Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2022 16:07 
 
Hardtraxx Newbie

B-Front x MNO x DV8 - Echoes (ROUGH265)

Label: Roughstate
WEB release: 05/05/2023

Tracks:
B-Front x MNO x DV8 - Echoes

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 05:42 
 
Hardtraxx Newbie

Gang Gang schreef:
Artiest: B-Front & MNO ft. DV8

Track(s): ID

Sample/video:

https://streamable.com/bgbilo

Bron: ^



Zaterdag! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 12:48 
 
Hardtraxx Addict

WiSH anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 14:10 
 
Hardtraxx Newbie

Uniforce schreef:
WiSH anthem?



Nee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 23:45 
 
Hardtraxx Crew



@ 44:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne plaat! Zoals wel vaker bij Bfront heb ik bij het horen van de melodie zoiets van 'deze heb ik al eens gehoord' maar dat maakt 'm niet minder goed.

Toffe vocals ook trouwens van DV8, mag ook gezegd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



5 min :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2023 13:56 
 
Hardtraxxer



ULTIMO schreef:
Fijne plaat! Zoals wel vaker bij Bfront heb ik bij het horen van de melodie zoiets van 'deze heb ik al eens gehoord' maar dat maakt 'm niet minder goed.

Toffe vocals ook trouwens van DV8, mag ook gezegd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2023 10:58 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding


https://roughstate.fanlink.to/ps-echoes


05-05-2023 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2023 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat b-front nooit moe wordt van zijn eigen liedjes snap ik niet. Probeer eens een heel ander structuur in je platen te verwerken. T is GVD altijd het zelfde liedje
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2023 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

MNO was op de middelbare wel een leuk vak
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2023 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Dat b-front nooit moe wordt van zijn eigen liedjes snap ik niet. Probeer eens een heel ander structuur in je platen te verwerken. T is GVD altijd het zelfde liedje

en ook echt al jaren, ik hoorde laats een track van hem uit 2010 en ondanks dat de track qua kicks en synths iets anders was zat er vrij weinig verschil qua structuur in tussen die tracks en modern werk.

hoog ctrl+c ctrl+v gehalte
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, veel klinkt hetzelfde maar alsnog is zijn sound uniek en ben ik iniedergeval blij dat die daar aan vast houdt. B-Front maakt tenminste nog een plaat met twee climaxen in plaats van een anti met 10 verschillende kicks, want dat is lekker origineel. Vind dit ook weer een hele sterke plaat, vette vocals van DV8 ook. Hopelijk komt de nieuwe collab met Deluzion ook snel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 04:58 
 
Artiest

Martin Waus schreef:
Dat b-front nooit moe wordt van zijn eigen liedjes snap ik niet. Probeer eens een heel ander structuur in je platen te verwerken. T is GVD altijd het zelfde liedje


Nee sorry :aww:
Zo kan je over iedere act wel wat zeggen!
Ik sta voor mijn eigen stij en dat verveelt voor mij totaal niet.
Het is GVD altijd hetzelfde gezeik xd xd xd (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het een verademing dat B-Front zijn stijl, steeds in een iets ander jasje, vast houdt. Er zijn genoeg producers binnen de hardstyle die met iedere hype meeliften, dat is al helemaal verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind t structuur argument wel bijzonder: praktisch ieder nummer bestaat toch uit een break, melodie, opbouw naar de drop en dan een drop? Soms een anti, soms een mid intro, soms een fake drop en soms dat dingen iets sneller achter elkaar lopen (de melodie in de break die bijv geskipped wordt). Ga je voor een puur melodische plaat, dan kan je je track maar op een paar manieren structureren.

Verder wat Fransbezig zegt: de sound van B-Front is uniek en ik ben blij dat deze over de afgelopen 10 jaar niet zo erg is veranderd als de rest van de scene. Niettemin is er toch best wel wat veranderd over de jaren heen: t is allemaal wat minder duister, veel meer gezongen vocalen ipv spoken word en de Key waarin hij produceert is een stuk meer uiteen gaan lopen.

Voor mij klinkt 80% van de raw platen hetzelfde en is 80% van B-Front's muziek uniek. T is denk ik ook maar net hoe veel en aandachtig je luistert naar bepaalde muziek en of je de muziek ook leuk vindt. Vind je het niet leuk, dan zal het sneller allemaal hetzelfde klinken omdat je de muziek de tijd niet geeft om het te laten groeien.

OT: Vette plaat, waar voor mij vooral de eerste climax eruit springt. Iig blij dat deze een release krijgt binnenkort, want t is alweer ff geleden sinds deze voor t eerst gedraaid is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Martin Waus schreef:
Dat b-front nooit moe wordt van zijn eigen liedjes snap ik niet. Probeer eens een heel ander structuur in je platen te verwerken. T is GVD altijd het zelfde liedje


Nee sorry :aww:
Zo kan je over iedere act wel wat zeggen!
Ik sta voor mijn eigen stij en dat verveelt voor mij totaal niet.
Het is GVD altijd hetzelfde gezeik xd xd xd (L)


aan de andere kant, wil je dat als iemand je naam ziet gelijk weet hoe de track in elkaar zit en bijna meteen de melodie zou kennen zonder 1 sec naar de track geluisterd te hebben.

ik zie "B-front - ID" staan en weet precies wat voor track het wordt. De meeste zijn gewoon goed dus is het niet echt een probleem maar ik weet inmiddels ook dat voor innovatie ik bij jou niet hoef te komen.

Ik sla vaak ook tracks van je over omdat ik anders alleen maar dezelfde tracks op mn pc heb staan en dat wordt saai. dan is hier is de vraag: wil je dat als artiest? dat mensen niet eens de moeite nemen vaker te luisteren/tracks te kopen om te voorkomen dat het helemaal te veel van hetzelfde wordt

nu ben ik een iemand maar ik zal niet de enigste zijn met deze mening.

het is denk ik nog niet zo'n probleem omdat je tracks vaak goed zijn. Een Frontliner of Brennan Heart bijvoorbeeld hebben ook al jaren exact dezelfde tracks en sounds maar daar is vaak het probleem dat de tracks gewoon niet goed zijn (pitchkicks naar de maan etc).
Ik verwacht bij deze namen al gelijk dat het niet denderend wordt en dat is helaas vaak ook zo (ondanks dat beide namen ook zeer goede tracks kunnen maken).

Uiteindelijk geld: maak natuurlijk lekker waar je zelf zin in hebt. ik ben allang blij dat je niet meegaat met die blafkicks of zaagkicks :sick: en de constante anti herrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik heb een beetje hetzelfde, het is te respecteren dat je zo voor je muziek/stijl staat. Maar na 12 jaar je carriere op de voet gevolgd te hebben is mijn interesse de laatste jaren toch wel wat weg geëbt, maar denk dat dat ook wel logisch is na zo'n lange tijd.

Maar zou het gewoon wel wel vet vinden als er een keer een B-Front plaat uitkomt waarvan ik echt denk "wow, dit is nieuw, dit is anders".

Dat laatste gevoel had ik bij veel B-Frontliner ID's dan bijvoorbeeld wel heel erg
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maar zou het gewoon wel wel vet vinden als er een keer een B-Front plaat uitkomt waarvan ik echt denk "wow, dit is nieuw, dit is anders".

Dit is een stiekeme lokroep voor een B-Front x Gezellige Uptempo collab he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 13:35 
 
Hardtraxxer

Dikke bak feels, hele vette plaat. Moet het wel deels eens zijn met het bovengezegde over recyclen. Maarja, daar staat hij voor en aan de andere kant kan je zeggen dat er heel veel platen zijn die door 10 verschillende namen gemaakt zouden kunnen zijn, dat je bij B-Front meteen weet dat het B-Front is is niet per se iets negatiefs imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2023 13:15 
 
Hardtraxx Newbie

10/10 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2023 15:51 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2023 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving: :loving: van mij mag B-Front dit voor altijd blijven doen. Waarom iets verander als dit gewoon dik is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2023 00:38 
 
Artiest

Jeffreylp schreef:
B-Front schreef:
Martin Waus schreef:
Dat b-front nooit moe wordt van zijn eigen liedjes snap ik niet. Probeer eens een heel ander structuur in je platen te verwerken. T is GVD altijd het zelfde liedje


Nee sorry :aww:
Zo kan je over iedere act wel wat zeggen!
Ik sta voor mijn eigen stij en dat verveelt voor mij totaal niet.
Het is GVD altijd hetzelfde gezeik xd xd xd (L)


aan de andere kant, wil je dat als iemand je naam ziet gelijk weet hoe de track in elkaar zit en bijna meteen de melodie zou kennen zonder 1 sec naar de track geluisterd te hebben.

ik zie "B-front - ID" staan en weet precies wat voor track het wordt. De meeste zijn gewoon goed dus is het niet echt een probleem maar ik weet inmiddels ook dat voor innovatie ik bij jou niet hoef te komen.

Ik sla vaak ook tracks van je over omdat ik anders alleen maar dezelfde tracks op mn pc heb staan en dat wordt saai. dan is hier is de vraag: wil je dat als artiest? dat mensen niet eens de moeite nemen vaker te luisteren/tracks te kopen om te voorkomen dat het helemaal te veel van hetzelfde wordt

nu ben ik een iemand maar ik zal niet de enigste zijn met deze mening.

het is denk ik nog niet zo'n probleem omdat je tracks vaak goed zijn. Een Frontliner of Brennan Heart bijvoorbeeld hebben ook al jaren exact dezelfde tracks en sounds maar daar is vaak het probleem dat de tracks gewoon niet goed zijn (pitchkicks naar de maan etc).
Ik verwacht bij deze namen al gelijk dat het niet denderend wordt en dat is helaas vaak ook zo (ondanks dat beide namen ook zeer goede tracks kunnen maken).

Uiteindelijk geld: maak natuurlijk lekker waar je zelf zin in hebt. ik ben allang blij dat je niet meegaat met die blafkicks of zaagkicks :sick: en de constante anti herrie.


Nja als het goed is heb je ook andere artiesten die je kan luisteren toch? Zo heb je toch ook afwisseling?
Ik vind zelf ook meerdere artiesten, stylen, liedjes leuk!

Maar ik heb het hier vaker aangeven: Ik hou gewoon van een bepaalde stijl! Ik vind gevoel belangrijk en ja dan kom ik toch hieruit omdat ik dit gevoel zelf fijn vind.
Kijk iedereen heeft zijn mening en smaak. Voor mij klinkt het altijd wat anders alleen wel in de stijl waarin ik produceer. En ik geloof heilig in het feit dat je iets moet doen wat je leuk vind Ipv dat ik muziek ga maken om andere eventueel te moeten plassen? Of omdat dat dan populair is daar maar in mee te gaan om iedereen tevreden te houden? Dan zou ik mezelf voorliegen
Ik kan echt wel andere muziek maken alleen ja dan zou ik dat niet onder b-front doen :)

Maar ik kan best een keer kijken of ik iets “verrassend” kan maken.
Maar vaak probeer ik juist in een collab wat anders te doen of juist mee te denken met de ander producer. Waardoor je wel een iets andere sound krijgt maar toch blijf je denk ik horen dat ik er ook aan mee heb gewekt :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle