in :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2019 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Twee dingen die me bij beiden platen opvallen: De kicks in de mid-intro's :bomb: en dat beide platen niet helemaal lekker afgewerkt lijken (?). Alle verschillende elementen lijken een beetje los van elkaar te hangen of zo. Death of You is mijn favoriet van de twee. Fijne melodie zit daar ook nog in :loving:


Dit. En dit heb ik wel vaker met nieuwkomers. Die midintro's zijn allemaal superstrak (klinken ook technisch strak, voor mijn oren iig) en de climaxen klinken als een trainwreck. Jammer is dat wel altijd. En idd, de elementen die loshangen ook ja. Midintro's die bijv uit een andere plaat lijken te komen dan de climaxen. Niet een samenhangend geheel. Mja, is ook omdat het nog talenten zijn obv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 10:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Allebei platen hebben best wel potentie, maar de kicks passen er totaal niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Had potentie, maar de kicks passen er totaal niet bij en het klinkt nogal slecht afgewerkt en leeg. De kicks die in de mids zitten, zijn wel weer leuk.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle