Jeffreylp schreef:
B-Front schreef:
Martin Waus schreef:
Dat b-front nooit moe wordt van zijn eigen liedjes snap ik niet. Probeer eens een heel ander structuur in je platen te verwerken. T is GVD altijd het zelfde liedje
Nee sorry
Zo kan je over iedere act wel wat zeggen!
Ik sta voor mijn eigen stij en dat verveelt voor mij totaal niet.
Het is GVD altijd hetzelfde gezeik

aan de andere kant, wil je dat als iemand je naam ziet gelijk weet hoe de track in elkaar zit en bijna meteen de melodie zou kennen zonder 1 sec naar de track geluisterd te hebben.
ik zie "B-front - ID" staan en weet precies wat voor track het wordt. De meeste zijn gewoon goed dus is het niet echt een probleem maar ik weet inmiddels ook dat voor innovatie ik bij jou niet hoef te komen.
Ik sla vaak ook tracks van je over omdat ik anders alleen maar dezelfde tracks op mn pc heb staan en dat wordt saai. dan is hier is de vraag: wil je dat als artiest? dat mensen niet eens de moeite nemen vaker te luisteren/tracks te kopen om te voorkomen dat het helemaal te veel van hetzelfde wordt
nu ben ik een iemand maar ik zal niet de enigste zijn met deze mening.
het is denk ik nog niet zo'n probleem omdat je tracks vaak goed zijn. Een Frontliner of Brennan Heart bijvoorbeeld hebben ook al jaren exact dezelfde tracks en sounds maar daar is vaak het probleem dat de tracks gewoon niet goed zijn (pitchkicks naar de maan etc).
Ik verwacht bij deze namen al gelijk dat het niet denderend wordt en dat is helaas vaak ook zo (ondanks dat beide namen ook zeer goede tracks kunnen maken).
Uiteindelijk geld: maak natuurlijk lekker waar je zelf zin in hebt. ik ben allang blij dat je niet meegaat met die blafkicks of zaagkicks

en de constante anti herrie.
Nja als het goed is heb je ook andere artiesten die je kan luisteren toch? Zo heb je toch ook afwisseling?
Ik vind zelf ook meerdere artiesten, stylen, liedjes leuk!
Maar ik heb het hier vaker aangeven: Ik hou gewoon van een bepaalde stijl! Ik vind gevoel belangrijk en ja dan kom ik toch hieruit omdat ik dit gevoel zelf fijn vind.
Kijk iedereen heeft zijn mening en smaak. Voor mij klinkt het altijd wat anders alleen wel in de stijl waarin ik produceer. En ik geloof heilig in het feit dat je iets moet doen wat je leuk vind Ipv dat ik muziek ga maken om andere eventueel te moeten plassen? Of omdat dat dan populair is daar maar in mee te gaan om iedereen tevreden te houden? Dan zou ik mezelf voorliegen
Ik kan echt wel andere muziek maken alleen ja dan zou ik dat niet onder b-front doen

Maar ik kan best een keer kijken of ik iets “verrassend” kan maken.
Maar vaak probeer ik juist in een collab wat anders te doen of juist mee te denken met de ander producer. Waardoor je wel een iets andere sound krijgt maar toch blijf je denk ik horen dat ik er ook aan mee heb gewekt