Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Ik hoor niet echt tussen de 'fanboys' van B-Front hier, maar hier krijg ik gewoon kippenvel van.


Dat heeft natuurlijk alles te maken met het feit dat deze (en EVP & Beat the Darkness) al enorm veel lof kregen na Qlimax, de hype is wat deze tracks betreft in ieder geval voor mij nu een stuk minder daardoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: die track
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 03:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kickrolls in de eerste climax!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 12:56 
 
Hardtraxx Elite

B-Front is voor mij niet meer boeiend, laatste tijd alleen maar simpele en saaie platen. Een simpelere melodie kan bijna niet, erg eentonig. Vroeger vond ik B-Front helemaal het einde met Mysterias en Undiscovered, maar nu is het niet meer mijn stijl :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 13:17 
 
Hardtraxxer

3/4 maat plaat echt eitje inderdaad :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
laatste tijd alleen maar simpele en saaie platen.


Oke wat de fak :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 13:33 
 
Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
hotymoty schreef:
laatste tijd alleen maar simpele en saaie platen.


Oke wat de fak :lol: :lol: :lol: :lol:

Is een mening, ik vind de platen beetje te simpel klinken. EVP vind ik ook helemaal niks. Beat the Darkness wel wat meer, omdat er mooie uithalen in de climax zitten en het een mooie break bevat. Maar Silent Scream, Beyond Reality en die twee TBA B-Frontliner platen vind ik een beetje simpel overkomen. Het is en blijft een mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Paultheone schreef:
hotymoty schreef:
laatste tijd alleen maar simpele en saaie platen.


Oke wat de fak :lol: :lol: :lol: :lol:

Is een mening, ik vind de platen beetje te simpel klinken. EVP vind ik ook helemaal niks. Beat the Darkness wel wat meer, omdat er mooie uithalen in de climax zitten en het een mooie break bevat. Maar Silent Scream, Beyond Reality en die twee TBA B-Frontliner platen vind ik een beetje simpel overkomen. Het is en blijft een mening.

Ik ben een B-Front fan maar ik kan me hierin wel vinden. Silent Scream en Beyond Reality hebben een vrij simpele melo die nergens echt heel spannend wordt ofzo. Ik kan er wel van genieten maar kan nou niet zeggen dat dit muzikale meesterwerken zijn. EVP vind ik wel een meesterlijke plaat vanwege de vage geluidjes en de zeer energieke climaxen. Naar mijn mening kan B-Front wel wat meer variƫren met zijn sound (hard bass anthem is een voorbeeld van hoe het wel moet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Ik ben een B-Front fan maar ik kan me hierin wel vinden. Silent Scream en Beyond Reality hebben een vrij simpele melo die nergens echt heel spannend wordt ofzo. Ik kan er wel van genieten maar kan nou niet zeggen dat dit muzikale meesterwerken zijn. EVP vind ik wel een meesterlijke plaat vanwege de vage geluidjes en de zeer energieke climaxen. Naar mijn mening kan B-Front wel wat meer variƫren met zijn sound (hard bass anthem is een voorbeeld van hoe het wel moet)


Ik vind Silent Scream juist een voorbeeld van hoe iets simplistisch toch een bepaald gevoel kan geven, vind deze plaat echt geniaal. Beyond Reality heeft een vrij simpele melodie, maar wijkt enorm af van het "normale" hardstyle patroon, dat maakt deze track naar mijn mening juist ook ontzettend interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 15:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ten opzichte van het Hardbass anthem vind ik Beyond Reality en vooral Silent Scream wel een stuk beter in elkaar zitten. Ik vind het Hardbass Anthem juist maar simpel :P

Beyond Reality kan ik nog enigszins inkomen dat het een gewone B-Front plaat is maar Silent Scream is toch wel ietsjes anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 16:49 
 
Hardtraxxer

ivo024 schreef:
Beyond reality tot nu toe toch wel mijn favoriete plaat :loving:

Helemaal mee eens! De melodie, sfeer, kickrolls in de eerste climax. Alles klopt aan deze plaat :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beyond Reality komt bij mij op dezelfde plaats als Silent Scream/Dream World

Gewoon een sterke track, maar schiet er voor mij niet zo uit als EVP/Dark Moon
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Beyond Reality komt bij mij op dezelfde plaats als Silent Scream/Dream World

Gewoon een sterke track, maar schiet er voor mij niet zo uit als EVP/Dark Moon


Dark moon mag van mij ook wel gewoon op het album komen :love:

Hardbass anthem zal ook wel op het album komen, aan zn fb post te zien lijkt het er wel op!

Heb zojuist ook maar ge pre-orderd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Silent Scream is voor mij de enige B-Front track die ik dan weer echt vind tegenvallen. Ofja tegenvallen, daar doe je B-Front weer te kort mee, vergeleken met de rest van zijn tracks in ieder geval. Al die uithalen zijn bijna letterlijk op dezelfde toon(hoogte) en het wordt daar echt nergens spannend vind ik. Doe mij dan maar Beat the Darkness, die break :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik de enige hier die Beyond Reality juist werkelijk briljant vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Ben ik de enige hier die Beyond Reality juist werkelijk briljant vind?


Kijk eens even boven je Yannick ben je een beetje blind ofzo haha xd lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
yannickvk schreef:
Ben ik de enige hier die Beyond Reality juist werkelijk briljant vind?


Kijk eens even boven je Yannick ben je een beetje blind ofzo haha xd lol


Ga lekker iemand anders vervelen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Ben ik de enige hier die Beyond Reality juist werkelijk briljant vind?


Dat is gewoon n track waar je troost bij kan vinden als je ff niet goed in je vel zit, zit zoveel emotie in, niet normaal! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was het trouwens niet vorig jaar met de pre-orders van het frequencerz album dat ze er een gratis zondag ticket bij kregen voor rebirth?Zal dit jaar niet weer gaan gebeuren, maar zou wel geinig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend vette plaat. Kan niet wachten om op deze te kickrollen met Indy & Melvin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Kan niet wachten om op deze te kickrollen met Indy & Melvin.


Gaat helemaal goed komen. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth dag 2 armen uit de kom jatog! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap de 'kritiek' op Silent Scream echt totaal niet. Die track bevat zo veel gevoel en sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik snap de 'kritiek' op Silent Scream echt totaal niet. Die track bevat zo veel gevoel en sfeer.

Ik vind vooral die break goed, met dat pingelen met die melodie en dat er steeds een element bijkomt. Maar heb het nummer nu een aantal keer geluisterd en de climax is een beetje eentonig, terwijl B-Front vaak juist van die lange uithalen in zijn nummers doet. Denk dat vooral de climax de reden is waarom dit nummer onder meerdere leden als een minder B-Front nummer wordt gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 13:03 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Ik snap de 'kritiek' op Silent Scream echt totaal niet. Die track bevat zo veel gevoel en sfeer.

Ik moet toch eerlijk bekennen dat ook ik dit de minste B-Front plaat vind, een enorme tegenvaller!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle