Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2021 10:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vocals en sfeer is echt ongekend gaaf :loving: Kicks zijn niet helemaal m'n smaak, maar niet heel storend. Andere kicks had de plaat helemaal afgemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2021 19:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind het nog steeds geen fijne kicks, maar ik ben er wel langsaf leren luisteren. Die energie/drive in de 2e mid en de vocalen zijn echt briljant. Dit maken het toch tot een geweldige plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
SL8492 schreef:
Ben hem inmiddels toch erg gaan waarderen :) Kicks kan ik ook wat beter hebben inmiddels

Beetje vreemd om een plaat maar vaak genoeg te moeten luisteren zodat je gewend raakt aan elementen die eigenlijk niet in orde zijn, vind ik. Maar ieder zijn manier van luisteren I guess


Ik heb dit nummer zelden uit mezelf opgezet, maar wel voorbij horen komen op zijn Coffee clubs en in verschillende sets. Daardoor ben ik alles eromheen een heel stuk gaan waarderen dan wat ik eerst had. De kicks blijven niet best, maar ben er, zoals wootum ook al zei, een beetje 'langs' gaan luisteren waardoor ik het nu wel een vette plaat vind algemeen gezien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2021 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet echt wennen aan de kicks en de vocalen komen me ondertussen ook de strot uit.
Verder steekt de track wel goed in elkaar en is de climax wel vet (als ik de vocalen even weg denk).

Vind het bloed irritant om steeds maar "hold me" en "Need You" te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Track gaat bij mij ook steeds meer hangen. Heb hem de laatste paar dagen steeds vaker opgezet en moet toch zeggen dat deze in het rijtje komt met geslaagde collabs. nog niet zo vet als Cosmos of Universe bijvoorbeeld maar zeker wel heel vet.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle