Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:12 

Donateur

Delcone schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Hoezo ik vind dit ook een kutrelease hoor. Facking lelijke kick en er zit ook gewoon weinig laag in. En het is ook niet hard. Zany kicks zijn hard, deze Beholder achtige sounds zijn gewoon hol.

Ja en ?

Die gozer die dat heeft gepost heeft in zekere zin wel gelijk over For The Girls. Ik vind het echt een zwaar tegenvallend nummer: totaal geen laag, holle sounds, klinkt leeg waardoor er voor mij weinig energie meer in zit. Chemical is een zelfde soort doorbeukende track maar eigenlijk precies het tegenovergestelde, en die vind ik waanzinnig vet... zo denkt iedereen er het zijne over.

Snap niet dat B-Front zich daar druk over maakt (als dat het was), die wordt al een jaar de hemel in geprezen op alle fora en staat dit jaar op zowat ieder feest, dan moet je er ook tegen kunnen als je een keer kritiek krijgt ook al drukt iemand zich een beetje banaal uit door z'n mening als feiten neer te gooien en te chargeren. Het probleem is alleen als iemand dat op een positieve manier doet mag dat, maar gebeurt dat op een negatieve manier voelen mensen zich gelijk enorm hard aangevallen... Ik kan niet begrijpen waarom je daar wakker van zou liggen, en al helemaal niet als je artiest bent met zo ontzettend veel achterban.

Waar maak je je druk om, één gozer die zijn muziek gewoon niet mag tegenover al die anderen die het wel tof vinden. Ik hoop dan maar niet dat B-Front zich net zo impopulair gaat maken als Wasted Penguinz of Brennan Heart xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

Massaal bashen, misschien komt ie dan nog even langs op het forum xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:22 

Hardtraxxer

Ik kan wel het forum gaan plaatsen hier, maar krijg ik waarschijnlijk een waarschuwing voor..
het is gewoon een vage reactie van die vent op z'n vette release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:29 

Hardtraxx Addict

MRTN schreef:
Ik kan wel het forum gaan plaatsen hier, maar krijg ik waarschijnlijk een waarschuwing voor..
het is gewoon een vage reactie van die vent op z'n vette release!

idd daar krijg je een warn voor :thumbup:
maar echt sommige mensen moeten sommige track ook niet luisteren om hun huis tuin en keuken speakers. Zelfde met theracord tracks die komen pas goed tot hun recht als je er een speaker bij hebt die lage frequenties aan kan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:51 

Donateur

Heb dit nummer al een paar keer live gehoord maar ook daar vind ik m niet uit de verf komen. Zelfde als met Machine Master. Mist laag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 00:45 

Hardtraxxer

Ik was ook niet van plan om tussen 2 Forums te gaan stoken, alleen de kritiek die ze gaven was wel erg kort door de bocht!

For the girls gaat live altijd zo ontiegelijk hard, weet niet wat het is. de vocals zijn ook zo :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 00:59 

Hardtraxx Addict

Bob leest dus duidelijk mee :P . Naja als ik Bob was zou ik me niet zo druk maken om een paar mensen die zijn muziek niks vinden, er zijn er veel meer die het wel vet vinden. Je kunt toch nooit een plaat produceren die iedereen vet vindt. Ik zelf heb geen problemen met die B-Front kicks of de opbouw van zijn nummers, klinkt prima vind ik. Ik mag graag naar zijn producties luisteren. Het heeft altijd iets duisters maar toch euforisch, en zijn kicks beuken wel goed i.m.o. ;) . Dat vind ik bij deze 2 niet anders. Maarja dat is een persoonlijke mening :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 01:08 

Hardtraxxer

Bob is een producer waar er in mijn ogen maar weinig van zijn! heb zoveel respect voor deze vent! wat een tracks heeft hij op zijn naam, en komen er nog aan! heerlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 08:12 

Artiest

For The Girls vind ik wel vet, alleen beide tracks hebben toch gewoon die slechte kicks.
Panic Attack is gewoon standaard B-Front soundbank. Als die jongen fatsoenlijk kicks leert maken zouden die tracks imo al stukken beter zijn van hem.

Oftewel:

For The Girls: het concept vind ik wel vet, hoewel het je idd doet denken aan The Beholder vind ik dat ze toch een eigen vleugje eraan hebben gegeven. De kicks zijn gewoonweg weer saai en imo gewoonweg slecht.
Panic Attack: Redelijk standaard B-Front plaatje, climax mist wat, standaard B-Front kick ook. Maar ga ervan uit dat de platen in de fusion vleugel gemaakt zijn dus ook die soundbank in gebruik is genomen. Zonde... want Panic Attack is imo gewoon een solo B-Front plaat qua sounds en solos van B-Front vind ik zelden goed.

For the girls zou ik dus zelf nog wel draaien, maar ik hoop echt dat B-Front een keer nieuwe kicks gaat maken, ze hoefen geen psycho te zijn, ze hoefen geen Beholder kicks te zijn, maar ze moeten wel meer power hebben dan dit. Zeker als je bekend wilt staan als een raw producer.

Overall: 7

Puur voor het concept van For The Girls, redelijk originele opzet (hoewel Chemical al iets soortgelijks is qua opzet) en goed gebruik van synths.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:13 

Ben een van de weinige die niet een heele grote fan van B-Front is, maar for the girls vind ik wel echt een gruwelijke plaat :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:17 

Hardtraxx Newbie

MRTN schreef:
For The Girls live :love:

heb me wel kapot gelachen op een ander forum, ik citeer!

