Related topics
- View the latest post: Zedd ft. Selena Gomez - I Want You To Know (Galactixx Bootleg)
- View the latest post: So Juice - You Don't Know (GBD294)
- View the latest post: Radical Redemption - You Don't Know Shit
- View the latest post: Radical Redemption- You Don't Know Shit
- View the latest post: Devin Wild - I Don't Know This Tempo
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Meeh nog steeds niet helaas!Broken Balance wrote:Voor volgend jaar dan maar, als het niet 2023 wordt. Zit voor mijn gevoel nog te wachten op collabs die twee jaar terug waren aangekondigd door B-FrontJordi wrote:toty.
Was anders dit jaar idd TOTY kandidaat geweest. Wellicht volgend jaar, maar heb dat de laatste tijd vaker met B-Front platen, de release duurt zo ontiegelijk lang dat de wow-factor al weer weg is en het vervangen wordt door "oh ja die plaat was er ook nog". Everlasting, ondanks dat het een topplaat is, is een schitterend voorbeeld er van.
Maandag clipopname.
Ze zoeken nog figuranten.
Ze zoeken nog figuranten.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Verplaatst.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Ik vind dit echt een onwijs vette plaat. Kicks zijn dik, lead heeft een dikke bak drive en heeft een fijne sound. B-Front randje weer helemaal terug te vinden, as usual. Tweede climax iets minder, maar doet weinig af aan het geheel. 8/10
Meermaals mogen horen op Defqon en geen moment verveeld, wat een plaat is dit toch 
Heerlijke melo zeg! Kicks ook dikke prima
Dit is écht heel goed. Gebruik van de vocalen/koortjes, melodie, opbouwtje met langzame pingeltjes, uithalen, hier en daar een passende kickroll. 
Deze moest even groeien bij mij maar wat een heerlijke plaat zeg
Die nieuwe kick van B-Front is ook precies hoe ik ze het liefst heb bij hem
Die nieuwe kick van B-Front is ook precies hoe ik ze het liefst heb bij hem
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Vocals wat minder, maar hele fijne plaat verder

Geinig, ik vind de vocals in deze plaat juist heel erg tof en passendMYTZE wrote:Vocals wat minder, maar hele fijne plaat verder![]()
Ik had het al eerder gepost, dikke track. Ondanks dat ik de track maar 3 of 4 keer heb gehoord klinkt dit echt zo bekend (op een goede manier). Alsof het al een aantal jaar rond gaat 
Beste plaat van het jaar tot nu toe
Echt alles klopt hier aan en dit is echt exact wat ik zoek in muziek. De sfeer, choirs, vocals, melodie, de kickrolls, de energie. Zo gruwelijk blij dat ie er eindelijk is