Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 21:49 

Hardtraxx Veteran

SL5961 schreef:
Zojuist een slinger gegeven en ergens vind ik dit heel vet, heel sfeervol en zit alles goed in elkaar, maar toch weet het totaalplaatje mij niet echt te pakken.

Kan me hier wel in vinden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2024 12:26 

Hardtraxxer

Ongekend. Van begin tot eind genieten geblazen. Het hardere werk van tegenwoordig vind ik ook erg gaaf, maar dit stijltje blijft toch wel het beste wat hardstyle te bieden heeft. 10/10, mijn favoriete album ooit. The Enlightenment, Scars, Frozen Tears en Polestar de beste platen, maar ook de rest is grandioos. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2024 23:37 

Hardtraxxer

Al een aantal keer sinds de release het volledige album geluisterd. Ik vind het uniek dat hun werk het zowel thuis als op een feest het fantastisch doet. Was met de solo releases nog niet altijd overtuigd maar nu als geheel voelt het compleet aan van begin tot eind. Naast dat ik alle tracks stuk voor stuk sterk vind, is dit ook een album met storytelling waar je je eigen invulling aan kan geven wat dit mijn ogen een geweldig album maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2024 10:37 

Hardtraxxer

Polestar man, damm mijn favoriete plaat van het jaar :D
Rest van het album zit ook goed in elkaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2024 14:26 

Hardtraxxer

Album om te luisteren is helemaal mooi, maar met visuals komt het toch echt meer tot leven! :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 10:17 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Probeer zo min mogelijk te luisteren tot de vinyl er is, maar ben er bang voor dat ik tzt de nummers al kapot gedraaid heb.

Gaat tot nu toe nog goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 10:37 

Hardtraxx Veteran

Moet zeggen dat ik weinig B-Front hoor in het album, synths/vocals/melodieen zijn erg Phuture Noize.

Album nog maar 1x volledig opgehad, misschien dat ik meer B-Front hoor met meer luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2024 16:58 

Hardtraxxer

1 april besteld.
Nog niet binnen. Is dit nou serieus normaal? Vorige keer ook tergend lang gewacht.
Ik wil artiesten graag sponsoren maar dit gaat toch nergens over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2024 17:24 

Artiest

poekiepoes12 schreef:
1 april besteld.
Nog niet binnen. Is dit nou serieus normaal? Vorige keer ook tergend lang gewacht.
Ik wil artiesten graag sponsoren maar dit gaat toch nergens over?

We zetten toevallig net een storytje online, maar ik kan het hier even extra toelichten. In de vinyl markt is er best een chaos geweest 2022/2023 door een gebrek aan grondstoffen, toen zijn we genoodzaakt geweest om een nieuwe perser te zoeken, dat kostte uiteraard tijd. Deze perser levert voor ons een goed product alleen ze zijn qua planning soms wat chaotisch. Nu is dat normaliter geen probleem voor een label die een vinyl wil (bij) drukken, alleen in ons geval zaten we met dit album met een mega strakke deadline en je kan pas het pers proces beginnen als alle muziek is af is. Die muziek was af 2 weken voor de digitale release, daarna moet deze nagelopen en gemasterd worden voor vinyl en dan moet de testpersing nog komen etc etc.

Bij vorige vinyl releases hebben veel mensen bij mij aangegeven dat ze het kut vinden dat ze soms het koop moment missen omdat het zo snel uitverkoopt, nu hebben we dat dit keer geprobeerd te tacklen door de fysieke aankoop op volledige pre-order te doen zodat iedereen wat meer tijd had om een bestelling te plaatsen en we zo beter de aantallen konden inschatten.

In dit proces hebben we de perser steeds op de hoogte gehouden en door de wat chaotische planning daar is het helaas wat uitgelopen. De bedoeling was sowieso in eerste instantie pas dat we eind mei zouden uitleveren (6-10 weken productietijd is heel normaal in vinylland) en hebben dat ook in de store aangegeven zover ik kan herinneren.

Ik hoop dat je dit kan begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2024 17:29 

Hardtraxxer

Ik zag nét je bericht op Instagram.

Thanks voor de update en duidelijk. No worries!
Wil hem gewoon graag hebben :worship:

Edit; ik ben verder niet zo bekend in vinyl land. Dus als jullie aangeven dat dit normale levertijden zijn ga ik hier uiteraard vanuit.
Ik kan me alleen van andere artiesten niet herinneren dat het zolang duurde. Geen idee hoe zo'n proces daar verloopt. Maar nogmaals, stukje ongeduld komt voort uit enthousiasme ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2024 12:11 

Hardtraxx Veteran

Hopen dat ie nu dan ook binnen 3 weken op de mat valt. Als het goed is dan de verbouwing van de woonkamer wel klaar dus dan ook weer in de gelegenheid om de platenspeler een slinger te geven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2024 14:32 

Hardtraxx Veteran

Phuture Noize met interpunctie en hoofdletters...

Hmm ja ja ( ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 08:50 

Hardtraxxer

Andere mensen reeds ontvangen? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 20:47 

Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
Andere mensen reeds ontvangen? :(

Hier ook nog steeds geen cd…
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 22:01 

Hardtraxxer

Oh ja, ik heb deze ook besteld. Bedankt voor de herinnering!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 14:02 

Artiest

Ik had hier graag gemeld dat we al een verzendbevestiging hadden van de fabrikant, helaas kan ik die nog niet geven. We houden jullie op de hoogte op de socials.

