Tracks: 01. Bioweapon - We May Live On 02. Bioweapon - 2 The Dancefloor 03. Bioweapon - A.A.C.S. 04. Bioweapon - Show Me 05. Bioweapon - Let The Beat 06. Bioweapon - Dancing Through Darkness 07. Bioweapon - To The Rave 08. Bioweapon - Move Me Closer 09. Bioweapon - Music 10. Bioweapon - Turn This Weapon On 11. Bioweapon - La Venganza (Revenge) 12. Bioweapon - Loudness 13. Bioweapon - Creatures
Ivan Carsten - Amazing Combination (Technoboy's Old Style Mix)
Unpopular opinion (?) maar het origineel is superieur want die climax is echt een van de beste melodieuze climaxen aller tijden IMO en die kickroll die de climax inleidt bah bah bah stervormig klaarkome
Ja eens maar het origineel heeft een minder leuke intro vind ik, mijn favoriet is: Ivan Carsten - Amazing Combination (Delt-A's Amazing Combination of the Original Mix & Technoboy's Old Style Mix)
Ja eens maar het origineel heeft een minder leuke intro vind ik, mijn favoriet is: Ivan Carsten - Amazing Combination (Delt-A's Amazing Combination of the Original Mix & Technoboy's Old Style Mix)
Allemaal vet hoor die ''oudere'' sounds. Maar vind het toch een beetje ergens in de verte covers van de echte classis zoals Tonight, Astral en Amazing Combination tot nu toe. Doet voor mij een beetje afbraak aan originaliteit en de hype
fijn dat er ook weer wat meer serieuzere nummers uitgebracht worden met dit album
ik snap wel dat hardstyle ook een beetje chaotische genre is waarop meer gestampt moet kunnen worden dan genoten, maar een (aantal) nummer(s) met iets serieuzere toon mag kunnen, af en toe.