"Ik vind For The Girls zo waardeloos. Dat geluid in die intro is net zo'n geluid die ik dan met fruity loops zou maken en zou denken wtf, laat ik maar weer stoppen voor vandaag. Dan komt plots de climax in. Plots betekent meestal dus geen opbouw. Totaal geen energie aanwezig dus. Daarnaast is het een B-Front melo, dus valt er geen touw aan vast te knopen. Echt veel bass zit er niet in.

Panic Attack klinkt al wat meer naar een Fusion track. Toch vind ik dit geen hoogwaardige track. Echt veel laag zit er niet in, maar dat schijnt B-Front geen ruk uit te maken, zo zijn alle releases.

Ik vind dit een van de matigste releases op Fusion ooit. B-Front, verlaat dit label! "

vooral die laatste zin heeft mij gierend aan het lachen gemaakt!
totaal geen energie aanwezig, hahahaha goeie man! :D :D :D

Hmm. Leuk dat je mijn reactie plaatst. Via via krijg ik natuurlijk ook weer door dat mijn reactie hier geplaatst is.
Ook goed om te zien dat B-Front nu op de hoogte is van mijn mening. Wellicht besteed hij nu wat meer aandacht aan zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:21 

Artiest

Staat genoteerd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:37 

Hardtraxx Veteran

Enige goede platen die Bob heeft gemaakt zijn met Slim Shore en Frontliner geweest! Crossin' Over gaat ook nog wel net als de remix van die plaat van dr rude, ben ff de naam kwijt!

For the Girls doet met niks. Panic Attack gaat nog wel, maar voor de rest past B-Front niet echt in mijn straatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:40 

Hardtraxxer

PANIC ATTAACCK!!

Heerlijk nummertje :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:49 

Kraak... Piep...

Skedoedelefloeps schreef:
Als die jongen fatsoenlijk kicks leert maken zouden die tracks imo al stukken beter zijn van hem

Kom eerst zelf maar is met iets beters voordat je gaat bashen dat iemand geen kicks kan maken

Zielig dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:58 

Artiest

D-Nemacyst schreef:
Als die jongen fatsoenlijk kicks leert maken zouden die tracks imo al stukken beter zijn van hem

Kom eerst zelf maar is met iets beters voordat je gaat bashen dat iemand geen kicks kan maken

Zielig dit.

D-Nemacyst

Citaat:
Als ik zulke vocals wil ga ik wel rap luisteren.

Come again?
Ik moet jouw eerste hardstyle release anders ook zien verschijnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:04 

Kraak... Piep...

Daar staat nergens in dat ik suggesteer dat ze geen rap vocals kunnen maken of dat ze geen kicks kunnen maken.

Ik suggesteer dat ik ze niks vind.

Jij zegt gelijk dat Bob geen fatsoenlijke kicks kan maken. jij weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

Zielig dit.

Argumenteerfaal :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:07 

Artiest

D-Nemacyst schreef:
Daar staat nergens in dat ik suggesteer dat ze geen rap vocals kunnen maken of dat ze geen kicks kunnen maken.

Kan er niks aan doen als je het niet leuk vindt dat mensen hun mening soms uiten op een manier die jij wat minder leuk vindt moet je hier niet zitten.
Dit is precies dezelfde reactie die ik neer zou zetten als het van een vriend was ofzo, ik bash niemand.
Dan zou ik wel zeggen
"Agh die B-Front met z'n kut kicks, dit klinkt weer nergens naar, alles kut enter."
nee... ik geef kritiek en sluit af met die zin. Complete uitleg wat ik er van vind en dan is het nog niet goed. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:08 

Kraak... Piep...

PNXRMX schreef:
D-Nemacyst schreef:

Zielig dit.

Argumenteerfaal :')

:huh:
Ik quote skedoedelefloeps.

Ik zeg niet dat B-Front en DP Zelf met iets beters moeten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:10 

Kraak... Piep...

D-Nemacyst schreef:

Kan er niks aan doen als je het niet leuk vindt dat mensen hun mening soms uiten op een manier die jij wat minder leuk vindt moet je hier niet zitten.
Dit is precies dezelfde reacties die ik neer zou zetten als het van een vriend was ofzo, ik bash niemand.
Dan zou ik wel zeggen
"Agh die B-Front met z'n kut kicks, dit klinkt weer nergens naar, alles kut enter."
nee... ik geef kritiek en sluit af met die zin. Complete uitleg wat ik er van vind en dan is het nog niet goed. >.<

Zeggen dat iemand geen kicks kan maken is geen mening. Dat is een statement.

Ik vind die kicks niks is iets anders dan ik vind dat bob geen kicks kan maken.
Want dan schijn je er blijkbaar verstand van te hebben dus waarom hebben we nog niks van jou gehoord ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:13 

Artiest

hele diepe zucht.. ok speciaal voor jou:

>>>>>>>>Ik vind<<<<<<< dat B-Front echt geen kicks kan maken, als hij nou eens met fatsoenlijke kicks komt, die tenminste knallen imo zou ik het allemaal al een stuk beter vinden.

Ook weer tevreden? En over de laatste zin, tja... dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:17 

Kraak... Piep...

Real mature -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:19 

Artiest

Zegt de man die aan komt met een reactie
Citaat:
Kom eerst zelf maar is met iets beters

Er is maar 1 reactie nog lauwer dan dat op zulke momenten en dat is:
"je moeder" :lol:
maar ik zal nu wel de slimmerik een keer zijn en hierboven staan en gewoon m'n mond houden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:20 

Kraak... Piep...

Zegt de man die zegt dat iemand die aan de top van de raw hardstyle geen kicks kan maken. :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle