Hardtraxx Veteran

Neophobia is SUPER!

maar Sleepwalker is GEWELDIG! Wat een super heerlijke platen deze 2 zeg! Komt erg in de buurt van Under Attack :P
Hardtraxxer

11/10!!!! nice :cool:
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Neophobia is SUPER!

maar Sleepwalker is GEWELDIG! Wat een super heerlijke platen deze 2 zeg! Komt erg in de buurt van Under Attack :P

Daar komen ze in de buurt ja! Mee eens, maar ze hebben het niveau Magic & 2012 niet. ;) Maar nu praten we over een werelds niveau, want Neophobia & Sleepwalker horen al bij de topklasse der platen imo.
Hardtraxx Veteran

NEOPHOBIAAAAAAAAA

Sleepwalker vind ik wat minder.
Hardtraxx Veteran

Vaims schreef:
Creatures v2.0 en weer die standaard B-Front sounds bij Sleepwalker. Niet mijn ding :yawn:

Ben het er mee eens dat Neophobia echt zwaar is na-gemaakt van Noisecontrollers en dat vind ik echt jammer, had dat nummer dan gewoon 'Noisecontrolles - Creatures (B-front Remix)' genoemd dan hoor je er niemand over, want het nummer zelf is natuurijk gewoon snoei hard. En ja Sleepwalker; gewoon een ziek harde beukplaat weer, zoals he hoort en we van B-front gewend zijn. Super release! :love:
Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
G1LL schreef:
Neophobia is SUPER!

Daar komen ze in de buurt ja! Mee eens, maar ze hebben het niveau Magic & 2012 niet. ;) Maar nu praten we over een werelds niveau, want Neophobia & Sleepwalker horen al bij de topklasse der platen imo.

Scary noises/Chemical word hier vergeten haha!
Hardtraxx Veteran

Poepislekker schreef:
katamaran schreef:
G1LL schreef:
Neophobia is SUPER!

Scary noises/Chemical word hier vergeten haha!

nee. Chemical zit bij mij op niveau Under Attack, en Scary Noises niveau The Hard Way. Stukje daaronder dus, maar dat is nog steeds een gruwelijk niveau!
Hardtraxxer

djbfront Bob van der Palen
Next week the official release of neophobia / sleepwalker fusion080 :) Next week also a little gift for you guys! ;-)

oeeeh een free release van b-front? of miss 2 sidez? :innocent:
Hardtraxx Veteran

Uiteraard 2 heerlijke tracks. Valt me wel tegen dat dit geen 4 tracker word! Had er wel op gehoopt eigenlijk.. Nu ben ik wel benieuwd wat die 'gift' inhoudt :cool:
Hardtraxx Crew

markextrae schreef:
djbfront Bob van der Palen
Next week the official release of neophobia / sleepwalker fusion080 :) Next week also a little gift for you guys! ;-)

oeeeh een free release van b-front? of miss 2 sidez? :innocent:

Darkside & Development please :D
Hardtraxx Veteran

Houd het aub wel ontopic :). Releases schijnt tegenwoordig steeds vaker af te dwalen.
Hardtraxxer

O YEAH!!! :yay: Deze platen zijn allebei zo gruwelijk lekker, vooral Sleepwalker vind ik geniaal
Zo door gaan B-Front! :clap:
Hardtraxx Veteran

Neophobia 9/10
Sleepwalker 8/10

:drool:
Donateur

Wordt tijd zeg... ;)
Gaan zeker in m'n sets! :D
Hardtraxxer

diiiiiiiiikkkkkkkk!!! :drool: :love:

Wel leuke ragplaten, maar niet echt iets bijzonders. imho
Bierkoning

Sleepwalker= :drool:
Neophobia ook lekker, maar niet erg origineel en heb em al wat te vaak gehoord
Artiest

:thumbsup:
Hardtraxx Elite

Op dit soort momenten vind ik het echt klote dat ze niet meer op vinyl releasen,
want wat een release is dit :woot: !
Donateur

Allebei enorm dikke platen! Neophobia is een heerlijk melodieus nummer met een hard randje en Sleepwalker is een asociaal hard beuknummer. Kwalitatief gewoon erg sterk, prima solo-debut van Bob op Fusion :thumbup:
Hardtraxx Newbie

OEW heerlijke platen alle 2 :bomb: :love:

:clap:
Hardtraxxer

gvd hoere dees meot op vinyl :mad:
Hardtraxxer

Donkey controller schreef:

niks moet, behalve dood gaan (uiteindelijk)

On: Wat een debuut voor een solo-release!! Neophobia en Sleepwalker gaan thuis én live allebei GRUWELIJK hard!! :evil:
Hardtraxxer

WIJNUH schreef:
Donkey controller schreef:

niks moet, behalve dood gaan (uiteindelijk)

On: Wat een debuut voor een solo-release!! Neophobia en Sleepwalker gaan thuis én live allebei GRUWELIJK hard!! :evil:

En hoe dat moet.. mp3tjes zijn voor mietjes! :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle