Nja als het goed is heb je ook andere artiesten die je kan luisteren toch? Zo heb je toch ook afwisseling?
Ik vind zelf ook meerdere artiesten, stylen, liedjes leuk!
Maar ik heb het hier vaker aangeven: Ik hou gewoon van een bepaalde stijl! Ik vind gevoel belangrijk en ja dan kom ik toch hieruit omdat ik dit gevoel zelf fijn vind.
Kijk iedereen heeft zijn mening en smaak. Voor mij klinkt het altijd wat anders alleen wel in de stijl waarin ik produceer. En ik geloof heilig in het feit dat je iets moet doen wat je leuk vind Ipv dat ik muziek ga maken om andere eventueel te moeten plassen? Of omdat dat dan populair is daar maar in mee te gaan om iedereen tevreden te houden? Dan zou ik mezelf voorliegen
Ik kan echt wel andere muziek maken alleen ja dan zou ik dat niet onder b-front doen
Maar ik kan best een keer kijken of ik iets “verrassend” kan maken. Maar vaak probeer ik juist in een collab wat anders te doen of juist mee te denken met de ander producer. Waardoor je wel een iets andere sound krijgt maar toch blijf je denk ik horen dat ik er ook aan mee heb gewekt