Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2025 15:46 

Hardtraxxer

Pantermaat schreef:
Zou toch tof zijn om Bioweapon eens op een mainstage defqon of decibel te zien en dan rond 19.00 uur i.p.v. één van de eerste acts, maar een mainstage is sowieso niet realistisch ben ik bang, zeker niet dat tijdstip.

Staan ze uberhaupt ergens op een lineup naast Journey Through Sound?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2025 16:32 

Hardtraxxer

Sven-O schreef:
Pantermaat schreef:
Zou toch tof zijn om Bioweapon eens op een mainstage defqon of decibel te zien en dan rond 19.00 uur i.p.v. één van de eerste acts, maar een mainstage is sowieso niet realistisch ben ik bang, zeker niet dat tijdstip.

Staan ze uberhaupt ergens op een lineup naast Journey Through Sound?

Voor zover ik kan zie helaas niet. Hoop een beetje op de UV Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2025 17:05 

Hardtraxx Veteran

Ik had ergens een insta post gezien dat dit voorlopig once in a life time is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2025 17:11 

Hardtraxxer

Hoe kut is dat

Edit: Gevonden https://www.instagram.com/p/DGlP-2xiKZi/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2025 18:44 

Hardtraxxer

Ze staan vast op de UV stage de vrijdag's ofzo denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2025 19:14 

Hardtraxx Elite

Gaste hoe vinden jullie het dat audiofreq er voor zou kunnen kiezen enkel dit soort platen te maken maar op dit album na zo'n beetje alleen nog maar uptempo maakt dan haha

wmbt blijft hij met corey gewoon enkel dit soort muziek eruit poepen want z'n uptempo is imo niet echt baanbrekend binnen die scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2025 21:38 

Hardtraxx Veteran

Blijkbaar draaien ze wel in Australië nog :cool:

Zitten vgm wel 2 nieuwe plaatjes in, een nieuwe hoor ik richting het einde ergens, beetje Dead of the Night follow up.

Edit:
Op 26 min en 34:20 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2025 09:56 

Hardtraxxer

jaron123 schreef:

heerlijk dat nummertje op 44:50 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2025 12:32 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Gaste hoe vinden jullie het dat audiofreq er voor zou kunnen kiezen enkel dit soort platen te maken maar op dit album na zo'n beetje alleen nog maar uptempo maakt dan haha

wmbt blijft hij met corey gewoon enkel dit soort muziek eruit poepen want z'n uptempo is imo niet echt baanbrekend binnen die scene.

ze hebben werkelijke schijt aan alles en iedereen met wat ze maken, en ik geef ze helemaal gelijk hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2025 17:43 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

Mijn verwachting is dat hij daarnaast heel wat doet voor anderen in verschillende stijlen. Alleen met hardstyle en uptempo komt hij naar buiten met een artiesten profiel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2025 09:06 

Hardtraxx Crew

jaron123 schreef:

Heerlijk deze set :loving: Hopelijk staan ze inderdaad wel op Defqon, maar dat zal toch wel gezien Sam z'n werkzaamheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 12:02 

Hardtraxx Addict

jaron123 schreef:

Hier word ik vrolijk van :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 12:49 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 12:54 

Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:

Zo deze is goed zeg. Misschien wel m'n favoriet tot nu toe van het album
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 13:51 

Hardtraxx Elite

@MYTZE gestopt met mod zijn? wie gaat nu de releases goed zetten want niks wordt meer bijgewerkt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 14:14 

Hardtraxxer

Ja Creatures :loving: . Imo vetste plaat van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 14:53 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
@MYTZE gestopt met mod zijn? wie gaat nu de releases goed zetten want niks wordt meer bijgewerkt :cry:

Yup :P Tsja, niemand blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 15:03 

Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Zaagkick schreef:

Heeft ook niet extreem veel meerwaarde die schifting tussen gereleased en nieuw.

Wordt zo weinig gepost en gereageerd. Laat het lekker op de grote stapel. Boeie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 16:03 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

Jij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 16:41 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Zaagkick schreef:

Jij!

Alleen mods kunnen topics verplaatsen, ik denk niet dat ik de perfecte persoon ben om de nieuwe mod te zijn hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 16:44 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
MYTZE schreef:
Zaagkick schreef:

Heeft ook niet extreem veel meerwaarde die schifting tussen gereleased en nieuw.

Wordt zo weinig gepost en gereageerd. Laat het lekker op de grote stapel. Boeie.

Tsja als het voor jullie niet uitmaakt uit dat het niet overzichtelijk is, so be it :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 16:52 

Hardtraxx Veteran

Het is wel een dingetje. Zo gaan er een hoop dubbele topics komen. Foutieve dingen worden bv niet meer verwijderd etc... Het 1 steekt het ander weer aan en na een bepaalde tijd is het chaos.

Ik heb het er een paar weken geleden met Mytze al over gehad nadat ik gemeld had de TOTY over te nemen en nieuwe releases te posten. Het ding is, hoelang ga je die taken blijven doen... Nu heb ik tijd o.w.v. omstandigheden, maar wat binnen een paar maanden... Denk dat niemand nog zin heeft om jaren voor 5 man Hardtraxx up to date te houden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 17:00 

Hardtraxx Elite

Ik had het best willen doen, ben bijna 3 jaar mod geweest op het andere forum, bezig met exact dezelfde dingen, alles overzichtelijk houden, uiteindelijk mezelf ge-demod omdat de sfeer helemaal kut is met 24/7 hetzelfde boomer gejank op letterlijk elk nieuw ding wat uitkomt. maar het is best veel gedoe en heb niet meer zoveel vrije tijd als toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 17:31 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Het ding is, hoelang ga je die taken blijven doen... Nu heb ik tijd o.w.v. omstandigheden, maar wat binnen een paar maanden... Denk dat niemand nog zin heeft om jaren voor 5 man Hardtraxx up to date te houden. :P

Precies :P Heb het bijna 3 jaar gedaan, vond het ook wel een keer mooi geweest. Heb inmiddels wel betere dingen te doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2025 14:24 

Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Heb inmiddels wel betere dingen te doen :P

Volgens mij bepalen wij dat wel even MYTZE
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle