Mandy hoort niet thuis in een topic van B-Front, optyfen gauw.
Related topics
- View the latest post: B-Front - Beyond Reality (ROUGH090)
- View the latest post: Noiseshock - Beyond Reality (SCANTRAXX205)
- View the latest post: Watboman - Beyond Reality (FUSION419)
- View the latest post: Aversion - Beyond Reality (THER-260)
- View the latest post: Wave Pressure - Untill The End/Beyond Reality (ID002)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Collab Mandy & B-Front voor z'n album? 
Mijn verjaardag is 2 dagen te vroegklapstoel wrote:Leuk verjaardagscadeau![]()
Of het album 2 dagen te laat?Nuracore wrote:Mijn verjaardag is 2 dagen te vroegklapstoel wrote:Leuk verjaardagscadeau![]()
View on YouTube Deze graag! 
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Er was ooit toch al een album van hem aangekondigd, iets met de 4 elementen. Dat is toen blijkbaar niet doorgegaan want niemand heeft er meer wat van gezien. En nu ruim twee jaar later komt er toch dat album waar ik, en vele anderen, toch stiekem op hoopten.
Dat elementen project ging inderdaad niet meer doorJambekkiee wrote:Er was ooit toch al een album van hem aangekondigd, iets met de 4 elementen. Dat is toen blijkbaar niet doorgegaan want niemand heeft er meer wat van gezien. En nu ruim twee jaar later komt er toch dat album waar ik, en vele anderen, toch stiekem op hoopten.
Jaa deze is zo ongelofelijk vet!Conzpiracy wrote:View on YouTubePvO Hardstyle wrote:View on YouTube Deze graag!
Doe deze dan ook maar meteen!
Helemaal vergetenConzpiracy wrote:View on YouTubePvO Hardstyle wrote:View on YouTube Deze graag!
Doe deze dan ook maar meteen!
Die twee tba's blijven ook zulke vette unieke platen, kan wel horen dat er nog wel het een en ander aan geperfectioneerd moest worden, maar zou eeuwig zonde zijn als ze die platen laten liggen...
Heel benieuwd hier naar! Toch een aantal mooie albums die er aankomen. Phuture noize, prefix & density, noisecontrollers en ook b-front 
Was dat niet omdat hij toen met een writers blok zat of zoiets? Althans. Dacht dat ik dat ergens mee had gekregen.Seeker Of Fire wrote:Dat elementen project ging inderdaad niet meer doorJambekkiee wrote:Er was ooit toch al een album van hem aangekondigd, iets met de 4 elementen. Dat is toen blijkbaar niet doorgegaan want niemand heeft er meer wat van gezien. En nu ruim twee jaar later komt er toch dat album waar ik, en vele anderen, toch stiekem op hoopten.
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Zijn ook nog geloof ik iets van 2 b-freqz tracks nog niet gereleased, die zullen er dan ook wel op komen!
Hmmm, van mij mogen de de B-Freqz platen wel achterwegen laten op dit album.patrickjumpeen wrote:Zijn ook nog geloof ik iets van 2 b-freqz tracks nog niet gereleased, die zullen er dan ook wel op komen!
Grote kans dat Techno hier nog wel op komt, aangezien die best vaak gedraaid wordt door B-Front. The Crew dan niet want die wordt vrijwel alleen door Frequencerz gedraaid.
Heb ze even opgezocht, deze bedoel ik:
View on Facebook
en
View on YouTube
Vind ze persoonlijk beide heel erg vet en goed op n b-front album passen
View on Facebook
en
View on YouTube
Vind ze persoonlijk beide heel erg vet en goed op n b-front album passen
-
JHardtraxxer
- 193 posts member since 2015
- last seen 1 day ago
Man dat er serieus mensen zijn die tracks van 2 sidez zoals GOD op dit album willen.. Vond dat destijds al een kazige kutplaat met een gejat melodietje van p diddy - last night.
Doe mij maar gewoon het recente spul 
Nu je het zegt.Just88 wrote:met een gejat melodietje van p diddy - last night.
Wat moet dit een ongelovelijk vet album worden zeg! 
Zou wel super gaaf zijn, maar denk niet dat er ooit 2-sidez materiaal gereleased gaat worden helaas...beardieroy wrote:Hoop ook heel erg op Nomansland