Ook gelijk een serieuze vraag voor de toekomst vanuit mij/ons; wat hebben jullie liever, een pre-order zodat je zeker een kopietje hebt, of minder tot niet wachten en dan reguliere sale? Ik zit zelf een beetje in dubio met hoe we dit in de toekomst moeten doen als de fabrikanten in vinyl land zo onvoorspelbaar blijven. De ene heeft een mega lange wachttijd en de andere belooft weer te veel namelijk. We blijven zoeken naar oplossingen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 14:39 

Hardtraxxer

PhutureNoize schreef:
Ik had hier graag gemeld dat we al een verzendbevestiging hadden van de fabrikant, helaas kan ik die nog niet geven. We houden jullie op de hoogte op de socials.

Ook gelijk een serieuze vraag voor de toekomst vanuit mij/ons; wat hebben jullie liever, een pre-order zodat je zeker een kopietje hebt, of minder tot niet wachten en dan reguliere sale? Ik zit zelf een beetje in dubio met hoe we dit in de toekomst moeten doen als de fabrikanten in vinyl land zo onvoorspelbaar blijven. De ene heeft een mega lange wachttijd en de andere belooft weer te veel namelijk. We blijven zoeken naar oplossingen haha.

Eigenlijk vind ik, als dit überhaupt mogelijk is, dat je beloond moet worden als je een album aanschaft.
Daarmee bedoel ik dat ik vind dat je de tracks eerder in bezit moet hebben dan dat ze op Spotify staan en voor het grote publiek toegankelijk zijn.
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat dat het idee van een pre-order was maar dat blijkt het helemaal niet te zijn :lol:
Mijn naïviteit, totaal niet begrepen.

Nu ik alle platen op Spotify al grijsgedraaid heb, komt het album voor mij een beetje als mosterd na de maaltijd en is het niet meer dan een hebbedingetje. Ik sponsor mijn favoriete artiesten graag met het idee dat ze vooral zolang mogelijk door moeten gaan met produceren, maar daar mag dan ook wel wat tegenover staan.

Offtopic; gruwelijke legends set met Devin Wild :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 14:52 

Hardtraxxer

PhutureNoize schreef:

Ik ben ook voor snellere levering,bij vaak andere artiesten heb je het album gelijk met spotify release,de laatste albums worden pas maanden later geleverd.

Nu heb ik de cd al heel lang geleden besteld maar is de cd eigenlijk via spotify al heel vaak gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 15:18 

Hardtraxx Veteran

Wel eens met bovenstaande, maar aan de andere kant is de markt van Spotify luisteraars natuurlijk veel groter dan de mensen die een fysiek exemplaar (CD/vinyl) kopen. Dan laat je de digitale release natuurlijk niet wachten totdat een onbetrouwbare drukker eindelijk je fysieke exemplaren gereed heeft. Dus blijft een lastig verhaal.

Als het alleen gaat om hoe een fysieke release geregeld dient te worden, denk ik dat het een prima optie is om gewoon als verrassing de fysieke release aan te kondigen als de exemplaren gereed zijn. Als het dan zo lang duurt als nu, verwachten de fans het niet meer en is het m.i. extra leuk dat het alsnog komt. Heb je hooguit bij de digitale release wat gezeur/vragen of er nog een fysieke komt, maar hoef je mensen die al een pre-order hebben gedaan geen onbetrouwbare toezeggingen meer te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 16:15 

Artiest

Commercieel gezien verdien je het meeste vanuit spotify, sterker nog een groot gedeelte van de fans willen juist een fysiek kopietje als hebben-dingetje en om hun support te tonen. Het meeste hoor dat iedereen gewoon spotify gebruikt om de muziek te luisteren zelfs als ze de fysieke versie hebben.

In de toekomst gaan we dit probleem tacklen en nemen we deze punten van jullie mee om tot de beste oplossing te komen. In de ideale wereld maken we de muziek natuurlijk 3 maanden eerder af, maar bij dit project samen was dat qua planning niet mogelijk. Voor mijn solo werk in de toekomst ga ik dit meenemen of dit mogelijk is, daardoor kan ik en via pre-order blijven werken maar toch de digitale release als eerste droppen terwijl de vinyl dan rond dezelfde periode uitgeleverd kan worden. In de komende tijd ga ik dit bij verschillende fabrikanten neerleggen zodat we de beste partner kunnen vinden voor de toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2024 10:41 

Hardtraxxer

Voor vinyl zou ik het volgende hanteren;

- schat je verkoopaantallen in, bestel dat bij de fabrikant + neem een optie op nalevering.
- gooi de pre-order online, zodra je verkopen hoger zijn dan je dacht, bijbestellen.

De snelle kopers krijgen hem uit je eerste batch, de langzamere beslissers krijgen de nalevering. Daarna is het opperdepop (tenzij je een repress wilt uitgeven, maar meestal is dat gevoelig in vinyl-land).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2024 10:47 

Hardtraxx Veteran

Als je kijkt naar bijvoorbeeld de vinyl verkopen van Mad Dog, het is altijd in no time uitverkocht.
Geen idee of het aan het genre ligt, maar volgens mij is een pre order wel een goed idee om te interesse te peilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2024 16:26 

Hardtraxxer

Bedankt voor de update,geld dit probleem enkel bij de vinyl of ook bij de cd release ?
Ik heb de cd besteld maar ook nog niets ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2024 19:03 

Hardtraxxer

Onderweg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2024 09:44 

Hardtraxx Veteran

poekiepoes12 schreef:
Onderweg ;)

Vinyl via dpd en CD via PostNL zo te zien. Hopelijk staan ze tegelijk aan de deur dadelijk.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle