Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2023 08:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat. No nonsense hardstyle zoals ik het graag hoor. Dit is een verademing tegenover tracks met 10.000 verschillende soorten kicks erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2023 10:09 
 
Hardtraxxer

Beste B-Front, laat je niet zo gek maken joh. Doe gewoon lekker je ding, het is een zinloze discussie. Ik snap dat kritiek krijgen niet altijd leuk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2023 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front schreef:

Maar ik kan best een keer kijken of ik iets “verrassend” kan maken.


B-front x Gezellige Uptempo :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2023 13:02 
 
Hardtraxx Newbie

Dikke schijf! :thumbsup:

Sowieso dik dat hij nog een normale crunch in z'n kicks houdt. Klinkt 10x warmer/voller dan de meeste raw meuk dat uitgebracht wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2023 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
B-Front maakt tenminste nog een plaat met twee climaxen in plaats van een anti met 10 verschillende kicks,

inderdaad. :yes:

Vind deze track juist wel verassend vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2023 23:42 
 
Hardtraxxer

Hey Bob, altijd goed dat je hier meeleest en soms je zegje komt doen :thumbsup:. Maar ik denk ook dat het een zinloze discussie is. Over smaak valt niet te twisten en je moet vooral doen waar je zelf achter staat als artiest, anders ga je het niet volhouden. Als ik altijd maar aan de verwachtingen van een ander zou moeten voldoen binnen mijn werk, zou ik in ieder geval doodongelukkig worden. En zo te zien werkt dat best aardig en je kunt het echt nooit iedereen naar de zin maken. De mede-forumleden mogen uiteraard hun mening geven en ik kan ze ze er ook nog wel in volgen. Maar zoals Albatrots ook zegt het gaat het je misschien meer opvallen als je niet helemaal overtuigd bent. Mijn mening is anders. Ieder nummer van je heeft i.m.o uiteindelijk toch iets unieks en ik vind vooral de sfeer die je in je nummers/sets neerzet en jouw performance op een stage nog steeds doorslaggevend en uniek t.o.v je collega’s. En dit is iets wat je zelf ook belangrijk vindt. Dus ik zou zeggen: wat mij betreft kun je gewoon lekker zo doorgaan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2023 11:32 
 
Artiest

Haha! Don’t worry guys!
Ik maak me niet druk! Maar ik vind het wel leuk om hier soms even uitleg te geven hoe ik zelf over zoiets denk!
Iedereen zijn mening en ik heb die natuurlijk ook haha!

Alles prima! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2023 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wordt zeer gewaardeerd Bob.

B-Front schreef:
Maar ik kan best een keer kijken of ik iets “verrassend” kan maken.


Kan niet wachten tot je met iets verrassends gaat komen en me weer compleet omver blaast! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2023 13:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend gave plaat weer (L) :loving: Precies de stijl van hem die ik zo geweldig vind, hopelijk blijft ie hier nog lang mee doorgaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aahhhh Hardtraxx. Klagen over eentonigheid/steeds hetzelfde trucje, terwijl deze plaat nu net een samenwerking is met een gitarist. :lol:

Mega vet joh :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Relatief dezelfde sound, maar toch iedere keer weer net anders, ik word er nog steeds vrolijk van :). Hardstyle die niet over de top wil gaan, heel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind niet al ziujn solo's meer écht geweldig wat ik eerst wel vaak had, maar ik blijf fan van zijn stijl. Deze plaat vind ik ook weer heel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette plaat zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is top. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 13:05 
 
Hardtraxxer

Meeste platen van B-Front hebben wel iets, als je ze luistert dat je toch denkt van 'wow, wat zit deze plaat goed in elkaar'. Deze plaat is er 1 van, erg meeslepend
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:

Nja als het goed is heb je ook andere artiesten die je kan luisteren toch? Zo heb je toch ook afwisseling?
Ik vind zelf ook meerdere artiesten, stylen, liedjes leuk!

Maar ik heb het hier vaker aangeven: Ik hou gewoon van een bepaalde stijl! Ik vind gevoel belangrijk en ja dan kom ik toch hieruit omdat ik dit gevoel zelf fijn vind.
Kijk iedereen heeft zijn mening en smaak. Voor mij klinkt het altijd wat anders alleen wel in de stijl waarin ik produceer. En ik geloof heilig in het feit dat je iets moet doen wat je leuk vind Ipv dat ik muziek ga maken om andere eventueel te moeten plassen? Of omdat dat dan populair is daar maar in mee te gaan om iedereen tevreden te houden? Dan zou ik mezelf voorliegen
Ik kan echt wel andere muziek maken alleen ja dan zou ik dat niet onder b-front doen :)

Maar ik kan best een keer kijken of ik iets “verrassend” kan maken.
Maar vaak probeer ik juist in een collab wat anders te doen of juist mee te denken met de ander producer. Waardoor je wel een iets andere sound krijgt maar toch blijf je denk ik horen dat ik er ook aan mee heb gewekt :)


Ik voel een hardtraxx challenge komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
B-Front schreef:
Martin Waus schreef:
Dat b-front nooit moe wordt van zijn eigen liedjes snap ik niet. Probeer eens een heel ander structuur in je platen te verwerken. T is GVD altijd het zelfde liedje


Nee sorry :aww:
Zo kan je over iedere act wel wat zeggen!
Ik sta voor mijn eigen stij en dat verveelt voor mij totaal niet.
Het is GVD altijd hetzelfde gezeik xd xd xd (L)


stront


edit: Ik verlies iq punten. Verder kan k beter m'n woorden inslikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2023 02:08 
 
Artiest

FRArnold schreef:

stront

edit: Ik verlies iq punten. Verder kan k beter m'n woorden inslikken.



Edit:

Verkeerd gelezen haha! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2023 22:03 
 
Hardtraxxer

.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle