PhutureNoize schreef:
Ik had hier graag gemeld dat we al een verzendbevestiging hadden van de fabrikant, helaas kan ik die nog niet geven. We houden jullie op de hoogte op de socials.
Ook gelijk een serieuze vraag voor de toekomst vanuit mij/ons; wat hebben jullie liever, een pre-order zodat je zeker een kopietje hebt, of minder tot niet wachten en dan reguliere sale? Ik zit zelf een beetje in dubio met hoe we dit in de toekomst moeten doen als de fabrikanten in vinyl land zo onvoorspelbaar blijven. De ene heeft een mega lange wachttijd en de andere belooft weer te veel namelijk. We blijven zoeken naar oplossingen haha.
Eigenlijk vind ik, als dit überhaupt mogelijk is, dat je beloond moet worden als je een album aanschaft.
Daarmee bedoel ik dat ik vind dat je de tracks eerder in bezit moet hebben dan dat ze op Spotify staan en voor het grote publiek toegankelijk zijn.
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat dat het idee van een pre-order was maar dat blijkt het helemaal niet te zijn
Mijn naïviteit, totaal niet begrepen.
Nu ik alle platen op Spotify al grijsgedraaid heb, komt het album voor mij een beetje als mosterd na de maaltijd en is het niet meer dan een hebbedingetje. Ik sponsor mijn favoriete artiesten graag met het idee dat ze vooral zolang mogelijk door moeten gaan met produceren, maar daar mag dan ook wel wat tegenover staan.
Offtopic; gruwelijke legends set met Devin Wild