Delcone schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Hoezo ik vind dit ook een kutrelease hoor. Facking lelijke kick en er zit ook gewoon weinig laag in. En het is ook niet hard. Zany kicks zijn hard, deze Beholder achtige sounds zijn gewoon hol.
Ja en ?
Die gozer die dat heeft gepost heeft in zekere zin wel gelijk over For The Girls. Ik vind het echt een zwaar tegenvallend nummer: totaal geen laag, holle sounds, klinkt leeg waardoor er voor mij weinig energie meer in zit. Chemical is een zelfde soort doorbeukende track maar eigenlijk precies het tegenovergestelde, en die vind ik waanzinnig vet... zo denkt iedereen er het zijne over.
Snap niet dat B-Front zich daar druk over maakt (als dat het was), die wordt al een jaar de hemel in geprezen op alle fora en staat dit jaar op zowat ieder feest, dan moet je er ook tegen kunnen als je een keer kritiek krijgt ook al drukt iemand zich een beetje banaal uit door z'n mening als feiten neer te gooien en te chargeren. Het probleem is alleen als iemand dat op een positieve manier doet mag dat, maar gebeurt dat op een negatieve manier voelen mensen zich gelijk enorm hard aangevallen... Ik kan niet begrijpen waarom je daar wakker van zou liggen, en al helemaal niet als je artiest bent met zo ontzettend veel achterban.
Waar maak je je druk om, één gozer die zijn muziek gewoon niet mag tegenover al die anderen die het wel tof vinden. Ik hoop dan maar niet dat B-Front zich net zo impopulair gaat maken als Wasted Penguinz of Brennan Heart