Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 18:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er zijn weinig mensen op dit forum die fatsoenlijke posts neer zetten, Mannonymous is er 1 van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
M'n vriendin is het er ook mee eens dat Neophobia veel op Creatures lijkt :P

Het valt me eigenlijk wel beetje tegen dat je vriendin nog geen Hardtraxx account heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
PNXRMX schreef:
M'n vriendin is het er ook mee eens dat Neophobia veel op Creatures lijkt :P

Het valt me eigenlijk wel beetje tegen dat je vriendin nog geen Hardtraxx account heeft :P


Heeft ze geen tijd voor joh, maar wie weet, ooit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 21:21 
 
Hardtraxxer

Even een vraagje aan de kenners, krijgt B-Front & Frontliner - Auditory Nerve een release? Die mag er ook namelijk wezen zeg :loving: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 21:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Even een vraagje aan de kenners, krijgt B-Front & Frontliner - Auditory Nerve een release? Die mag er ook namelijk wezen zeg :loving: :drool:


Er zijn de laatste tijd een aantal nummers officieel gereleased die eerder al 'gelekt' waren, dus zou me niks verbazen als deze ook nog een officiele release krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Even een vraagje aan de kenners, krijgt B-Front & Frontliner - Auditory Nerve een release? Die mag er ook namelijk wezen zeg :loving: :drool:


Er zijn de laatste tijd een aantal nummers officieel gereleased die eerder al 'gelekt' waren, dus zou me niks verbazen als deze ook nog een officiele release krijgt.

Hij is volledig op iTunes komen te staan.
De officiele release zal vast wel snel volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 09:53 
 
Hardtraxxer

Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 10:46 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Even een vraagje aan de kenners, krijgt B-Front & Frontliner - Auditory Nerve een release? Die mag er ook namelijk wezen zeg :loving: :drool:


Er zijn de laatste tijd een aantal nummers officieel gereleased die eerder al 'gelekt' waren, dus zou me niks verbazen als deze ook nog een officiele release krijgt.



he is niet 'gelekt'als je het legaal kunt kopen.
denk maar niet dat scantraxx geen geld krijgt van itunes als hun ff track full verkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Er zijn weinig mensen op dit forum die fatsoenlijke posts neer zetten, Mannonymous is er 1 van.

Ben ik een van de vele die onfatsoenlijk post of een van de weinige die fatsoenlijk post? :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle