Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 14:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Die midintro van Cosmos :woot: :drool: Doet me denken aan oude Digital Punk collabs. Climax is opzich wel oke, maar die kicks vind ik dan weer niet zo bij de midintro kicks passen.

Thank God For Music is gewoon een hele sterke B-Front plaat, niks op aan te merken. Gewoon dik!

De eerste climax van Purest Heart met die heerlijke stevige pitchkicks is echt super fijn. Tweede climax valt daarom voor mij wat tegen met die lange uithalen. Doet me helaas niet zoveel als bovenstaande platen.

Midintro van Faith & Insanity vind ik maar wat saai. Sfeer in de break is wel oke, maar de climax is waar deze plaat het van moet hebben vind ik. Heerlijke stevige kicks in de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
Koning Bob :worship:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Purest heart :love: Voor mij met afstand zijn vetste solo plaat sinds Beyond Reality!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeeerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2020 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Purest Heart voor mij de minste van de 4.
Komt door de melodie in de eerste climax. Net of de synth niet op goeie toonhoogte staat op sommige plekken of de kick niet goed gepitcht is ofzo. Klinkt voor mij wat apart.
Hoe die tweede break is en hoe die opbouwt naar de tweede climax is mooi.
Daarna in tweede climax heb ik weer het idee dat er iets niet op goeie toonhoogte staat waardoor ik het vals vind klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mid-intro voor de 2e climax van Purest Heart.. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wanneer komt de complete EP uit? Zie nog niks op Spotify en hardstyle.com :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 14:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Wanneer komt de complete EP uit? Zie nog niks op Spotify en hardstyle.com :(

Denk dat er elke maandag een plaat uitkomt, net als met Adaro z'n Otherside EP destijds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 13:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend gave plaat is Cosmos toch. Die vocalen en het sfeertje zijn geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cosmos ging echt lomp op de RED en in de Loudness tent op Decibel afgelopen jaar, pff :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Cosmos ging echt lomp op de RED en in de Loudness tent op Decibel afgelopen jaar, pff :surrender:


Die set op de RED was sowieso genieten. De RED is in mijn ogen de plek waar B-Front zijn muziek echt tot uiting kan komt. Jammer dat het op Defqon.1 altijd zo lang licht is. Ik zou graag zien dat ze een uur langer door konden gaan. Dan zou ik B-Front nogmaals graag als closing act op de RED zien. De zonsondergang, de lichtshow, zijn muziek, het geluid, de mensen. Daar zou ik de afterparty in de BLUE graag voor inleveren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 19:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een gave sounds en sfeer :loving: Vind alleen de climaxkicks echt veel te hol, erg vervelend om naar te luisteren. Toch een smetje op de plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mid van Cosmos is echt supervet. De kicks in de climax vind ik wat minder maar zeker niet storend. Hele vette plaat al met al :D
Thank God For Music is mijn favoriet van de EP en tevens TOTY kandidaat. Heel fijn dat die nu eindelijk komt :love:
Purest Heart vind ik de minste van de EP. Die ietwat valse synth pakt mij niet echt helaas. Verder zit het prima in elkaar, maar springt nergens echt uit.
De sfeer die in Faith & Insanity is neergezet :love: De mid-intro is niet heel speciaal, maar die anti is echt ongekend goed :drool:

Kortom 3 puike platen en 1 redelijke plaat. Hele sterke EP dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2020 13:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Officiële preview en release date van Purest Heart toegevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 14:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Purest Heart: wat godsgruwelijk fijn weer :loving: Heerlijke vocalen en kicks en die melodie is echt geweldig, krijg er kippenvel van. Al helemaal bij die lange uithalen in de tweede climax (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Purest Heart: wat godsgruwelijk fijn weer :loving: Heerlijke vocalen en kicks en die melodie is echt geweldig, krijg er kippenvel van. Al helemaal bij die lange uithalen in de tweede climax (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
wootum schreef:
Purest Heart: wat godsgruwelijk fijn weer :loving: Heerlijke vocalen en kicks en die melodie is echt geweldig, krijg er kippenvel van. Al helemaal bij die lange uithalen in de tweede climax (L)


Dit inderdaad. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Purest Heart idd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 16:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Faith & Insanity, wat bi-fucking-zar goed :worship: (L) Sfeertje, melodie, choirs. Het allergaafste vind ik het 'agressieve' sfeertje in de 2e climax en dat dan dat rustige pingeltje er weer doorheen komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Faith & Insanity, wat bi-fucking-zar goed :worship: (L) Sfeertje, melodie, choirs. Het allergaafste vind ik het 'agressieve' sfeertje in de 2e climax en dat dan dat rustige pingeltje er weer doorheen komt.


Dat gepingel in de plaat maakt voor mij de plaat inderdaad echt compleet. Heerlijk hoe dat er in eens in komt. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 10:14 
 
Hardtraxx Veteran

Faith & Insanity is inderdaad ook heerlijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 03:06 
 
Hardtraxx Veteran

Purest heart: de minste van de 4, maar nog steeds goed.
Cosmos :drool:
Faith & insanity :drool: :drool:
Thank bob for music :drool: :drool: :drool:


Zeer geslaagde EP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Purest heart: de minste van de 4, maar nog steeds goed.
Cosmos :drool:
Faith & insanity :drool: :drool:
Thank bob for music :drool: :drool: :drool:


Zeer geslaagde EP.


Ja hier 100% mee eens. Thank God For Music wel echt de absolute uitschieter :drool:

Vetste EP van het jaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Purest heart: de minste van de 4, maar nog steeds goed.
Cosmos :drool:
Faith & insanity :drool: :drool:
Thank bob for music :drool: :drool: :drool:


Zeer geslaagde EP.


Zelfde volgorde hier. Thanks Bob For Music gvd TOTY gewoon :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thank God For Music, wat een belachelijk goede plaat :worship: Favoriete plaat van deze EP en voor mij persoonlijk ook één van de betere nummers van 2020!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle