Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het overgrote deel is dit echt een heerlijk album geworden :loving:
Een echte persoonlijke favoriet is lastig te kiezen, dat zegt voor mij ook iets over de kwaliteit van het album.
Bij mij kan het ook regelmatig wisselen welke ik echt erg vet vind :P
Maar als ik op dit moment moet kiezen dan zeg ik Chemical, mede vanwege die heerlijke vocals :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Warrior, Chemical, Oxygen Remix, Change The World en SOH remix: Hele dikke platen, varieert nogal welke ik het vetste vind. Heb de Oxgen remix en Change The World al helemaal kapot geluisterd afgelopen maand. Momenteel staat Warrior op repeat, heerlijk vocals, mid en melodie!

Awakening: ga ik niet heel vaak luisteren doordat er eerste 35 seconden alleen maar wat wordt gepraat. Erg jammer want vind die snelle melodie erg vet.

Get Me High, Need To Feel Loved, Limitless, Comeback en Shadows Remix: Prima platen maar niks speciaals imo. Had ook wel meer verwacht van de collab met Audiotricz.

Het Gevoel Van; Ben dat nummer sowieso al beu omdat je het altijd hoort en vind de remix redelijk onnodig.

The Pit: saai nummer en heb een hekel aan moshpits, doe dat lekker als je op een BZB concert bent.

Had op zich best hoge verwachtingen bij dit album en ben zeker niet teleurgesteld! Benieuwd of ze weer een keer op Qlimax staan dit jaar. Wil deze platen wel eens live horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 14:21 
 
Hardtraxx Addict

geert3ssen schreef:
Ben een stuk enthousiaster over dit album dan ik verwacht had :clap:

Dit!
Staan een aantal hele leuke plaatjes op! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ben niet een hele grote BM fan, maar hier staan wel wat leuke plaatjes op. Warrior, Oxygen remix, Chemical, Change The World, The Pit en de SOH remix springen er voor mij uit. Rest vind ik matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awakening is wel mijn absolute favoriet van dit album :worship: :loving:. Wat een goede melodie heeft die plaat!

Warrior komt door net achter, gevolgd door Chemical, Oxygen Remix, Change The World, SOH remix, Get Me High, Need To Feel Loved en Limitless Vond de Oxygen remix in eerste instantie niet zo heel veel aan, maar ben hem steeds meer en meer gaan waarderen. SOH remix doet me aan wel aan NC - Fairytale denken, wat positief is :loving:.

Comeback, Shadows Remix: Had van die collab simpelweg meer verwacht. Klinkt verder niet verkeerd. Remix van B-Front doet me gewoon niet veel.

The Pit: Denk dat ik in het desbetreffende de topic al wel duidelijk genoeg ben geweest over deze plaat :x. Enige positieve zijn wel die bommen van kicks.

Het Gevoel Van remix: Viel me zwaar tegen. Leuk dat er een hardcore plaat op het album gezet word, mar als het vervolgens zo klinkt kan het beter weggelaten worden imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 09:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit hele album :worship: :worship:
Comeback en Warrior zijn persoonlijk m'n favoriet.

Alleen The Pit mag heel snel vergeten worden. Zonde eigenlijk dat ze die op het album hebben gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 12:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het hele album net even geluisterd, luistert over het algemeen wel lekker weg, maar er zitten weinig echte uitschieters tussen. Awakening, Warrior, Need To Be Loved. SOH Remix en Oxygen Remix vind ik voor nu het vetst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een album met weinig uitschieters, zowel naar boven als naar beneden. Een aantal die positief opvallen zijn Warrior (kippenvel bij de break), Chemical en Need To Feel Loved. De Oxygen remix had hier nog bij kunnen komen, maar deze kicks vind ik dus echt ruk.

The Pit en de remix van Het Gevoel Van vind ik echt geen ruk aan. Naast dat ik The Pit een vrij saaie track vind bevalt het idee me ook totaal niet. Laat moshpits maar gewoon weg bij hardstyle.

De rest zijn allemaal gemiddeld tot goed. Niet heel spectaculair maar het album luistert in zijn geheel wel lekker weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tijdje dit album steeds weggeduwd omdat ik de laatste tijd bass modulators totaal niet interessant vond en altijd maar hetzelfde vond klinken. Toch maar even aangezet en toch enorm verrast. Zitten een paar echt goede nummers tussen en luistert echt heerlijk weg. Zou er ineens een stuk minder tegen zijn mochten ze op qlimax staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Interessant interview
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle