Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 14:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thank God For Music is ook echt bi-zar goed :worship: :loving: Die vocalen en het sfeertje, meters kippenvel.

Conclusie van deze EP: Thank Bob For Music (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 20:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alleen van Cosmos had ik so far een beoordeling gegeven dus bij deze de rest nog.
Purest Heart zit erg goed in elkaar, weer een typische B-Front sfeer, maar mist toch net iets waardoor het een tikkeltje saai is.
Faith & Insanity is echt een typische collab waarbij de sounds van beide artiesten terugkomen en het elkaar versterkt, geslaagd dus! :D
Thank God For The Music is bij far de beste plaat van deze EP. Ongelofelijk wat een heerlijke vocal en wát een sfeer wordt er vanaf het begin neergezet, kippenvel :loving: Dan komen er ook nog eens van die heerlijke uithalen in de climax bij :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

Purest Heart is wel een aardig plaatje, maar doet me verder niet zo heel veel.
Cosmos en Faith & Insanity zijn dikke platen, vooral op een feest ( :cry: ) doen deze het goed
Thank God For Music is echt een hele dikke plaat, met name die mid met die korte screeches kan ik geen genoeg van krijgen :loving:

Overigens valt het me op dat B-Front in z'n recente tracks vaak eenzelfde soort kickroll gebruikt, welke ik persoonlijk heel vet vind. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Faith & Insanity.. die 2e climax :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Conclusie van deze EP: Thank Bob For Music (L)

Absoluut! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2020 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ze allemaal tof maar ze hebben bij mij nog niet echt de wow-factor zoals Believe & Letting Go dat wel hadden.
Vind tot nu toe Faith & Insanity en Thank God For Music de vetste platen, maar Cosmos en Purest Heart ook prima platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THANKS BOB FOR MUSIC. :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
THANKS BOB FOR MUSIC. :loving: :worship:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle