Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Erg saai dit. Gerecyclede B-Front en Adaro sounds.
De mid-intro is echt heel saai de drive is ver te zoeken en de hardheid die ze willen uitstralen is totaal niet te horen de gemiddelde mainstream plaat is nog harder. Climax is echt de saaiste die ik heb gehoord van deze 2 heren. De pitchkicks stoor ik me trouwens niet aan zoals de meeste hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 17:55 
 
Hardtraxx Elite

Geslaagd anthem, sfeertje zit er goed in, sounds zijn ook heerlijk. Alleen inderdaad jammer van het te hoog pitchen in de climax maar verder zeer vet anthem ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die opbouw naar de 1e climax is zo tof! Verder ben ik niet zo van de rawstyle, maar vindt dit toch wel een heel tof nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:14 
 
Hardtraxxer

Noem mij raar, want ik weet wat jullie voor B-Front junkies zijn, maar ik vind B-Front niks :P

Wel leuk nummer! Jammer van de pitchkicks trouwens, die zijn echt minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk! :D
Enige minpunt voor mij is de pitchkick, die gaat me net even te hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet super maar vind hem ook niet slecht .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:24 
 

Wout1997 schreef:
Erg saai dit. Gerecyclede B-Front en Adaro sounds.
De mid-intro is echt heel saai de drive is ver te zoeken en de hardheid die ze willen uitstralen is totaal niet te horen de gemiddelde mainstream plaat is nog harder. Climax is echt de saaiste die ik heb gehoord van deze 2 heren. De pitchkicks stoor ik me ook aan zoals de meeste hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook voor mij geldt: Jammer van de (pitch)kicks, verder wel dik. Doet me trouwens wel erg veel denken aan de break/opbouw van Mysterias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 20:51 
 
Hardtraxx Newbie

de eerste keer dat k m hoorde had ik zoiets van "mwaaa dit is niks" maar na m een paar keer geluisterd te hebben klint ie toch wel bruut hoor! mooi om te horen hoe de sounds van meneer van der Palen en meneer Ploegmakers super vet samen gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 21:52 
 
Hardtraxxer

dik !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 23:49 
 

De eerste keer dat ik dit nummer hoorde moest ik bijna janken van die pitchkicks.. Maar na een paar keer luisteren vind ik het toch wel een vet nummer. Erg fijne sfeer, goeie sounds, en zeker voor een hedendaags anthem is het van een hoog niveau.

Maar toch, van B-Front en Adaro, in mijn ogen de twee beste producers van dit moment, had ik echt een gigantische knaller verwacht. En dát is dit niet. Toch een tikje teleurgesteld moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet, maar niet heel bijzonder. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 15:29 
 
Hardtraxxer

Lekker nummer, ik weet geeneens wat pitchkicks zijn dus dat komt goed uit zo te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ook voor mij geldt: Jammer van de (pitch)kicks, verder wel dik. Doet me trouwens wel erg veel denken aan de break/opbouw van Mysterias.

Dit.

hoihoudoe schreef:
Lekker nummer, ik weet geeneens wat pitchkicks zijn dus dat komt goed uit zo te zien :P

Hier hoor je ze wel goed in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 15:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind m best vet, pitchkicks hadden wel iets minder hoog gemogen maar goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 18:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is Q068

http://www.junodownload.com/products/b- ... 165877-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

lekker duister anthem weer een keer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Hier hoor je ze wel goed in :P

Christus wat is dit man.

Aantal keer geluisterd nu maar begin 'm echt op prijs te stellen, de mid-intro had wel iets meer drive mogen hebben van mij. Pitchkicks in de climax brengen in mijn ogen ogen juist dat stukje meer drive dat de mid mist door, sluit goed bij de melo aan ook. Ben erg benieuwd hoop 'm morgen te horen.

Heerlijk ook die lange halen van Bob in de melo, verveelt me gewoon nog steeds niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke mid-intro, break geeft mij echt kippevel :D . De climaxen is ook geniaal, na 1x luisteren al enorm veel kippenvel! Dat B-Front stijltje bevalt mij uitstekend :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind 'm hartstikke dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje dubbel gevoel. Plaat is echt tof en ik stoor me niet echt aan de pitchkicks, maar eigenlijk toch weer wel. Het zou me zo vet lijken als ze een zieke raw kick hadden gemaakt die minder pitched. Dus ik hoop dat ze in toekomst nog vaker samenwerken, want daar kunnen hele vette tracks uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt een geweldig anthem. Ik stoor me alles behalve aan de pitchkicks. Climax is ook erg dik met de typische Adaro sound gecombineerd met de B-Front sound. Heerlijke combinatie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

Doet me bijzonder weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 23:47 
 
Hardtraxx Addict

Behalve de pitchkicks echt een heerlijk Anthem :) . Wel een beetje Mysterias 2.0 maar dat is niet erg.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle