Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 21:49 
 
Hardtraxx Crew

SL5961 schreef:
Zojuist een slinger gegeven en ergens vind ik dit heel vet, heel sfeervol en zit alles goed in elkaar, maar toch weet het totaalplaatje mij niet echt te pakken.

Kan me hier wel in vinden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2024 12:26 
 
Hardtraxxer

Ongekend. Van begin tot eind genieten geblazen. Het hardere werk van tegenwoordig vind ik ook erg gaaf, maar dit stijltje blijft toch wel het beste wat hardstyle te bieden heeft. 10/10, mijn favoriete album ooit. The Enlightenment, Scars, Frozen Tears en Polestar de beste platen, maar ook de rest is grandioos. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2024 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al een aantal keer sinds de release het volledige album geluisterd. Ik vind het uniek dat hun werk het zowel thuis als op een feest het fantastisch doet. Was met de solo releases nog niet altijd overtuigd maar nu als geheel voelt het compleet aan van begin tot eind. Naast dat ik alle tracks stuk voor stuk sterk vind, is dit ook een album met storytelling waar je je eigen invulling aan kan geven wat dit mijn ogen een geweldig album maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2024 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Polestar man, damm mijn favoriete plaat van het jaar :D
Rest van het album zit ook goed in elkaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2024 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Album om te luisteren is helemaal mooi, maar met visuals komt het toch echt meer tot leven! :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Probeer zo min mogelijk te luisteren tot de vinyl er is, maar ben er bang voor dat ik tzt de nummers al kapot gedraaid heb.

Gaat tot nu toe nog goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Moet zeggen dat ik weinig B-Front hoor in het album, synths/vocals/melodieen zijn erg Phuture Noize.

Album nog maar 1x volledig opgehad, misschien dat ik meer B-Front hoor met meer luisteren
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle