Indd, was die al helemaal vergeten 
Related topics
- View the latest post: B-Front - Beyond Reality (ROUGH090)
- View the latest post: Noiseshock - Beyond Reality (SCANTRAXX205)
- View the latest post: Watboman - Beyond Reality (FUSION419)
- View the latest post: Aversion - Beyond Reality (THER-260)
- View the latest post: Wave Pressure - Untill The End/Beyond Reality (ID002)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 24 days ago
Hoop ook op World Outside en die andere B-Frontliner platen 
Denk dat ik na dit album vredig kan sterven. Ongelooflijk veel zin in dit album.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Exterkate wrote:JIJ BENT GEWOON BOB MAAR DAN ONDER EEN ANDERE NAAM111Pandemonium wrote:Ik zei toch dat het een album word.
Nu moet een Noisecontrollers & B-Front collab er toch echt wel eens van komen hoor. 
Wie zegt dat hij hier niet in alle stilte al een hele tijd mee bezig is geweest? Slaat natuurlijk ook helemaal nergens op dat er hier geroepen wordt dat dit het beste album ooit wordt (er zitten hier natuurlijk wel veel fans) zonder ook nog maar te weten wat er op het album komt, maar hetzelfde geldt andersom.hotymoty wrote:Ik denk dat dit een tegenvaller wordt. Hij had beter een langere tijd hiervoor kunnen nemen. En dan in alle rust zijn tracks maken. En de laatste 5 tracks van hem doen mij helemaal niks.
Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar de invulling van het album, B-Front spreekt me normaal gesproken enorm aan dus hoop dat hij het waar gaat maken.
Ohja, hopen op wat nieuw materiaal op Loudness
Ik kijk ernaar uit, waarschijnlijk niet zo veel als de meeste HT'ers maar lijkt me dat dit niet fout kan gaan.
Wel benieuwd naar wat er op komt en of er nog wat tussen zit wat me bekoren kan. Normaal geen fan van B-front maar ik laat me verrassen 
CrypsisSvbtwee wrote:Normaal geen fan van B-front.
Hardstyle MafiaSvbtwee wrote:Over al die jaren maar net iets meer dan een handje vol tracks geproduceerd die ik vet vind.
Rooler - Tormento (Malice Remix)Svbtwee wrote:Enige interessante naam op Spoontech imo.
Caine & John Harris - No MercySvbtwee wrote:Bommetje hoor die climax
Svbtwee wrote:Heb deze best wel vaak op staan. Die melodie is vrij simpel maar pakt me wel meteen en vind deze kicks hier juist heel fijn onder passen
.
Nee geintje natuurlijk, smaken verschillen. Ik vond het gewoon geinig om te zien hoe groot smaakverschil kan zijn tussen verschillende personen.
Dit vind ik nog de mooiste Track of the Week 2015 #44
Ahh shit, dacht dat dat account niet meer aanwezig was.Chroman wrote:Dit vind ik nog de mooiste Track of the Week 2015 #44
Het account bestaat niet meer, wat hij hier allemaal heeft aangericht zal als een litteken op hardtraxx blijvenMelvinFR wrote:Ahh shit, dacht dat dat account niet meer aanwezig was.Chroman wrote:Dit vind ik nog de mooiste Track of the Week 2015 #44
Maar hij zat dan ook op alles van Mandy te geilen.
Precies, dit is echt geen last-minute keuze geweest ofzo. Zelfde toen DP aankondigde dat hij eind vd maand met een album zou komen terwijl hij al een halfjaar van de voren zijn eigen tracks in Unleashed naar voren bracht onder de noemers TBA en ID.Fantazoo wrote:Wie zegt dat hij hier niet in alle stilte al een hele tijd mee bezig is geweest? Slaat natuurlijk ook helemaal nergens op dat er hier geroepen wordt dat dit het beste album ooit wordt (er zitten hier natuurlijk wel veel fans) zonder ook nog maar te weten wat er op het album komt, maar hetzelfde geldt andersom.
Ik denk ik zal toch nog een positief tintje aan mijn bericht geven, is het weer niet goed genoeg 
Als die magic 2.0 plaat met Frontliner er maar op komt.
beardieroy wrote:Ook gepre-ordered. Zeer benieuwd!
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Yeahhh!!! meteen pre-order gedaan
ja en op mandy zelfBroken Balance wrote:Maar hij zat dan ook op alles van Mandy te geilen.