Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sfeertje is wel oke, maar ben ook niet echt blij met die kicks, zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:12 
 
Hardtraxx Newbie

Ik hou van Adaro en van B-Front maar dit vind ik 2x niks.
Valt me serieus tegen :thumbdown:
Had een bom van een anthem verwacht....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Break doet me een beetje denken aan Mysterias, op de positieve manier. Pitch is wat hoog, maar stoor me er niet heel erg aan.
Maar voor de rest is deze geweldig, heerlijke screeches en sfeer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Worth Waiting For

Nou, niet echt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke track hoor, had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht na die preview. Heerlijke sfeer en een geweldig sounddesign. Maar zoals velen hier val ik toch ook wel erg over de (pitch)kicks. Ik ben absoluut geen tegenstander van pitchkicks, een liefhebber zelfs, maar ik vind ze hier echt compleet overbodig. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom ze er in deze track voor gekozen hebben.

Ondanks dat ga ik me hier waarschijnlijk wel goed op vermaken, voor de rest klinkt het namelijk fantastisch. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Citaat:
Worth Waiting For

Nou, niet echt..

Alsof je zo verschrikkelijk lang moest wachten. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Elexz schreef:
Citaat:
Worth Waiting For

Nou, niet echt..

Alsof je zo verschrikkelijk lang moest wachten. >.<

Begrijp je het nou serieus niet of is dit een trollpost? .... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:41 
 
Hardtraxx Addict

Paar keer geluisterd nu.. valt me toch een beetje tegen -.- echt fan van beide heren! maar niks in de track springt er echt uit helaas ;) nee, heb er toch niet zoveel mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:44 
 
Hardtraxxer

Kicks hadden iets harder gemogen, maar voor de rest vette track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pitchkicks in 1e climax storen wel. Verder niet slecht, maar ook niet bepaald vernieuwend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind het nummer wel vet geworden. Ik stoor me ook totaal niet aan kick eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette anthem ! Ik stoor me ook niet echt aan de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt allemaal een beetje standaard B-Front/Adaro. Het is totaal niet bijzonder, al is het wel beter dan het gemiddelde anthem anno 2013. Daarnaast hadden de pitchkicks wel een octaafje lager gemogen. Wat mij betreft een gemiste kans, jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het maar een tegenvallend anthem. Brengt (alweer) niet de sfeer van een anthem met zich mee en vind de gebruikte sounds onderhand een beetje eentonig worden. Met name de uitwerking van de melodie lijkt veel op andere recente B-Front tracks. Wat mij betreft slechts één van de vele nummers in het type genre dat de laatste tijd geproduceerd wodt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:37 
 
Hardtraxx Addict

:oh: :oh: :oh: :oh:
Wat een plaat! Geen echte anthemsfeer maar wel een enorm duistere sfeer, prachtig. Die lange uithalen ook met een synth die door merg en been gaan. Pitchkicks gaan niet te hoog voor mij, wellicht dat ik dat live anders ervaar. Toptrack verder. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend gave plaat op die slappe kicks na. Zo ontiegelijk jammer.

Die scherpe synth is zo godsgruwelijk lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buiten de mid om niet heel geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele vette plaat, intro lekkere drive door die korte schreeches en goede kicks, climax opbouw is erg nice en melodie met die uithalen is ook erg nice :), alleen jammer van de pitchkicks in de climax, halen veel kracht uit de melodie.
verder zeker een beter anthem van het heden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:22 
 
Hardtraxx Elite

zit een lekker sfeertje in, jammer van de pitch kicks, haalt de sfeer in de climax een beetje weg. verder een lekkere plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zoals al vaker is gezegd, zonde van de kicks maar verder geeft deze plaat me wel kippenvel, sounddesign is wel weer heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het met bijna iedereen hierboven eens. Goede track maar jammer van de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 17:07 
 

Vind het ook altijd jammer dat bij zulke dikke platen die kick weer zo gepitched moet worden. Eeuwig zonde want voor de rest is de plaat gewoon dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 17:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zie de toegevoegde waarde er ook niet van, of je moet als artiest zo'n pitchkick zelf fijn vinden klinken, dan kan ik het begrijpen. Maar 9 van de 10 hier vinden het helemaal niks; de meest positieve reacties er over zijn 'ik kan er wel mee leven' of 'ik stoor me er niet heel erg aan'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 17:18 
 

Inderdaad. Bij veel platen stoort mij dat persoonlijk, ik vind Tokyo bijvoorbeeld een erg vet plaatje, alleen die kicks storen mij behoorlijk.. Bij deze plaat is dat iets minder maar toch, kan me goed voorstellen dat het velen van jullie hier wel aardig stoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 17:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou het niet gewoon een poging zijn om hun stijl dichter naar de huidige mainstream te verschuiven, en dus een groter publiek aan te spreken? De gemiddelde Q-feestganger is nu eenmaal gewend aan pitchkicks. In dat kader zou zo'n anthem natuurlijk wel ideaal zijn daarvoor.

Een andere reden zie ik ook niet echt, behalve dan dat ze het natuurlijk echt goed vinden klinken zoals hierboven gezegd.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle