Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

Toffe mix van beide stijlen. Vind de klank van deze kicks op één of andere manier goed bij de melodie passen. Die uithalen in de 2e climax zijn ook echt heel gruwelijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ik heb het idee dat elke collab van B-Front met wie dan ook de laatste tijd een parel is :worship:


Niet alleen zijn collabs.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de vocalen en break het sterkst in deze plaat. Rest eromheen vind ik niet speciaal en die kicks zijn echt verre van mijn ding helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een of andere manier krijg ik de melodie niet uit m'n hoofd :$ Doet heel oldschool aan of zo, ik kan het niet echt beschrijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze heeft inderdaad wel wat, ook al zijn de kicks niet mijn smaak. Blijft toch lekker hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk ontdek ik hem pas. Best vette plaat !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 00:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Knetter :love: Die kick-rolls en 2e climax :bomb: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zag iets voorbij komen op zijn instagram dat deze 'soon' uitkomt! Hele dikke plaat dus kom maar door! :)
Nog geen specifieke datum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 18:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hele mooie ode aan ponypackjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2021 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Release 16-04
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sinds Defqon @ home al verliefd op dit nummer, ik mis in de release bijna de "ooh hell yeah" van DV8 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 14:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis toch dat dikke stuk met die kickrols in de midintro in de preview? Zat wel in die Defqon set van vorig jaar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 22:51 
 
Hardtraxx Newbie

Oxbow schreef:
Ik mis toch dat dikke stuk met die kickrols in de midintro in de preview? Zat wel in die Defqon set van vorig jaar :cry:


Is een preview zal waarschijnlijk wel in de Full gewoon zitten toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 07:45 
 
Hardtraxxer

Hele sterke plaat, helaas zit de mid-intro niet in de spotify versie. Dit doen best veel artiesten tegenwoordig, is hier een bepaalde reden voor, want vind het zelf best irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 08:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
Hele sterke plaat, helaas zit de mid-intro niet in de spotify versie. Dit doen best veel artiesten tegenwoordig, is hier een bepaalde reden voor, want vind het zelf best irritant.


Vooral B-Front doet het. Bij The Paradox was dat en bij Falling zit de outro er niet bij op de Spotify versie . Bij deze plaat snap ik het helemaal niet aangezien die langere opbouw naar de melodie juist veel meer impact heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Vind de vocalen en break het sterkst in deze plaat. Rest eromheen vind ik niet speciaal en die kicks zijn echt verre van mijn ding helaas.

Ben hem inmiddels toch erg gaan waarderen :) Kicks kan ik ook wat beter hebben inmiddels, al blijft het in de 2e mid wel een herrie met die kickrolls. Verder hele dikke plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zonde van de kicks. Veel te hoog 'tok' gehalte en dat getok voor de climax laat me altijd in de lach schieten. Zonde, want sfeer is echt mega top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 11:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
ik mis in de release bijna de "ooh hell yeah" van DV8 >.<

Die hadden ze wel erin mogen doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 13:00 
 
Hardtraxx Addict

Vind er echt geen zak aan. De kicks verpesten het voor mij echt compleet. Ik snap dus echt niet hoe mensen hier een mooi samenhangend geheel in kunnen zien met dit soort kicks. :sick:

SL8492 schreef:
Vind de vocalen en break het sterkst in deze plaat. Rest eromheen vind ik niet speciaal en die kicks zijn echt verre van mijn ding helaas.

Hier mee eens :)

SL8492 schreef:
Ben hem inmiddels toch erg gaan waarderen :) Kicks kan ik ook wat beter hebben inmiddels

Beetje vreemd om een plaat maar vaak genoeg te moeten luisteren zodat je gewend raakt aan elementen die eigenlijk niet in orde zijn, vind ik. Maar ieder zijn manier van luisteren I guess
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Beetje vreemd om een plaat maar vaak genoeg te moeten luisteren zodat je gewend raakt aan elementen die eigenlijk niet in orde zijn, vind ik. Maar ieder zijn manier van luisteren I guess

Vond bier ook niet lekker, de eerste paar flessen.

OT: heerlijke plaat, vind deze persoonlijk vetter dan Falling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 13:26 
 
Hardtraxx Addict

THArdstyler schreef:
InfinI schreef:
Beetje vreemd om een plaat maar vaak genoeg te moeten luisteren zodat je gewend raakt aan elementen die eigenlijk niet in orde zijn, vind ik. Maar ieder zijn manier van luisteren I guess

Vond bier ook niet lekker, de eerste paar flessen.

Oke. Alleen horen we dit soort kicks al jaren. Niet voor het eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heel vette vocals en melodie, maar die kicks zijn echt bout, zoveelste keer dat dit soort kicks een hele track verpesten, doodzonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 16:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Beetje vreemd om een plaat maar vaak genoeg te moeten luisteren zodat je gewend raakt aan elementen die eigenlijk niet in orde zijn, vind ik.

Wat is er niet in orde met de kicks dan?


Ontopic: mega harde plaat en die kickroll voor de eerste climax is echt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2021 08:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Beetje vreemd om een plaat maar vaak genoeg te moeten luisteren zodat je gewend raakt aan elementen die eigenlijk niet in orde zijn, vind ik. Maar ieder zijn manier van luisteren I guess


Wie zegt dat hij zichzelf forceert het te luisteren. Ieder zijn smaak verandert of verbreedt over tijd, wellicht die van jou niet, maar die van veel mensen wel. En er is niks mis met de kicks, ik vind ze ook niks aan maar dat is mijn smaak, objectief gezien is er niks mis mee.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle