Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Zegt de man die zegt dat iemand die aan de top van de raw hardstyle geen kicks kan maken. :lol:


Die aan de top staat van de Raw Hardstyle :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') + ontelbaar meer van deze smileys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou je zeggen dat ie niet populair was dan ? ;)

En dat ie melodieuze hardstyle maakt zoals scantraxx ?

Een top hoeft niet een persoon te wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jongens jongens, lief zijn. Moet papa dadelijk weer komen mopperen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Wou je zeggen dat ie niet populair was dan ? ;)

En dat ie melodieuze hardstyle maakt zoals scantraxx ?

Een top hoeft niet een persoon te wezen.


Jij zegt; aan de top van de Raw Hardstyle....

Dan mag jij me uitleggen wat Raw Hardstyle inhoud en mag je me uitleggen hoeveel er in de top zitten, en mag je me uitleggen waarom populair ook meteen 'goed' betekent.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Populair betekend dat hij bij de meerderheid van de mensen in de smaak valt. Dus is het voor een groot deel goed, voor jou misschien niet maar voor de meerderheid wel.

Raw Hardstyle is niet melodieus. Simpel zat. En B-Front spul is dat niet, meer de noemer duister maar toch valt dat blijkbaar onder Raw gedoe sinds de meerderheid dat zegt.

De Top zijn de meest populaire en ik heb al gezegd wat populair is. Dus als ie niet bij jou in de top zit dan jammer maar dat verandert er niks aan dat hij bij veel meer mensen wel in de smaak valt.

En ze gaan dat idee niet omleggen voor een handjevol mensen die dat niet zo vinden.

Democracy is a bitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Populair betekend dat hij bij de meerderheid van de mensen in de smaak valt. Dus is het voor een groot deel goed, voor jou misschien niet maar voor de meerderheid wel.

Raw Hardstyle is niet melodieus. Simpel zat. En B-Front spul is dat niet, meer de noemer duister maar toch valt dat blijkbaar onder Raw gedoe sinds de meerderheid dat zegt.

De Top zijn de meest populaire en ik heb al gezegd wat populair is. Dus als ie niet bij jou in de top zit dan jammer maar dat verandert er niks aan dat hij bij veel meer mensen wel in de smaak valt.

En ze gaan dat idee niet omleggen voor een handjevol mensen die dat niet zo vinden.

Democracy is a bitch


Echt sneu voor je dan dat je zo van stroop houdt want dat is niet goed voor je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
Echt sneu voor je dan dat je zo van stroop houdt want dat is niet goed voor je!


Bedankt voor de tip mama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:40 
 
Artiest

Was wel leuk om het even te volgen vanaf de zijlijn nu :lol:
Ok On topic vanaf nu.
________________________________________________________
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb meer het idee dat het bij jou nooit goed genoeg is Skedoedelefloeps :P volgens mij draai jij heel de dag the beholder dan of zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik heb meer het idee dat het bij jou nooit goed genoeg is Skedoedelefloeps :P volgens mij draai jij heel de dag the beholder dan of zo


Brennan Heart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeg kinders, is het niet etenstijd? Of moet ik wat waarschuwingen gaan voeren? Beetje irritant dat ALLES off-topic gaat vandaag. Degene die dit nu te vaak doen krijgen een waarschuwing, en dat geldt ook voor degene die nu nog onder mijn post off-topic durven te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik heb meer het idee dat het bij jou nooit goed genoeg is Skedoedelefloeps :P volgens mij draai jij heel de dag the beholder dan of zo


The Beholder staat tenminste aan de top van Raw Hardstyle!

Sorry Tek! On: Ik vind het een matige release! De vocals hadden een betere track verdiend! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is jouw/jullie mening. Ik vind niet dat je kan zeggen dat 1 iemand aan de top staat, want iedereen onderscheid zich op z'n eigen manier.

Ik vind de mid-intro van For the Girls echt vreselijk. Vind het echt vals klinken op de 1 of andere manier. De vocals vind ik daarintegen wel erg tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:41 
 
Artiest

Rawbin schreef:
Ik heb meer het idee dat het bij jou nooit goed genoeg is Skedoedelefloeps :P volgens mij draai jij heel de dag the beholder dan of zo


Nou ik draai veel verschillende dingen, maar B-Front draai ik zelden, simpelweg omdat ik het geen leuke platen vind om te luisteren. Sleepwalker luisterde ik nog wel regelmatig, maar behalve dat valt het allemaal wel mee.
Ik ben een kritisch persoon, maar ik kan kritisch zijn en alsnog iets een mooie plaat vinden.
Ik vind de kicks in Everything Changes ook niet super, maar vind het een heerlijke plaat om te luisteren.
Ik ken maar 1 plaat die perfect is imo en dat is Midnight, maar dat is niet de norm voor de rest.
Alleen bij B-front hamer ik zo op de kicks omdat hardstyle toch draait om kicks (zeker bij raw hardstyle) en mensen dat bij hem nog wel eens door de vingers zien en dan kunnen je sounds nog zo raw zijn, als je dan met slappe kicks komt is het imo niet raw, daarom zou ik B-Front platen ook beter vinden als de kicks ruiger zouden zijn.

Zo.. alle misverstanden de wereld uit geholpen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

intro van for the girls is erg dik :woot:
rest is niet heel speciaal..
maar toch.. wat een album :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Rawbin schreef:
De vocals hadden een betere track verdiend! :/

ja! dat bedoel ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Panic Attack is standaard duister B-Front werk, simpel maar niet bijzonder. Ik mis iets, wat de simpelheid van Sleepwalker bijvoorbeeld wel heeft.
For The Girls is dan wel weer een klasse track, niet zo standaard en super energiek. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

For the girls :woot: kan hier echt met geen mogelijkheid stil op staan wat ik ook probeer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Dat is jouw/jullie mening. Ik vind niet dat je kan zeggen dat 1 iemand aan de top staat, want iedereen onderscheid zich op z'n eigen manier.

Ik vind de mid-intro van For the Girls echt vreselijk. Vind het echt vals klinken op de 1 of andere manier. De vocals vind ik daarintegen wel erg tof!


Na hem wat vaker gehoord te hebben, vind ik het eigenlijk toch wel een erg toffe plaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 19:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Toptracks (L) (L)
Heerlijk om te luisteren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

back2daparty schreef:
For the girls :woot: kan hier echt met geen mogelijkheid stil op staan wat ik ook probeer :drool:


Dit dus! ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle